- 238 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
bir acılı haber alabilir miyim?
tanım: senin için kötü olan bir olayın gerçekleşmesi ama senin daha sonra haberdar olman.
hikaye ile pekiştirme: ayrılmışsın ve onun 1 aydır başka biriyle birlikte olduğunu öğreniyorsun. işte o 1 ay acı kenarda bekliyor. müzeleri geziyor başka diyarlarda. play station falan oynuyor. pansiyon, ucuz otel köşelerinde sürünüyor acı.
içiyor, sızıyor. acı, ev kirası ödüyor. eski sevgililerini falan arıyor. öyle bekliyor kenarda. bir pelin’in, bir murat’ın kötü haberi vermesini bekliyor. murat yerinde zor duruyor, pelin sen hariç herkese anlatmış.
acı çocuklarını özlüyor. evini özlüyor. acının parası az. acı kötü. kötü haber tez yayılıyor diyor kendi kendine. çocukların fotoğrafına bakıyor acı. "hadi diyor pelincim son bi duble daha iç de, yarrrağı yesin amk çocuu" diyor. ben de eve gideyim.
bir gece yarısı acıyı uyandırıyorlar. diyorlar tamam. vakit geldi. hadi kavur bu şerefsizin yüreğini. acı kostümünü giyiyor. son bir aynaya bakıp üstünü başını düzeltiyor. acı sakin ve mutlu. "çocukları çok özledim" diyor içinden.
sen, acaba bi ufak daha söyler miyiz diye mal mal garson ararken pelin ve murat dile geliyor. acı giriyor kulaklarından içeri. sandalyeyi hızlıca çekip ters oturuyor içinde acı. dik dik bakıyor gözlerinin içine.
"ne kadar az direnirsen işimiz o kadar hızlı biter" diyor. kırmızı malborosunu gömleğin cebinden çıkartıyor. çakmağı çakıyor ve derin bir nefes alıyor sigarasından. "oh" diyor acı. oh olsun sana.
sandalyeden inip, gönlümün ortaya yerine bağdaş kuruyor acı. küçük bir ateş yakıyor. "rüzgar olursa daha iyi tutuşur" diyor. "dua et rüzgar çıksın, acısı erken biter".
acıdan ayrılıp, büyük bir acıyla kalkıyorum masadan.
yürürken arkadan acının sesini duyuyorum sokakta; "yarın sabah oradayım aşkımm işim bitti! çocuklara söyle kahvaltıda omlettt varrrr"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.