- 190 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayat kısasta...
Hayat kısasta...
Hayat kısasta...çünkü adalet ısasta...hikmet kısasta...Esmaya aşk vr hizmet ve askerlik kısasta...Allah esmasına asker olanı sever..kısas devletin ve ferdin görevidir...İnsanın görevidir esmaya asker ol der Allah Allaha bırakma adaleti uygula der hikmete asker ol...
Evet...zekat vereni sever..."Allah versin demene kahreder Allah..."Rahman sıfatına asker ol der...Enel-hak demek kolay hak için canını malını vereni sever Allah...tek kelime ile esmasına asker olanı sever...Oku der Hadi ismine asker ol der...Tecrübeye Kur’ana secdeli akla kibirsiz hilesiz akla ...mantığa asker olanı sever Allah deneye tecrübeye kıymet vermeyeni araştırmaya iştişareye kıymet vermeyeni eleştirdi Kur’an "sizi gelen haberi araştırın "zanla eylem yapmayın dedi Kur’an evet esmaya asker ol...Allaha havale etme en azından dilin asker olsun...bir kötülük gördüğün zaman hakka asker ol hileleri kötülükleri kalbinle kına hiç değilse...Yazarlık bu...
Evet...Bölgemizde ki nimetleri hakça paylaşacağız ama ABD ve rusya olmasa...Yunana her şey senin olsun diyen ABD var.Suriyeyi kışkırtan rusya var...amerika var...adalet sıfatı hakim sıfatı ilim sıfatı asker bekliyor...Hayat cehenneme dönüşmeden esmasına asker olalım...hayat esmasına askerlikte hayat kısasta...
Esmasına asker olan şehittir nasıl öldüğü önemli değil...Hadidir nefsini ilahlaşma arzusundan amacından arındıran şehid olur...tevbe eden tevvaba askerdir şehid olur...esmasına hadimsen yatakda da ölsen şehidsin...teknolojiye asker olan da şehiddir...isterse yatakta ölsün esmasından birine veya birkaçına asker ol lafa gelince mi müslümansın müslüman esmasına asker olana denir takvalı esmasına hadim olana asker olana denir evliya sandıklarımızın çoğu İlahlaşma amaçlı olmuşlar onlar evliya değiller şeytana evliyalık yaptıkları...esmaya asker ol mürşidsin idarecisin öğütçüsün sen esmasına asker olmayan müfessirler şeytana asker ettiler insanımı...Fakirlik kutsal dediler..."hastalık kutsal dediler şafi ve gani sıfatlarına asker olmaktan caydırdılar insanımı...ve haçlı küresel güç oldu...
Esmaya asker olmak amacın olsun tevben bu olsun değilse ilahlaşmak senin arınman...hintin hırslı beyni kibirli aklı var sende de...askerliğe tenezzülün yok çünkü ilahlaşmak amacıyla arındın sen...sen de şeytanın izindesin...
Esmaya hadimlik askerlik emretti Kur’an .zenginlik düşmanı oldun sen...Paraya kaka dedin ...ama paraya kaka diyenlerin deste deste parası var...
Evet...İleride sudan enerji üretilecek Mavi vatana sahib çıkalım...
Esmaya ve güzelliklere asker olalım...Namaz oruç haç zekat ve şehadet...İslamın şartları esmaya askerliktir ...Allahta yok olmak esmaya askerliktir...hint beyni gibi ilahlaşmak ihtiraslı değilse beynin aklın...
İnsan esmaya ayna "Kendini bilen rabbini bilir"sınırsız haliyle esma Allahta.Allah affedici insan da.Allah alim insan da...Allah esmasına asker olanı yaklaştırı şeytanı kovdu çünkü o ilahlık amaçlıdır...hz İsa ile ilgili ayetle ilahlaşma arzusuyla savaş açtı Kur’an...Şeytanla ilgili ayetlerde de bu kavga var...
İşte ...ABD lozanı bozdu...Rusyanın inadına ege adalarında ve boğazlarda...yani rusyaya haddini bil dedi...
Evet...KARDAK olayı değil PKK olayı yaşanacak Ukrayna olayı yaşanacak Türkiye ile Yunan arasında.çünkü ABD orada artık.uzun sürer savaş
Evet...Türkiye bölgesel güç değil Küresel güç...ABD altarnatifi olan Türkiyeyi yunan uğruna kaybı göze alamaz.PKK gücündedir yunan da
Evet...Türkiye küresel bir güçtür ABDnin taşaron devletleriyle yüz yıl savaşsa tükenmez bir gücü var.ABD yunanı değil Türkiyeyi seçer...Türkiye ile uğraşmak rusya ile uğraşmak çinle uğraşmak durumunda ABD... ve mutlaka bunlardan birini yanına çekmeli...Türkiyeyi kolay kolay gücendirmeyecektir...
Hayat kısasta...adaletten eser kalmaz hikmetli eylemlerden hallerden fikirlerden duygulardan eser kalmaz...Kısasa asker olalım şehittir kısasa asker olan da...nerede nasıl ölse de...çünkü esmaya hadimlik uğruna verilen can şehitliktir Hz Hamzanın ekibinden olmaktır...verilen veya kazanılan mal kişiyi ebubekir yapar...Hamzasız ebubekirsiz toplum her asırda helak olur...ot kadar değersiz olur...
Hayat kısasta...güzelliklere asker ol...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.