- 347 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAHİPSİZ MEKTUPLAR
Yokluğun yokuş gözlerime böyle sevginin değerini kim bilir deme. Hiçliğim bizi bilen bilir gerisi kendi gibi bilir, değil mi elbette
Acıdan büyümenin en güzel yanı ne biliyor musun ?
Güzel seviyoruz !
Sevgi bilmeyeni bilinmezliği ile bırakıyoruz hayal
Tutkuna esir gözlerim her an karşımda duruşuna ne demeli bilmiyorum gelişi güzel gidişi güzel hayal hayalim..
Mürekkebi bitmez yüreğim ile sana koşar yazılarım var, sana doya doya haykırışlarım bilhassa sana hasret sözlerimin çokluğuna düş düşten açar gülüşlerimiz en çok güzel sevmenin verdiği değeri bilmeyen değil bilenlere yar eder Tanrı bunun inancı ile yürüyorum şükür sebebim her şey ama herşey nasıl şükür etmiyeyim her halim ile mutlu ⁹ediyor Tanrım...
Şu vakitler nerelerde ne yapıyorsun inan bilmem bildiğim şeyin benden ayrı değilsin
Yürek yüreğe yürüyoruz gerçeğin geleceği günlere adım adım ilerliyoruz sabırsız kimi zaman çok sabırlı elbette çok bekledik her yolu yürüyerek herkese sabır ederek belki de herkesi kendi haline sonsuza kadar bırakarak; çünkü biliyoruz halden anlamayan ömür ağıtlarımız oldu elbette çünkü... Tanrı bizi inşaa ediyor seni bana beni sana Kavuşturacağı günü biliyor hiçliğim hiç şüphem yok Tanrı’nın yaşatacağı günleri iyiliğin güzelliğin bitmedi yarınlara hazır ve nazırız değil mi özgöğüm ah ömür yarım...
Şu akşam vakti batan güneşi kalbine nakşetmeli ki hayal hayalim sevildiğini ve sevdiğini bilmelisin elbette, gel de bu günde sevme şu asil hayalini ağarsın saçların gözlerime gül cemalin gülsün kalbime aşktan gülen gözlerimiz olsun mahşere kadar senin ile gülsün gözlerim sonsuza kadar..
Esiri olayım gözlerinin müebbetim sonsuza kadar bil ki yüreğin yüreğim dilimden düşen sözlerin kalbimin sesi bil ki sevgilim düşlerimin tutkusu vazgeçilmez hayal hayalim şehrimin üstünde Ay cemalin senin ile sensiz değildim ki cennet kokulu asil hayalim nerelerdesin canını sevdiğim hayal hayalim baki selam kehribar...
Saliha İnan
12.09.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.