- 293 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kırk miraslı apartmana benziyor dünya
Kırk miraslı apartmana benziyor dünya
Kırk miraslı apartmana benziyor dünya...mirascının biri kavgayı değil hırsızlığı seçmiş bir diğeri dilenciliği birileri de kavgayı...silahı ...o apartmanın toprağında ne kavgalar ne hırsızlıklar ne güzellikler ne çirkinl,kler yaşanmış hz Ademden beri...birileri gelmiş meyve dikmiş birileri gelmiş köşk dikmiş günümde bir yaşlı apartman o...
Kırk miraslı apartmana benziyor dünya
Kavgayı sevmeyen Yunus Emre mal sahibi mülk sahibi hani bunun ilk sahibi malda yalan mülk te yaan var biraz da sen oyalan demiş"...doğru da demiş ama mide aş işter uçkur üremek ister üremek beslenmek ister barınmak ister...ihtiyaçlar kimini hırsız kimini dolandırıcı kimini gasbçı kılar...Kimi zengin de zekat verir...malik değilim demiş olur...Nasibimize güzellikler düşsün...
Kırk miraslı apartmana benziyor dünya
Gasb edilmiş...dolara para dedirtmiş dolandırıcı...cizye almazsan mşrikten dolar kağıdı ile petrolünü alır...vermezsen nüklerini kullanır...
Kırk miraslı apartmana benziyor dünya
Helak olan kavimler uçkuru için kullanmış...ve helak olmuş...cennetine vasıta kıl sen eğer akıllıysan...
Kırk miraslı apartmana benziyor dünya
Kırk miraslı apartmana benziyor dünya ne hırsızı eksik olmuş ne miskini...miskin gelmiş uyumuş uyanık gelmiş esnaflık yapmış parayı götürmüş...kimisinin yağmurdan sığınmak olmuş nasibi...Kimisinin üstüne biriken su dökülmüş birden ...kimisi gölgesine sığınmakla nasiblenmiş bu apartmanın ve yıkılacak ve ölecek hikayesindeki insanlar...bir gün yine yeni hikaye yazılmaya başlayacak...ahirette de hikayesi anlatılacak ...çünkü işlenen ameller amel defterine yazıldı..."Allahtan gelen Allaha gider yok olmaz...esması sudur eder...var olanda ahirette de...amel defterleri açılınca hikayesi yeniden okunacak bu apartmanın da...yok olmak yok...ayna da var olacak esma da var olacak...Var eden Baki çünkü...
Kırk miraslı apartmana benziyor dünya...kaç kırk mirascısı olmuştur acaba hz Ademden beri bu apartmanın...yılanı böceği de sahiplendi bu apartmanın toprağını...hikayeleri de yok olmayacak kendisi de bu arartmanın çünkü...Allahtan gelen Allaha gider...ve Allah Baki ama bu apartmanın zatı yok olacak yani değişecek çünkü zatı değişmeyen tek Allahtır bu varlıkta...Yaratılanın zatı değişecek ama yok olmayacak ...çünkü Allahtan gelen Allaha gier değişir ama yok olmaz...ahirette hesabda bu apartman filmini seyredeceğiz...zatını değil ama zatı yok olur fanilerin...ama değişik zata bürünürler yok olmazlar...rüyada da zatlarını görmedikmi bu apartmanın...binlerce zatı var bu apartmanın ama Allahın zatı tektir...değişmezdir...İşte vahdet-i vücut bu...sudur felsefesi bu...zatı sudur etmeyendir Allah ama yaratılanların zatları değişerek Allaha dönerler...madde enerjiye enerji maddeye çevrilir...iki hidrojen bir oksijen gün olur su diye görülür günü gelir gaz olurlar...ama yok olmazlar...failer yok olmazlar yokluk da NUR sıfatından yaratıldı çünkü yokluğunda kaynağı NUR çünkü...yokluk yok yani...ey apartman sen neymişsin be...Hakkımda iyiydi de rabbime...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.