- 260 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Anılar, Değersizlik ve Fazlası
İnsanlara değersiz gelen şeylere eğer vermeyi seviyorum. Kitaba, Çakmağa, Kupaya... Hatta bazen artık kullanılamayacak olan bir tiyatro biletine. Çünkü onlar değerliler! Sadece insanlar onların ne dnli eğerli olduğunu bilmiyorlar. Çünkü onlar hiçbirşeye değer vermiyorlar. Sadece düşündükleri daha fazla nasıl kazanabilirim? Ya da daha fazla şeye; eve, araba’ya, yazlığa nasıl sahip olabilirim? Halbuki onları maddi anlamda sahip olukları doyurmayacak. Meela annelerinden görmedikleri sevgi eksikliğini. Çocuklarının aldığı ilk hediyenin mutluluğunu ve ya hayatlarında ilk doğum gününde alınan veya yapılan pastanın tadını. Soruyorum kendime sadece? Biz ne zaman unuttuk çocukluğumuzun verdiği sevgi dolu anları da bu kadar maddiyatın içine düştük? Ve ya sevgiyle alınan o değerli hediyelerin verdiği mutluluğu nasıl unutuyoruz hemen? Neden bu kadar nankörüz? Neden kırılmadan önce alınan o kupayı ilk elimize aldığımızda ki mutluluğu unutuyoruz? anlamıyorum. Evet o kupanın kulbu aylar sonra kırıldı ama onu sana en değerli varlığın almıştı. Onun kırılması, kulbunun, onun aldığını değiştirir mi? Hayatımda aldığım en güzel hediyeyi halbuki! şimdi onu kulbu kırıldı diye atayım mı? Aynısından başka bir kupa o kupanın yerine geçermi?
Nankörler! Hem de hepsi. Zamanı geçince Kırıp döküyorlar, Veya Sanki değersiz bir çöp parçasıymış gibi atıyorlar. Eşyalar kadar aynı şeyleri insanlara da yapıyorlar. Hayatlarında bir dönem tuttukları insanları son duygu kırıntısına kadar harcıyorlar ve sanki o kırılanlar, yapılanlar, Sevilenler ve üzülenler olmamış gibi gayet soğuk bir ülupla bırakıyorlar çöp kutusuna. Halbuki Onu düşünmüyorlar. Onun duygusu bitmemişti ki! Düşünmüyorlar bile. İşte o kadar benciller insanlar. Ne kadar çok seversen sev kendilerinde ki sevgi ekşidiğinde hemen bir kenara fırlatıveriyorlar seni. Senin sevgin onların sevgisini tazelemiyor bile. Bu hepsi için geçerli. Çocukları küçükken tatlı bulan ve sonrasında büyüdüğünde artık katlanamayan Aileler gibi.
Bencil Varlıklar onlar! Değişmeyecekler! Sevmiyecekler! Ve kullandıktan sonra atmaya devam edecekler!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.