- 376 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
KAYALAR ŞAİRİ ÖYKÜSÜ
2002 Yılında Manisa /Salihli ilçesinde doğdum. İlk edebiyatla tanışmam 2011-2012 yıları arasında olmuştu. Şiir yazarak ,Zamanımı hep geçirmek hayatımın en güzel anılarını yaşadığımı düşündüm. Hikaye bile anlatır bazen arkadaşlarımı güldürmeye başlardım. Ama okulda hep ev ödevim vardı. O zamanlar BATMAN ÖZEL EĞİTİM UYGULAMA MERKEZİ OKULUNA 2010 yılındayken 1.sınıf öğrencisiydim. okulda hem yaramazdım. Ah o günler ne çok özlenirdi. Babam okula ilk yazdırdığı dönemler biraz zorlu bir dönem olması biraz yorucuydu. Peki beni rahatsız eden neydi. 2008 Yıları arasından BATMAN BAĞLAR İLK ÖĞRETİM OKULUNA yazıldığım zamanlar biraz beni üzmüştü küçükken her şeyden hata insanlardan çekinirdim ama neden çünkü beni asla aralarına almazdılar. Size en başından olanları anlatayım . Arkadaşlarım göçer aşireti falandı. Veysi vardı. Ömürlerinde hiç bu kadar eziyet görmemişler ben o zaman öğrenciliğimin ilk günlerini yaşıyordum. Veya heyecanlandım. ’’Okuma yazmayı bile bilmediğim içinde sürekli okuldan kovulurdum. Hayat sıradan bir sınavdır. Arkadaşım Kadir gelirdi tekme tokat üzerime girdi. Bende gücüm yetiğince onlarla kavga ettim. Beş altı kişiydiler dayak yedim o anda Hocamız Hasan hoca gelirdi sınıf öğretmenimiz EBRU KILIÇ ı çağırırdı. İnan ki hayat an göremediğim. eziyeti dayağı işkenceyi arkadaşlarımdan görmüşüm çok üzülüyordum. Annem beni eve çağırdı Abilerim benim için hep babamdan dayak yerdi. biz altı kardeşiz ben en küçükleriydim. O zamanlar okulun otuz yedinci günüydü. Yine sabah saat yerdi olunca abilerimle ablarımla kahvaltı yapardım tamda yedi kişi okula giderdik . Bazen okulda yaramazlık yaptığımızda hep disiplin cezasına çarpıldığımı anladım. Arkadaşlarım bana Deli Sait diyordu. Ben çok kavga ederdim. Küfür ederdiler bende karşılık verirdim altı yaşlarında bir çocuktum her sınıfta 48 öğrenci olarak gurp gurp ayrıldığını düşündüm. B en cezalı olduğum için ayakta tek ayak cezasına çarptırıldım. Arkadaşlarım veysi benimle alay ederdi. Onun cezası her zaman aklımda senelerce kaldı. Hep binlerce işkencelere maruz kaldığım dayak yerek ağladığım anılarda unutulamadı . Bazen beni boynu bükük taşlardılar bazen pantolonumu çıkarıp hocaya şikayet ederdiler.Sonra annem beni oradan çıkardı. normal okul yerine Yedi Kardelen Rehabilitasyon merkezine 2010 yılında koydu. Sonra BATMAN ÖZEL EĞİTİM UYGULAMA OKULUNA KOYDULAR hocalarım Gül Rümeysa Hacer Hüseyin Gamze Berkay Ramazan Muhittin Yunus Menekşe Özgür Tuba Çiğdem Nursel Selahattin Mesut İsmail Pelin’dir. onlar beni okuttular ve farkındalığı her zaman yazdılar . Onalr her zaman yanımda oldular onlara ve tüm öğretmenlerime saygılarımı sunuyorum bugun burada çok önemli açıklamalarda bulunacağım noktaya bakalım birey bir ilmi yapmış engeli engelsiz sadece anne babaların dikkatine yazıyorum. Çocuklarınıza otivite edin onlara hayatı sevdirin onlara bir teşekkür niyetine rabinize eliniz açın onlar işittir ve eşit olarak bulunan Adem İle Havva nın oğları ve kızları bugün bende engeli olabilirim sende bir başkasıda onlarabir yön bir yol ve zaman akışına bir sevgi göstermeye başlayalım onlar geleceğimiz onlar bizim minik kalbimiz sen onun ümetine nasıl alay ederek zina edersin geride kalan garibanlara nasıl alaylı olarak davranırsın.
Şair olduğum için öğretmenlerime ve aileme sonsuz şükranlarımı iletiygorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.