- 194 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tek Allah güzeldir...gayrısı bileşimle güzel ve çirkin olurlar..
Tek Allah güzeldir...gayrısı bileşimle güzel ve çirkin olurlar..
Cennet güzeldir deme der Kur’an yani cennet dünyadan ekmeldir ama sınırsız ekmel sınırsız güzel sadece Allahtır...
Cehennem çirkindir deme hak edene cehennem verilmezi cehennem cezası haktır adl sıfatının gereğidir de der Kur’an...çirkin tek Allahtan uzaklıktır...hakkeden cehennem adl sıfatının gereğidir çirkin deme der Kur’an...
Adl sıfatına hadim ise cehenneme çirkin deme...esmaya hadimlik edene çirkin deme der Kur’an...Para kaka dünya kaka diyen tarikat mensupları kafirdir...Razı olunmayacak tevbe edilecek eylemlere rıza makamı adına razı olanlar da kafirdir...müşriktir...Bileşim belirler güzeli çirkini...para cihad içinse güzeldir...bozgunculuk içinse çirkindir de der Kur’an...Tarikatler bu kuralı çiğnedikleri için müşriktir...sadece Allah mutlak güzeldir esma bile rıza içinse güzeldir mesela ilmi zulüm için öğrenen zalimdir...sihir ilmi ve teknoloji ilmi müşrike hadimse kötüdür ilim kötü değil ama bağımlıdır esmanın güzelliği cüz’i iradeye bağımlıdır kötü niyete ilmi kullanmak kötü iyi niyete yani rızaya kullanmak güzeldir...esma bile Allaha hadimse güzeldir..şirke hadimse kötüdür...şeytanlığa hadimse deccale hadimse kötüdür...Tek güzel Allah çünkü...esma da o güzele hadimse güzeldir değilse çirkindir...ah gaflet nerdesin gel imdadıma dediğim günlerim oldu ilim değil gafleti istedim Allahtan peygamberimizde faydalı ilim isterdi Allahtan demek ki zararlı ilim de var...zararlı para da var zararlı ömürde var asiliğe hadimse para kötü secdeye hadimse iyi de...der Kur’an Allah mutlak güzeldir masiva bağımlıdır güzelle bileşim yapınca güzel çirkinle bileşim yapınca çirkindir...uzun ömrü hayır sanma der Kur’an kısa da olsa Allah içinse güzeldir ...bir hikaye bunu güzel izah ediyor...o hikaye şu üç derviş köy köy geziyorlardı bir mezalıktan geçerken mezar taşlarında üç gün yaşadı öldü beş gün yaşadı öldü yazılıymış köy halkına sormuşlar onlar da şöyle demişler biz Allah için yaşanmamış ömrü ömürden saymayız...Allah için üç gün yaşadı anlamınadır o mezar taşlarındaki yazıların anlamı...adam yetmiş yıl yaşasa bile beş gün yaşadı yazdık...Ölçü Allahtır iyi kötü belirlemekte...para iyidir rıza içinse secde içinse...ey ehl-i tarik sen ne kafasın paraya kaka diyorsun...müşrikliktir bu...Allah için olan para kaka değil der Kur’an sen hint kafalısın ey ehl-i tarik...sen ilhamı hindistandan aldın Allahtan almadın yani müşriksin...
Tek Allah güzeldir...gayrısını bileşimle güzel ve çirkin say der Kur’an yani secde içinse güzeldir...Şeytanın varlığı benim için güzel senin için çirkin çünkü ben secdemi korudum şeytana rağmen sen secdeni bozdun...farklıyız...çünkü...sonuca göredir sebebin iyiliği ve kötülüğü...müşrikle kavgayı seçemeyen içkiyi seçer ...harab eder kendini ama hz Hüseyin kerbelaya şehit olacağını bile bile gitti...yiğit oldu şehit oldu...Müşrikle imtihandasın hz Hüseyin gibi şehitliği seç ama içkiyi korkaklığı seçme...cihadı seç ödülü kaçırma hz Hüseyin gibi...hüseyni ol yani...kötü yoktur seçimindir kötü ve iyiyapan onu...imtihanını hz Hüseyin gibi kazan...yani korkuyu değil şehitliği seç hz Hüseyin gibi hz Yahya gibi hz İbrahim rıza için ateşe yürüdü..içki de teselli aramadı...şehitliği seçemeyenler bozukluklar karşısın da içkiden medet umuyorlar...şehit ol bozukluğu düzeltmek uğruna...
Evet...Tek Allah güzeldir...gayrısı bileşimle güzel ve çirkin ..cüz’i iradenle ve sonucuyla...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.