- 286 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sanatta konu seçimi
1
habertürk kanalında enine boyuna programı var.hülya hökenek vatandaşın geçinemez durumuna getiriyor konuyu.gülşen tartışması gündem değiştirir gibi olmuştu.ancak kendini düşünmeyen bir iktidarın halkın beklentisi gibi görmesi polemikleri bunlar hiç gerçekçi değil.faruk aksoy bu yönde bir görüş bildiriyor.ali haydar fırat kılıçdaroğlunun tavsiyesini haklı buluyor artık açlık korkusu yaşayan vatandaş için.nihal bengisu karaca için enflasyonun gerçek nedeni yurttaşlık bilincinde gizli.dolayısıyla fakirden zengine aktarılan bir gelir dağılımı var.gençler ne yönde eğilim gösteriyor seçimler için.ihsan aktaş programın başlangıcında sosyolojik gerçeklik üzerinde durmuştu.imam hatipler modern eğitim alan bir sosyolojik temelde olursa.tabiki espiri anlamını bulmuş değil henüz.nefret suçu vurgulanarak başladı program.hülya hökenek hukukla ilgisini arıyordu etiğin.hukukçu selami kuran yargının soruşturmasını haklı buluyordu en başından.serkan özcan muhalif olmanın kriterlerini tartışmak istiyordu.nasıl bir suça dönüşebilirdi bir kesimi alanen aşağılamanın temerküz ettiği noktada baskın çıkyorsa iddialar.burda haklılık aranmıyor sanat için söylenmiş kabul edildiğinden mahkemelik olmuş bir davanın sanığı olmuş bir şahsın.
2
müjde ar katıldığı halk tv programında sosyal gerçeklik üzerinde durmuştu.halkın cinsellikten anladığı kadük kalıyordu belleklerde.sinema sanat dolayımında müzikten farksız.ancak tolaransa gelindiğinde yabancılaşmadan başka bir konu yoktu toplumsal hafızada.
3
cnntürk masası programında gülşenin avukatı soruları yanıtlıyor.gülşenin suçlanmasını kabul etmiyor doğal olarak.coşkun başbuğ konuya güvenlik açısından yaklaşıyor.tutkluluk hali ne kadar yasal tartışması.moderatör fulya kalfa konuyu değiştiriyor.neden bu kadar acele edildi tasrtışması.gazeteci emin pazarcı tutuklamanın yasal olduğu görüşünde.bir aciliyet durumu sözkonusu olduğunda hukukun kişi hakları tutuklamaya engel değil görüşü var emin pazarcıda.ipek özkal bir haksızlığın olduğu görüşünde cezalandırmanın siyasallaştığı gerçeğine bakınca.sarfedilen sözler amacını aşmıştır kanunlara göre.bunu eleştiriyor gülşenin avukatı.itirazın kabul edilmesi beklentisinde gülşen tarafı.suçun infial yaratması tutuklamayı haklı çıkariyor emin pazarcıya göre.dr ialihan limoncuoülu suçun ifade özgürlüğü olduğu görüşünde.anlam veremiyor bu kadar tepki çekmesine dolayısıyla.neyin suç olduğuna bakmalı adaletin dışına çıkılmaması için.
4
halktv açıkça programında sedat peker tartışılıyor.yargı bu meselede bir kararlılık göstermiyor nedense.bunu eleştiriyor gülçin avşar.bir sonuç elde edilmesi hukuk devletine bağlı.devletin bu denli kirli işlere bulaşması bir devlet politikası.yapılan ifşaatları değerlendiriyor barış pehlivan.suç duyurusunda bulunmak bu çarkı durdururmu tartışması.para trafiği herkesin içinde olduğu bir ilişkiler yumağı.bunlar nasıl çözülecek bir sisteme dönüşmüşse rüşvet çarkı.fetönün bir hizmet hareketinden suç örgütüne dönüşmesi hangi aşamalardan geçmiş bunlar anlaşılıyor konuşmalardan.muharrem erkek temiz bir sayfa açmak amacında.kirli ilişkiler değerler erozyonu demek.abdullah güzeldülger yolsuzluğun para kazanma biçimine dönüştüğü kanısında.kumpas ve komplolar yaygınlaşmış toplumda.halkı düşünen bir devlet sorunların üstüne gider teziyle kitleler uyarılıyor.sarayın bu haksızlılıkları organize etmesi olayın büyüklüğünü açıklıyor.konu yalnızca liyakatla sınırlı değil anlaşılan.sunucu can coşkun fikret bilanın görüşlerini alıyor değişimde neyin amçlandığı konusunda.toplum bunlara ne zaman dur diyecek konusu.devletin kurumları işlemez durumda bu ortak suçluluk nedeniyle.halkı düşünmek bir avantaj sağlarmı dürüstlüğe.yoksa gündem oluşturma telaşı bir başarı sağlarmı iktidara.bir ahlaki çöküşten söz ediyor fikret bila.
5
ntv yakın plan programında 6lı masanın izlediği siyaset tartışılıyor.sunucu osman girgin bir irasdenin oluştuğu yanılgısına dikkat çekerek bir görev paylaşımını gündeme taşıyor.ali haydar fırat olayların bize has olduğu görüşünde ısrarcı değil.türkiyeyi zor günler bekliyor krizin eşiğindeki avrupa gibi.siyasetin seçime hazır olması vaatlerin gerçekliğinden anlaşılır.ülkenin kronik sorunları herkesle ilgili.türkiye yalnız bir ülke kendi coğrafyasında hapsolmuş.dış politikada iyi ilişkiler kurmak samimiyetten geçiyor.dr hüseyin alptekin aday olarak kılıçdaroğlunu görüyor rüzgar ne yönden esiyor sorusuna karşılık.türkiyede tutarlı politika birazda kapasteye bakıyor dünya siyasetini anlamak açısından.davutoğlu ve babacan politik bir gelecek vadetmiyor reel politika açısından.meral akşener ilk icraatim istanbul sözleşmesi olacak açıklamasıyla siyaset olarak halkın yaşam tarzını değiştirmek gibi bir çağdaşlık tartışmasına öncelik tanıyordu.merve şebnem oruç demokrasi odaklı düşünüyor iyi niyetin halkı düşünmek gibi bir amaç taşıması grekliliğine inanmakla.nitekim chp izlediği siyasetle bir çok konuda öncü rol üstlendiği ülke gerçeği.parlak fikirlerin halkta karşılık bulması neyle mümkün sorusu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.