- 205 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nefsin tuzakları
Yol arkadaşınız yoksa kaybolup gidersiniz merhaba..
Hak ve bâtıl yola giden kimseler ahirette o önderlerin kendilerinden uzaklaştıklarını görürler merhaba..
Ben safım herşeye kanıyorum kalbimde kötülük yok diyenler Kur’an Öğreniyorum Sünnete sarıl merhaba..
Helal ve hatamı bilirsen, İslâma göre yaşarsan ömür boyu mutlu ol yeter ki sen sev merhaba..
İslama göre kadınlar için bir iyilik yapın lütfen dini bilgilerimizi güncelleyelim merhaba..
Kadın erkek ilişkileri nasıl gidiyor hayat dikkat et kendine iyi bak görüşürüz merhaba..
Nasılda batı gibi yaşamışız islamdan uzaklaştıklarını görürler merhaba..
Yazık olmasın güzel Ümmet-i Muhammed’iz kalplerin derinliğinde iman tohumları yeşeren merhaba..
Dön Mevla’ya kapılma azgın denizlere çıkar sokaklar merhaba..
ZİNÂYI suç olmaktan çıktı artık canımı yakıyor merhaba..
Sabırla bekle açılacak birgün hayırla kapılar çıkar aradan kalsın Yaradan yardır merhaba..
Tek secde edilen Allah’tır Amerika ve Avrupa Birliği ve Türkiye içi her gün bir yenisiyle karşılaşıyoruz merhaba Hocam..
Sen akıllı bir kızdın sezgileri güçlü olan koy İslâmın şartlarını yerine uygun mu değil mi anla artık canlar zekâtını kabul etmez Peygamber Efendimiz merhaba..
Lütfiye Çanacık merhaba
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.