Davet
Konuşmaya geldim…
Bu yazıyı okumadan önce ön yargınızı bir kenara bırakmanızı istesem?
Acaba ömrünüzce kaç çiçek büyüttünüz ve hangi yollardan geçtiniz? Nasıl geçtiniz? Yol arkadaşınız var mıydı?
Sınıfımda on iki çiçeğim vardı bugün. Şirin çiçeklerim eşsizdiler. Onları hep sevgi sözcükleriyle karşılıyorum. Gülücük dağıtıyorum miniklerime. Ben öğretmen olmasaydım da bu böyle olacaktı. Sevgi bütün kapıların anahtarı olmaya muktedir. Sevgi büyütüyor. Sevgi, yüceltiyor.
Sevmeye devam edeceğim. Allah’ın izniyle güzelliğin süvarisi olacağım. Ömür bir hançer izidir. Onu yaşayamamak yaradır.
...
Öyleyse gelin güzelleşelim. İnsan olalım. İnsan…
YORUMLAR
Sevmeden bu meslek yapılır mı bilmiyorum, hatta buna meslek denir mi onu da bilmiyorum. Çok özel çünkü onca çocukla başedebilmek. Bazıları nasıl bilmiş, soru sorma makinesi gibi :) Sevmek ayrı birşey ama onlarin her birine vakit ayırmak, hepsinin gönlünü yapmaya çalışmak, belli bir disiplini sağlamak...
Çok zor bence..
Dün kızımı sınıfına bırakırken öğretmeni kapıda karşıladı bizi, benim prenses Bilgem gelmiş deyip saçlarını okşadı, sınıfta on tane daha Bilge gibi öğrencim olsun isterdim dedi.. duygulandım hemen. Ne güzel bir anne için bunları duymak, hele çocuk için okul yolunu koşa koşa tutması.
Sevgi herşey demek..
Çiçeklerinizle nice güzel seneleriniz olsun sevgili mahvash.
Mahvash
Hayatı hep paylaşmak olarak bildim bu bağlamda neyim var neyim yok pay ettim asla kötülük gelmeyeceğine inandığım kim varsa hayli yıprandım.
Tutunmam gereken bir şeyler olmalıydı illa ki ve ben bunu sevgi bildim. Sevmekten zarar gelmezdi kitabımda ve bana öğretilen ne ise ki sevgi zaten hatırı sayılır bir mecra oldu içimde.
Sözcüklerse servetimdi bir ömür gerçi kalemimle tanışıklığım gerçeklememişti henüz ama ben konuşarak bazen susarak ve çalıştığım işlerde en yüksek performansı sunarak konuşturdum kelimelerimi ve her şeyin aslında tek özeti vardı tek heceye denk düşen: Aşk.
İlahi bir farkındalıktı sevmek ve âşık olmak.
Aşkın aşikâr akışı hep aşina oldu bana ve ben aşkı pek çok yerde pek çok insanda buldum.
Göğsümü gere gere sevdim hayatı ve ne iş varsa elimde aşk ile yaptım.
Sevgiyle yapılan bir yemeğin tadı başkaydı.
Sevgiyle temizlenmiş bir oda bile cenneti çağrıştırırdı bana keza halen de öyle.
Sevgisiz yaşamak kâbus, sevgiyi harcamaksa ihanetti.
İnancın akabinde doğan bir derya batmayan bir güneş sevgi.
Bir yazımdan size sunduğum bu cümleler.
Sevgi ikliminde yaşayan kimse samimi bir sevgi ve dostluğun yerini de hiç bir şey tutmazken...
Sevgiyle kalın
Mahvash
sevgi insanlığın en güzel anahtarı sihri ise emek bazen karşılıksız koşulsuz bazen emeğin karşılığı açılan gonca bir gül sevginin dili öylesine yüce bir kelam öylesine güzel bir birikimdirki kişinin kendisine ve çevresine ...yüreğinize sağlık hocam sevgidir insanı güzel ve özel kılan