Çıkar ve sen ..
Yürekli olmak
Konfordan vazgeçememek , bunlar tamamen birbirinden farklı şeyler ..
yarın ne olacak korkusu insanın her gününü sorgular .
Hayat sadece çıkarlardan ibaret değil , etrafındaki insanların çoğu çıkarları için senin yüzüne gülerler çıkarları bittiği anda Emin ol !
senden uzaklaşacaklar .
sen verici olduğun sürece etrafındalar
biraz onlardan ilgini azalt hemen sana set çekecekler .
Çıkarı olmadan sevmek her kişiye nasip olmaz , elbette sevenin de bir çıkarı var , sevilebilmek .. sevildiğini bilmek bununla yetinen insan da az sevinebilmekle yetinen insanı kaybetmek çok acı ...
’Bir keresinde diye başlarken hikayen keşkelerle bitmesin" derdi şair ...
Bu şair insanları çok sever hatta ona kötü davrananları bile sever .
Çünkü ona kötü davrananların gerçekte onları sevebilecek kimseleri yok , sadece onlara mecbur insanlar var ,
bu da çok acı ..
Sen kendini mecbur olduğun yükler altında ezmeye devam edersin , kendinin çok güçlü olduğunu bilir ama başka güç altında ezilensin . İyi niyetin içindeki güzelliği saklar ama başka iyi niyetliyi de sen ezersin .
Çünkü el ne derdesin .. istemsizce .. aslında mantığınla yürüdüğün zaman el ne derin hiç önemi yok senin için ..
Sen başka heyecanlarla hikayeler anlatırsın kendine , ve etrafındakiler arkadaşlarınla sevdiğin insanlar arasında çok bir fark yok . Çünkü sen rutine alıştırmışsın kendini konforun olsun yeter sorun değil hizmetkarlığın hep devam eder . Nereye kadar..
Hayatta birkaç sefer kendini ödüllendirmek yetmez paradan daha çok değerli şeyler var, insan her gün zarar eder.
Giden zamanı doldurmak , boşu boşuna doldurmak hiçbir işe yaramaz .
sevmek lazım sınırsızca ..
canını acıtan sevmek ise olsun ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.