Şiir okları... Duvarda unutulmuşluğun resmi var.
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Ona teslim ettim bütün kırgınlıklarımı. Ona ağladım ne vardıysa. Ondan istedim herşeyimi. Bir peygamber çiçeğine rastlamak saadetini istedim kimi zaman.
...
.
Tercihen ömrüme kuş nefesi istiyorum. Kolalı gömleğim yok benim. Kılıcım yok. Bir kılıca ihtiyacım yok. Çünkü benim Rabbim hüzünlü kalplerin yanındadır.
İsterdim ki kelimeleri daima güzel iklimlerde buluşturayım birbirleriyle. Fakat -"Bülbülü Öldürmekten"- bahsediyor dünya.
Kalbim, bütün yollardan el çektiğinde, Rabbimin benim için hazırladığı, kaderimin tayin ettiği yoldayım aslında.
Ve
Ne ben bir kuşum ne rüzgârların yelkeninde beka var.
Birden,
Kirgınım
Birden,
Kalbimi bıraktım
Şuraya
...
Peygamber çiçeğine.
Mahvash // 9.08.22
YORUMLAR
"Duvarda unutulmuşluğun resmi var."
'Ok!' dedim tam da burda bana göre bir şeyler var...yazının beni nereye götüreceğini bilmiyordum ama sanki ona yol kenarından eşlik ediyormuşum hissini yaşatan duyumlar aldım...sonra bi baktım bitti...'aaa!' dedim keşke biraz daha yürüseydik, ağaçların, kuşların sesini dinleseydik...hayat birden duruyor ya, öyle birden durdu sanki...
tadında bırakmak da böyle bir şey galiba..
ama tabi uzun olmasından yana bi isteğim kabarmadı değil...
güzel yazı, tebrikler...sevgiler...
Mahvash
Hoş geldiniz. Hesapta olmayan bir yazıydı. Aslında son yayımladığım şiirden bir parça idi. Güne getirmişler. Seçici kurul.
Güne geleceğini.. bilemezdim tabii.
Teşekkür ederim eşlik ettiğin için.
Ona bırakmamak her şeyi, kırgınlığı, aşkı, kaderi, bizim için bizden güzelini yazan o ele bırakmamak bir gemiye binip de sırtımızda taşımak olur bütün yükleri.. Bırakmalı, şayet ne yükler bizim ne sıkı sıkı tutan ellerimiz, hepsini verene bırakmalı.. yüreğinize sağlık, sevgilerimle sevgili Mahvash