- 320 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mektuplardan 1 Demet...
Merhaba, Kerim Abi. Nasılsınız? 22 Mart 2022 tarihinde düzenlenen "SU ŞURASI" adlı bilimsel toplantıya, kitabımdan bir alıntı göndermiştim. Bu toplantı, Bilimsel Makalelerin sunulduğu 3 günlük bir toplantıydı. Benim yazı, yer buldu mu? Bulamadı mı? Bulduysa, nasıl yer buldu bilmiyorum. Ancak, aylar sonra basında yer bulduğunu tesadüfen öğrendim ve mutlu oldum. Çünkü benim amacım, konuyu Bilimsel Platformlara taşımak değil, geniş halk kitlelerine taşımaktı. Bu durumu sizinle paylaşmak istedim. selamlar.(30 Eylül 2022 Perşembe)
Hüdaverdi DOĞANLI (Yazar) Antalya
************************************************************************************************************************************************************************************************
Kerim Bey, merhaba. Şu an için adresimiz ’’Yazarlar ve Şairler Dayanışma Derneği (YAZŞA-DER)-Nergiz Mah. Zeki Şenoğlu Sk. No 29/A Karşıyaka-İzmir, Bu arada, taşınma ihtimalimiz var. Gelmeden önce, benimle buradan irtibata geçerseniz sevinirim. Saygılar. 08 Ekim 2022 Cumartesi-00.24.
Funda Gündüz (Yazar ve Şair) Karşıyaka-İzmir
************************************************************************************************************************************************************************************************
SAYIN KERİM ÖZBEKLER KARDEŞİM,
ERMENİ KONUSUNDA, BİR YAZIMI BİLGİLERİNİZE SUNUYORUM. GÖRÜŞLERİNİZİ, ELEŞTİRİLERİNİZİ
BEKLERİM. "TARİHİ İNKAR EDEN SOYKIRIM SUÇLUSU MİTOMANİK DİASORACI ERMENİLER" KİTABIMI
SİZE BAHSETTİM Mİ BİLMİYORUM ? ANKARA’DA KÜLTÜR AJANS BASTI, 280 SAYFA. BENDE, YOK.
HEDİYE EDEMİYORUM, KUSURA BAKMAYIN. YAYIN EVİNDE VAR,
SELAMLAR VE SAYGILAR. BU MAİLİ ALINCA, ŞAYET ALIRSANIZ 0- 506-0262342’YE TELEFON EDER MİSİNİZ VEYA MAİL İLE CEVAP VERİR MİSİNİZ ? ZİRA BEN BAZEN HATA EDİYORUM, GÖNDERME HATASI YAPIYORUM. ONUN İÇİN ALIP ALMADIĞNIZI BİLEMİYORUM, SAYGILAR. HAYIRLI ÇALIŞMALAR. (09 EKİM 2022 PAZAR-23.18)
SELAHATTİN AYDEMİR
*****
DOSTLAR, NE ZAMAN UYANACAĞIZ ?
Dünyanın en iğrenç yalanı, dünyanın en büyük yalanı, dünyanın en aşağılık yalanı, Ermenilerin ve ermeni sevici Türk düşmanı Avrupa ve Amerika’nın SİYASET YALANIDIR. Türk tarihinde hiçbir dönemde böyle bir vukuat yoktur. Tam tersi, Türk milletine yapılmış onlarca isyan, ihanet ve soykırım var. Ermenileri silahlandıran ve soykırım yatıran Avrupa’dır. Avrupa’nın siyasileri asla ve asla bize karşı dürüst olmazlar. Onlar yarım kalan haçlı seferlerinin ve sevr’ in intikamını alıyor. Hatalı olan biziz. Çünkü saf saf, mutlu müreffeh uykudayız!.
SELAHATTİN AYDEMİR
[email protected]
************************************************************************************************************************************************************************************************
Merhaba Kerim Bey, Türkiye Genelinde Antalya Kültür sanat Gönüllüleri Vakfımız teşkilatlanmaya devam ediyor. Her ilde temsilcilik, Bölge Başkanlığı. Şube açmak için, gönüllü olarak şair yazar çalışma arkadaşlarına ihtiyacımız var.
Emekli ve boş vakitlerini değerlendirecek dostlarımızı, tercih ediyoruz.. Selamlar, Saygılar.(15 Ekim 2022 Cumartesi-16.03)
Mehmet Çınar
Antalya Kültür ve Sanat Gönüllüleri Vakfı Genel Başkanı
Tel.0-538-7899491
[email protected]
************************************************************************************************************************************************************************************************
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.