- 317 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
SAHİPSİZ MEKTUPLAR
Ruhuma çizili suretin ile sokak cadde dolaşıyorum, senden öteye gitmez hayaller ülkesi, nereye dönsem sen, nereye gitsem sen, sahi uzaklığın bir yakınlığı varsa hayaline sarılışların ve sarılışlarım hiç biter mi bitmez sevgilim bitmez, günlerime aylarıma yıllarıma nakış nakış işliyorum, ilmek ilmek düğüm düğüm sağlamlaşan yüreğini öpüşlerim yetmez mi yetmez sevgilim...
Yetmez şimdi şu saatler, ırmaklar taşar gözlerime, seni tutku ile sarar yalnızlığım, en asil yani... seni sevmek desem iki elini iki yana açıp daha ne bekliyorsun koş koş hayal... hayalim seslenişlerini duydum, sesleniyorum ruhumun devası "çok beklettin bilesin" desem, bekletmedin dercesine hani hiç görmediğin biriyim belki deyişlerine ne demeli, deme sevgilim sen varmışcasına yaşıyorum daha nasıl çok sever bir insan...
Yüreğimden dudaklarıma düşen yokluğun ise sensizliğin zirvesinde ah haykırıyorum yüreğine, hayal de olsa gitme kal ömürcesine...
Gelen giden herkes sen ise hani o asil gerçeğin gülen suretin pembe pembe olan yanakların hani ellerin... hani gerçeğin can alan kehribar gözlerin söyle söyle özgöğüm nerelerdesin sevgilim...
Hayal olan kişinin yerinde olmak isteyenlere ne ne demeli değil mi elbette şaşırmıyorum bu sana olan sevgimin yüceliği...
Sahipsiz mektular sahipsiz yüreğin, yüreğim...
Bakma varlığı bin derde deva olmazlara sarıl gece gözlüm, yıldız yıldız umutlara dua gibi düş yeryüzüne hayal ülkesinin hayali kral yalnızlığımız, çevre kalabalığı inan boş...
sensizliğin kaçıncı yüzyılı inan saymadım sayamadım sensiz geçen her anı ruhuma sardım sevgilim...
Okur bir daha okursun başa sararsın eski kaset gibi belki de bilmem kaçıncı okuyuşu olur çünkü satır satır kendini ararsın satır aralarında hiç de ben yokum deme lütfen deme hep sen varsın öyle tabii ki hı hı dercesine bakma öyle duvarları da yumruklama lütfen rica ediyorum yolla bir kokulu mektup kağıtlarımı buruşturup attım defalarca yaza yaza usanmadım, inan sevgilim seni yaşayarak yazacağım elbette ömürgöğüm Tanrı’dan umudumu kesmedim elbette yüreğin yüreğime gelecek, elbette gözlerim gözlerinde demlenecek elbette ben bu alemden mutlu göçeceğim ömürgöğüm...
Saliha inan
18.08.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.