- 632 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
KOMŞULUK, KARDEŞLİK HUKUKU VE DE AHLAKI ADINA NE YAPTIK?
2 TEMMUZ MADIMAK KATLİMAINI VE AKABİNDE
5 Temmuz BAŞBAĞLAR Katliamını kınıyorum lanetliyorum dedik mi?
Demişsek insanlığımızdan, dememişsek eğer vah halimize derim vah ki vah…
Neden niçin diye sorgulamak, kendimizi düşünmeye sevk etmeliyiz.
Düşünüyorsam canlı varlık bir insanım, o halde düşünelim birlikte dostlar.
Devletimizin arşivlerinde gizli sırlar varsa eğer, derhal hukukun üstünlüğüne güvenilerek adalete teslim olunmalıdır. Sırlar bir asır saklı kalamaz.
Tüm gerçeklerin eninde sonunda ortaya çıkartılarak, adaletli yargılamaların yapılarak, suçluların cezalandırılması umudunu korumalı ve talep etmeliyiz.
İnsanlığımızın gereği, ülkemizin geleceği adına bu elzemdir.
Yapmazsak suçun ortaya çıkartılması gecikir ve de geciken ADALET, adalet olmaz.
Umutların yeşermesi canlı tutulması adına, vatandaşlık sorumluluğumuz adına,
Ülkemiz geleceğimiz adına, adaleti her daim talep etmeliyiz.
Etmez isek karanlığız demektir.
Güneşimizi KARARTAMAYIZ.
Madımak acısı dinmeden üç gün sonra olan bu vahşeti kimler tezgâhladı?
Emperyalizmin ve de faşizmin ayak sesiydi tüm olup bitenler,
Tüm bu oyunları biliyoruz ve de hissediyoruz.
Devlete Liyakati hâkim kılarak içimizdeki hainleri bulup, acil temizlemeliyiz öncelikle.
Bu nedenle LİYAKATI her alanda yaymalıyız.
Devletlerde Kayırmacılık olursa devlet çürür dostlar.
Her şeyde LİYAKAT, LİYAKAT, LİYAKAT DEMELİ VEDE KORO HALİNDE TALEP ETMELİYİZ.
SESİMİZİ YETKİLİLERE DUYURMALIYIZ.
Milli ruhla, sağduyulu şuurla, vicdanla olaylara yaklaşmalıyız her daim.
Faşizmin sularından güzel topraklarımıza kızıl kanını akıtanlardan hesap sorulmazsa eğer,
Anadolu’nun temiz bağrına haince Saplanmış BİR MIZRAK VAR DEMEKTİR.
O mızrağı kim çıkaracak!
Halkını seven, toprağını seven, bayrağını seven, ülküsünü, türküsünü kültürünü seven,
İNSANLIĞI seven, sevgiyi kendine şiar bilen…
Şairleri, ozanları, sanatçıları, tüm aydınlıkları
Bu toprağın kara bağrından fidanlar olup fışkıracaktır.
KORKUN BİZDEN EY HAİNLER!
DİYE HAYKIRACAKLARDIR.
Ve bu güzel vatan ilelebet payidar kalacaktır.
Düşünün… VİCDANINIZIN SESİYLE.
BU TOPRAKLARDA HAİNCE İŞLENEN TÜM CİNAYETLERİ, KATLİAMLARI KINIYOR LANETLİYORUM.
SUÇLULARIN ADİLCE YARGILANMALARINI, YÜCE ALİ DEVLETİMİZDEN TALEP EDİYORUM.
NİCE SAYGILARIMLA.
YORUMLAR
Dostum
İnşallahhhhhhjh diyerek sana cani gönülden katılıyorum. Sabah ben de İnterneti tararken fark ettim.
Üç gün ara ile olmuş. Aradan o kadar yıl geçmiş. Sonuç... Koskocaman hiç...
İnşallahhhhhhjh en kısa zamanda aydın bir ülkede uyanmak dileğiyle
Saygılarımla dostum
MÜSLÜM BAYRAM
teşekkürler dostum