- 424 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bi Umut Ekin ki, Neslimiz Pahidar Olsun, Hayat Versin
Geçmiş Tarihte ki her adım; bin yıl sonrasına mukabil etti.
Bu uğurda kimisi ihanet ekti tohumları saçıldı,
Kimisi adalet ekti merhameti yayıldı.
Dün neyse bugün de öyle olacak..!
Kimisi makam için hırsı ile inatla yürüdü,
Kimisi ise Allah’ın adaletini yaymak ve gelecek nesillerin hayatına bir umut olabilmek için.
Bugün güle eğlene yaşıyor isek ve aklımız hâlâ başımızda ise; yine o aziz Atalarımız sayesindedir.
Aklımız başımızda değil ve hâlâ batıl inançlarla makama tapıyor isek; buda kendisine bile faydası olmayan ahmaklar yüzündendir.
Uzun lafın kısası; bugün ne ekersek yarın da o’nu biçeceğimizi anlatmak istedim.
Umarım herkes bir karar vermeden önce, neyi niçin istediğini bilerek ve Allah’ın razı olduğu şekilde yerine getirerek, yani düşünerek verirler.
Kimseye kalmayan bu dünyanın yine kimseye kalmayacağını bilmek gerekir.
"Ruhumuzla, kalbimizle ve gönlümüzle yürekten yaşamak gerekir, yaşatmak istediklerimizi."
Şayet bir nesil ölecek bin nesil doğacak. Onlara acı, bere, yara ve Atalarının batıl inançlarını ve hırs inatlarını bırakmak istemeyiz, öyle değil mi?
(Umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.)
Bize ahmak Ataların sebepleri değil, "Yürekli Yiğit Atalarımızın bir adım sonrasına taşıyacağı emek ve gayretleri, akıl ve bilgelikleri kalsın."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.