- 198 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allahı kovdunuz dünyadan...Nimet olmaktan çıktı dünya...
Allahı kovdunuz dünyadan...Nimet olmaktan çıktı dünya...
Evet Allahı kovdunuz siyasetten ...yönetimden...ticaretten ticaret sömürüye dönüştü "Adına serbest piyasa da deseniz...Allahı camiden kovdunuz...kiliseden havradan kovdunuz ırk camileri türedi sömürü kilisesi oluştu havra ırkın malıolmuş...
Allahı kovdunuz dünyadan...Nimet olmaktan çıktı dünya...
Esmanın sudurunun etkilediği fikirler var şeytanın eksikliğin kusurun haktan kovulmuşluğun deccalin veya mehdinin yolu var...zıt iki yol var cüz’i irademiz vicdansızlığın elinde beyinsizliğin eksik beynin hint veya Arab beyninin işgalinde Allah ve hak din kovulmuş...
Allahı kovdunuz dünyadan...Nimet olmaktan çıktı dünya...
Mantığı aklı esmanın sudurunun öğretilerini tecrübeyi Deneyi dinden kovma hak din tahrif olur haklılı yok olur İslamlığı yok olurSiyasi fikirden de kovma.ticari fikirden de kovma Rızadan hakdan muradı ilahiden kovdunuz mealleri devlet yönetim biçimini ticaret camiyle kavga ediyor siyaset camiyle kavga ediyor korumuyor camiyi.ezanı türkçelştirdiler bir zaman.Dini Kovdular siyasi hayttan ticari hayattan cihad cihad değil zulüm oldu...esmanın sudurunun etkilerini fikirlerini ahlakını kovma ...
Allahı kovdunuz dünyadan...Nimet olmaktan çıktı dünya...
Osmanlı yıkıldı ama sömürücüye kavgamız bitmez...Demokrasi güzel ama sömürücüler işgal ederse şeytan işgal ederse ne dünya güzel olur ne yönetim ne de ticaret Adam Allahla kavga ediyor dometezi fakire verse ya çöpe döküyor...Lokantada yemekler çöpe atılıyor İsraf Allahla kavgadır ayetle sabit...ve esmanın suduru ile de...esma ile de vicdan ile de...akıl ile de...tecrübe ile de İştişate öğretisiyle de...esma aşkı ile de kavgadır...
Allahla kavga var dünyamızda...Bu kavga bitmesin...işte...
Avrupa eski avrupa değil yunan yedi kez büyüdü artık yedikat küçülecek .Nükleri var pakistanın ve Türkiyenin ABD yi vuracak füzeleri de var..ABD eski ABD olsa bile şartlar Türkieye imkanlar verdi...sömürücüler füze ile karşılaşır artık bu gün nota yarın füze yarın nükler başlıklı füze en son nükler silah yer sömürücüler...
Rusya ağır silahlar kullanırsa Ukraynada Şimdi ruslar nasıl kaçıyorsa avrupalılar kaçar avrupadan...ABDlilerde kaçar...
Allah kılıcını sömürücülere gösterdi...işte ve Türkün eline verdi yine ŞÜKÜR ALLAHA...Putinin askerlerinin çoğu türk...çeçenler de Türk Putinin mezhebi de İslama en yakın bir hiristiyan mezhebi...Çok şükür Allaha...Putinsiz dünya dediler ne putinin savaş başlatmasını önleyebildiler ne savaşı bitirebiliyorlar...Adalar yunanın diyorlar şimdi de.Ezbercilerin ezberleri bozulur artık..."La" deniliyor çünkü...ve acizler
Çok ŞÜKÜR...Çin Türkiye Rusya güçlenir artık çünkü ABD nota yedi türkiyeden Rusyadan nükler tehdidi yedi..Çinden de dayak yer...
Evet...Rusun da ABD’linin de iyisi ile iyi ilişkiler kur.Cihadın sadece kötülere olsun der Allah ve Kur’an amcan olsa kötüyle cihad et der
Allahtan kork sadece...Japonya nükler yedi...ABD de yer Allahtan gayri her varlık ortak kaderdedir...Çünkü Zatı farklı Allahın.Nüklerden etkilenmez ki...
Evet...Selçukluyu beyliklere böldüler ümmeti ırklara böldüler.bölünme ve birleşme düşmanla cihadı bırakmayla ilgili.ABD bölgeden gitmeli
Keşke mutezile yaşasaydı...Aklı dinden kovduk...Akıl hakkı gören gözdür...esmanın sudurunu okuyan gözdür akıl...aklı mealllerden kovma...Hz Musa hızırla eğitildi...İleri görüşlülüğü kahinliği dinden kovma..."İstanbul feth olunacaktır "dedi peygamber bu rivayet uydurma dedin değil diyor tarim o hadis İstanbulun fethinden önce de vardı deccali Mehdi kudüste öldürecek diye de hadis var uydurma desen de var ve günü gelince gerçekleşecektir..azmini kırmma ümmetin hızırı da dinden kovma hz Musa hızırı kovmadı ilahi dinden ileri görüşlüğü de dinden kovduk...Kahinliği ve basireti dinden kovduk...evliya iddialarını da kovduk...eksik bir akıl kaldı dinde din İslamdı Akıl kovuldu İslam şeytan yolu oldu...
Evet...İhtilaflı konuların çoğu hadislerle ilgili konular olduğu için hadise saldırı var.Akıl mı hadis mi...Mutezile akıl demiş.
İran beynini dinden kov...yani mezhebçi beyinleri dinden kov...çünkü Mutezile emevilerin mezhebiydi.Ehl-isünnet abbasilerin şia İranlıların.Bu üç mezhep müslümanları aydınlattı...üçüne de ihtiyaç var...
Alimlerin hadislere saldırısı sadece ihtilafa sebep olan hadislerle sınırlıdır.Bütün hadislere saldıranlar hangi dinden acaba
Ben söyleyeyim şeytanın şeytan eksik beynin eksik ilmin sembolü...
Günümün manzarası işte...Ateist geri viteste mü’min ileri fiteste.yön tercihleri aynı..dünyayı kazanmak ama ülküleri farklı.deccalden olmayan yahudi de kardeşimdir hiristiyan da ama ama deccalden yana olan Arabların çoğu düşmanımdır...Etiket yok deccaledir şeytanadır cihadımız...Arabın cihadı şeytan içinse nasıl kardeşim derim ona...Dünya eneye vasıta mı Allaha mı...Arab veya ABD eneye vasıta ise Arab da ABdye vvasıta ise akıl mantık vicdan O arabları o türkleri o ürtleri terör örgütü say diyor bize...Kur’an ubu lehebleri peygamber amcası diye sev demiyor peygamber ıekını da...Kabil peygamber oğlu amma Kur’an Kabili sevme diyor...Hain örgüttür terör örğütüdür yani...bazı arab devletleri de...
Ben şeytanı da faydalı buluyorum ama her faydalı sevilmez "şeytanı sevme düşman bil "diyor bize Kur’an evet...Günahda da fayda var...Hz Ademin zellesi olmasaydı hz Muhammet dünyaya nasıl gelecekti...ama sana faydası yok sen tevbe et...
Mü’minliğe uyumlu eylem hal ahlak zikir yaşam fikir inanç var...Allaha inanmak kulluğu tercihtir.Yaratılanı Allaha vasıta etmektir...İman ...iman deccalle savaş için bütün ırkları ordulaştırmaktır...işte Nato bunun içindi ama sömürücülerin işgalinde günümde...Şengay henüz sömürücülerin İşgalinde değil...Mü’min yerini bu kurala göre belirler eğer mü’minse sadıksa imanında...İman bu öğretinin adıdır...İmanın şehadetin... içi boşaltılmış
Evet...Adl sıfatının suduru akrabalar aile arasında da sömürülen sömüren varsa kavga farz der.Bir ülkede de.bir dünyada da...
Evet...İki nato ülkesi adalar krizi yaşıyorsa sömürenler sömürülenler var natoda da.yani kavga farz.Adl sıdatının suduru böyle der
Evet...Yeni natodu ABDye kafa tutan üyeler çoğalacak...
Recm ayetini keçi yedi...ama esmanın suduruna keçi etkin değil.Esmanın sudurudur recmi hikmetli kılan.Hikmetsiz kılan...kural ayet değil...keçi yemiş yememiş önemli değil esmayı okulan akıl Kur’anın en az % 70 bulacak güçtedir Allah akla ışık tututu o ayetlerle o ayetleri keçi yese ne olur aklı İslamdan kkovduk keçiden daha zararlıdır aklı tecrübeyi deneyi iştişareyi İslamdan kovanlar...
Evet...Sömüren azınlık belirliyor nato ülkelerinde iktidarı...Şengay bu güce erişir mi erişir.Siyasiler Şengaya gidecek ABD ye de artık
Evet...Yeni nato ABDye Türkiye gibi kafa tutacak artık...Ukrayna da kafa tutacak.Yunan da.Güney Kıbrıs...çünkü zor abdesti bozar...göbeğinde tepişsin biri bak abdestin kalıyor mu...
Evet...Şeytan mantık hatası yaptı hz Ademe Allah imamlık erdi halifelik verdi.İmam benim dedi şeytan asiliği bu.Camiden atarsın böylesini
Evet...yedi kere genişlemiş semirmiş sömürmüş Türkü Yunan...evet...Yeni natonun gücü yetmez...rusya Ukraynadan aldığı toprakları vermez.Lozanı deldi yunan Lozanı kabul ettirir Türkiye
Şükür Allaha...Keşmir gerginliğini Çin İstemez ABD ister.Şengay topluluğunda bir ayağımız olmalı...Kıbrıs gerginliğinde rusya yanımızda...
Şükür Allaha...Türkiye ABD ye erişecek füzeler üretti...Nükler başlıklar da takılacak işte o zaman Dedeağaçta çekilir önümüzden Suriyede de Ermenistanda da...Abd nin dişi geçmez o füzelere...ve Ammerikan halkı ruslar gibi kaçar Amerikadan o gün...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.