- 277 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Adamın Dibi Misin ?
Hayata dolu dolu bakıyorum. Bu kadar dolu bakınca onun içindeki boşluğu da keşfediyorum.
Bu hayat yolculuğunda şimdiye kadar kaç kırık basamağa denk geldiğimi bilmiyorum ama düşüp parçalanma riskine rağmen ileriye gitmek için binlerce kez atladığımı ve defalarca kez düşüp parçalandığımı çok iyi biliyorum.
Her düştüğümde canım çok yandı ama düşündükçe kendime çok güldüm, niye mi?0
İleriye gitmek için çoğu insanın aptallık olarak tanımladığı riskli adımları tek başınıza atıyorsunuz ve "küt" diye kafa üstü çakılıyorsunuz.
Düşmek cesaret işiymiş. Her türlü riske ve korkuya rağmen mücadeleye devam ediyorsanız siz cesur birisiniz.
Cesaret çok büyük bir güçmüş. Bu güç sizi öyle bir büyütüyor ki, insanların sizinle idrar yarışına girmesi bile pek mümkün olmuyor.
Üstelik öküzün altında buzağı arayanlara da, buzağı ne kelime bir öküzünüzün bile olmadığını itina ile anlatıyorsunuz.
İyi niyette bir cesarettir ama her tür kötülüğü yapabilme kudreti olan birinin yine de iyiliği seçmesi çok büyük cesarettir ve ona "adamı dibi" denir.
Hayata koca koca bakıyorum, yani dolu dolu. Hayata bu kadar dolu bakınca, onun içindeki büyük boşluğu da keşfediyor insan. Niye mi?
Geldik gidiyoruz ve hala "şu yoğurdu sarımsaklasak da mı saklasak" diyoruz, oysa sarımsağın varsa "yiyin gari.
Geldik gidiyoruz ve hala "bu gün kimin yuvasını yapsam" şeytanlığıyla beslenip şişiyor ve ruh obezitesi oluyoruz.
Geldik gidiyoruz ve hala " makamlar savaşı" yeni versiyonunun pesinden it gibi koşturuyor, üstelik hak etmesek de oturuyor ve bir daha da sittin sene kalkmıyoruz. 404 gururla sunar.
Geldik gidiyoruz ve hala "bencillim" rütbesinin en yüksek rütbe olduğunu düşünüyor, burunlarımız yere düşecek diye patlama olasılığı olan ödümüze gözümüz gibi bakıyoruz.
Geldik gelmesine, Yaşadık yaşamasına, Gideceğiz gitmesine de... Hayata onca güzel şey katmak varken neden çirkin şeyler katıp boşluğu büyütüyoruz?
Çünkü; insanoğlunun yapısında hem kendini, hem de başkasını "sabote" etme özelliği mevcuttur. Bizim memlekette bu özelliğini düzeltme başarısı gösteren kişinin sırtına vurarak "koçum be" denir.
Gerçek insani değerlerin tez vakitte çoğalmasını dileyelim ve tabi ki "oturmaya mı geldik" diyerek iyi niyet çoğalmasına katkı sunalım. Haydi, hareket vakti yapacak bir şeyler bulun gari.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.