- 272 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Emrecanın Şiir Yolculuğu
EMRECANIN ŞİİR YOLCULUĞU
EMRECANIN ŞİİR YOLCULUĞU
Sizinle şimdi emre canın şair olma yolculuğuna başlıyoruz. Emrecan tabiki o zamanlar sadece Emre olarak biliniyordu. Emrecan ilk adımı ortaokul yıllarında serbest şiirler yazarak başlamıştı. Birçok şiirler yazıp defterinde saklamıştı. Ama nasip olmadı uzun süre tutmak malesef o defterimi yitirdim. Emrecan öğrencilik hayatında 10 Kasımda, milli bayramlarda coşkulu ve gururla şiirler okuyan bir kişiydi. Mezun olup kamudaki görevini icra edip kültür sanat yolculuğundada boşluğa taviz vermiyordu. Yaradan Allah karşısına Ahmet Sargın hocayı çıkardı Edebiyat Atölyesi adı altındaki proje ile şairlik yolculuğumuz hız kazandı. Edebiyat Defteri ile Türkiyenin dört bir yanına şiirleri ile ulaştı.Yozgat Halk Kütüphanesi konferans salonunda ilk şiiri insanlık Dramı ile kürsüye çıkıp şiirini takdim etti. Anıtkabir, Ankara Kültür ve Sanat Merkezinde Edebiyat Atölyesi Final Programına katıldı. Emrecanın Ustası Osman Yüksel Emrecan mahlasını vererek güçlü bir kalem olarak yetişmesine ilerlemesine vesile oldu. Birçok etkinliğe katıldı belgeler aldı tebrik edildi insanlar tarafından gurur duyuldu. Konak programları şairler buluşması ile Yozgatın güçlü kalemlerle tanışma fırsatına sahip oldu. O artık Yozgatın Genç şairi oldu. Yozgat Şairler ve Yazarlar Derneği üyesi Emrecan artık güçlü bir şair olma yolunda ilerliyordu.
Emrecan çeşitli Radyo ve Televizyon programında yer aldı. 2019 yılında ilk kez televizyon ekranına çıktı. Yozgatın Kanalı Çamlık Tv de ekranlarda ilk kez şiirler okudu. Sürmeli Festivalinde şiir programlarında yer aldı. Sürmeli Şiir Şöleninde yer aldı. Yozgat Fm de radyo programına katıldı. Yozgat Tv de yer aldı. Yozgat Sevdalıları Adlı Antoloji kitabında 71 şairle birlikte yer aldı. Sonra sırasıyla Bozokta Usta Kalemler, Yozgat Güldeste Antolojisi 2022 kitabında yer aldı. Bakalım bundan sonraki hayatında şairlik yolunda Emrecanı neler bekliyor. Hepimiz hepbirlikte allah nasip ederse şahit olacaz. Emrecanın tek bir amacı var oda herşey memleket için. Kendisi için çıkarı yoktur. Tek amacı memleketine, edebiyatına, kültürüne, sanatına,vatanına,bayrağına sahip çıkmaktır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.