- 315 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
5.BATMAN KİTAP FUARINDA TÜM DOSTLARIMLA BERABERİZ
Ne çok özledik kitap fuarını bu yıl, düzenlenen beşinci kitap fuarı 14 Ekim’de kapılarını okurlarıyla açarken yüzlerce kardeşliği kitap kokusuyla arkadaş etmeye çalışan yazarlar .Kitap imza söyleyişine katılıyor. Bu yıl çok eğlenceli geçen fuarımız.14-23 Ekim’e kadar devam. etmektedir. Fuar tam on gün sürecek bu eğlence şenliklere açılışını yapan Vali Ekrem Canalp Kitap kokusunun kardeşliğe ve geleceğe bir milyon kişiyi düşündürecek engeliler için 500 milyon sayfa açacağını belirledi. Fuara Katılan Batmanlı Yazarlarımız vardı. Yüzlerce yayın evi falan kitap satışını gerçekleştirmekte olan yayın evi pek çok bilgiye onur duydular. Batmanlı Yazarlar Hasan EROĞLU, Zafer ZANA. Mehmet Sait KAYA, Zeliha KOÇ, Leyla ELVİN, Şükran DEMİRHAN. Bahar SEVİM, Osman İÇER Katılacak. Bu sefer ki misafirlerini umudu ile pek çok ziyaretçilerini beklediler aslında okumanın öncülüğünü Değerlendiren. Mehmet Sait, Okuyan şehrimiz olan Batman ’nı tebrik ediyorum. Herkese güzel söyleyişlerde tüm emeği geçen yazar arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimle bir çok borç biliyor buna şahidim. kitap okumadan asla vazgeçmeyin Hayallerinizin peşinden koşun Şeklinde ifade etti.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.