- 209 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
"Allaha dönmek"ne mi...
"Allaha dönmek"ne mi...
Şiir şaire döner mi...bağı var mı sudur ettik NUR sıfatından zatına denklik değil bu dönüş bu bağ...
Evet...Allaha dön...der Kur’an Allahtan razı olarak dön...Esmaya hadimliktir Allaha dönmek...asiliktir esmadan kaçış...Ekmel ilimden ekmel secdeden kaçtı şeytan hz Adem ekmeldi ekmeli baş seçmedi...eksik kaldı secdesi...ekmelliğe secde etmiş olacaktı eğer hz Ademe secde etseydi...Ekmelliğe asi oldu yani esmaya yani Allaha asi oldu...
Evet... Allahtan geldik Allaha döneceğiz...sanma ezeliydik Nur sıfatıdır ezeli olan ...Nur sıfatının tecellileri ne ezeli ne zatına denk ne de ortak emanetçi sadece...ayna sadece...sahib değil emanetçi "enel-haktır "ama hakkın sahibi değildir...hakkn sahibi tek çünkü alimdir ama ilminsahibi değildir şefkatlidir ama sahibi değil o şefkatin anneye şefkat veren var geceye karanlık güne güneş veren var...her şey emanetçi ...emanetçi denklik ve ortaklık iddia etmemelidir...
İşte ayet...İnna Lillahi ve inna ileyhi raciun ayetinin; ölüm, bela, hastalık ve deprem gibi kişiyi üzüntüye ve zora sokan durumlarda kullanılması emredilmiş...yani sabır emredilmiş...bozulayla kavga tevbe emredilmiş...esmaya hadimlik emredilmiş...Allahtan geldik Allahız deme...senden sudur edenler sana denk mi ki Allaha denk olasın sen...Necip fazıl "sakarya şiiridir"desen eksik mana yüklemiş olursun Necip fazıla...mimar Sinan Süleymaniyedir"demek de...denklik yok ama bağ var de...ortaklık yok ama bağ yok de...Subhan dağı ben Allaha dengim dememeli...Firavunun"bensizin rabbinizim"demesini ve "Oğul" inancını Kur’an sapma kabul eder...denklik yok de...La ilahe" yani ilaha denk yok de...İlaha ortak yok...Rakipsizdir ilah de...tevhid bu.ne ilimde ne şefkatte dengi ortağı yok...esmada dengi ortağı yok...Kulları memurları var görevlilerdeki esmanın sahibi görevliler değil...onlar ayna ve kırılınca o görüntüler esmanın sahibine dönecekler...sudur esmadandır dönüşte esmayadır zat sudur etmedi ki dönüşş zata olsun...zatla da bağ var ama denklik ve ortaklık yok...Onun zatı olmasaydı ne o esmalar olurdu ne de o esmaların suduru olurdu...bağ var ama denklik ve ortaklık yani sahiblik sadece Allahın zatına hastır...de.
Evet...işte ayet..."O sabredenleri ki onlar, bir musîbete uğradılar mı biz Allah’ınız, gene de gerisin geriye ona döneceğiz derler. "(Bakara/156)
Evet..."Allaha aitiz"hatırlatması sabrı beslemek amaçlıdır..."Allahsınız denksiniz ilaha esma sizin malınız...döndüğünüz zaman da denk olacaksınız parçasınız manalarına sanma...Sabra davettir bu ayetin amacı...ey ekmel tefsiri budayanlar aklı deneyi tecrübeyi İslamdan tefsirden budayanlar sahih hadisleri budayanlar hızır öğütlerini budayanlar...hidayetten kaçıyorsunuz siz...adl sıfatı da sizi kovuyor kalpleriniz mühürlü ekmel tefsire İslama...İslamınız şeytanın ki gibi eksik ilminiz eksik çünkü...
İşte ayet..."Andolsun ki sizi biraz korku ve açlıkla; mallardan, canlardan ve ürünlerden eksiltmekle sınayacağız. Sabredenleri müjdele!"(Bakara/155)
Sabretmeyenler İslama ermemişlerdir..."Benlikleri vardır"şehitlikten kaçar mı "benliği yok olan...Eksik kur’anlılar "Benliklerini teslim etmemiştir...şeytan da benliğini teslim etmedi."ben üstünüm dedi..."İslamdan oldu kalbi mühürlülerdendir şeytan ...benlik kör edicidir...ilimden kör olursun benliğini teslim etmemişsen feda et benliğini Allaha ölüm gelmeden öl...yani...İşte ayet..."İşte rablerinin lütufları ve rahmeti bunlar içindir ve işte doğru yola ulaşmış olanlar da bunlardır."Kur’anı budadınız doğru yol da değilsiniz..."ben sahibisiniz"İslam bu değil müslüman değilsiniz...
Şeytansınız deccalsiniz her asırda Firavunsunuz Karunsunuz...Kutsal savaş diye AKDENİZİ sömüreceksiniz...
Savaşınız neden kutsal ki...Akdenizi sömürmek amaçlılar...İhtilaleriniz de demokrasiniz de sömürü amaçlı...Putine diktatör demeniz de sömürü amaçlı..."Benlik"ehlisiniz...adil paylaşıma karşısınız...komşu ülkeleri komşu ülkelere düşman ettiniz bu amaç uğruna...içinde ülkelerin ihtilal amaçlıyorusnuz ama putin "Al nükleri"der...artık sömürü ömrünü tamamladı...mirasta kız kardeşe hak vermeyenler tıpış tıpış verir oldu...sömürü ömrünü tamamlamış artık zorlamayın nükleri yersiniz zorlarsanız...Payınıza razı olun...Afrika açtan öldü "Fakirlik kutsal"dedirttiniz...zekattır kutsal olan fakirlik zillettir...Allah GANİ çünkü...sömürülmezsen fakir olmayacaktın ey Afrika...ey fakirler...sömürüldünüz...Allaha asiliktir fakirliğiniz...kutsal sandınız neden...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.