- 193 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kaybettik
Mal kazanma sevdası taktı bizi peşine öyle sevdalandık ki kadın erkek çalışıp servetimize servet katma peşine düştük bereketimizi kaybedip, şükrü unuttuk. İki yakayı bir araya getiremez olduk.
Güzel güzel içi geniş çok odalı evler yaptık içinde aile bireylerini kaybettik. Bu da yetmedi ikinci evi ikinci arabayı alma sevdasına kapılıp anne baba çalışmaktan evlatları kreşe verip, kazandıklarımızın karşısında çocuklarımızı kaybettik.
Kazanmak hırsı öyle bir hale getirdi ki ailecek sohbet etmeyi unutup, kurulan sofraları yalnızlaştırdık. Kazandıkça kazandık, işlerimizi büyüttük, borçlandık hayallerimize ve her şeye sahip olduk ama ailelerimizi mutluluğu kaybettik.
Yaşamayı maddiyata, huzuru çıkara bağladık eş dost akrabayı bunların altına bıraktık. Hırs öyle bir hale geldi ki aç kalırım korkusuyla birleşip benliğimizi ele geçirdi. Merhameti acımasızlığa teslim ettik.
Tatlı bir tebessüme dahi hasret kalmışken, her an olayların içinde olabilecek bir duruma geldik.
Bir şeyler elde ederken kaybettiğimizin farkında olmadık. Kazandık zannettik ama hep kaybettik. Farkında olmadan bir şeyler alındı. Verdikçe daha fazlasını hep bizden aldılar.
Sonuç Nemi oldu?
KAYBETTİK..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.