- 410 Okunma
- 2 Yorum
- 3 Beğeni
DOĞRU KADINA YANLIŞ YANLIŞ ERKEĞE KIYMET
DOĞRU KADINA YANLIŞ!
YANLIŞ ERKEĞE KIYMET!
Erkekler, doğru kadına yanlış yapar... Kadınlar da, yanlış erkeğe kıymet verir. Bu söylemden yola çıkacak olursak sevmekten ve kıymet vermekten vaz mı geçelim? Sevgisiz ve kıymet görmeden yaşamak ne kadar verimli ya da mutlu bir yaşam olur sizce? Peki, nasıl çözülür bu denklem? Nasıl giderilir bu handikap?
Aslında çok kolay siz kendiniz olun. Özenti durmayın, başkasının replikası hiç olmayın birazda sabırlı olmak gerekiyor! Daha önceki deneyimler daha tedbirli davranmamızı gerektiriyor olabilir, haklı bir korunma mekanizmamız devreye girebilir ve fakat önceki deneyimlerimizdeki yanlış insanların diyetini, hayatımıza yeni giren kişi ya da kişilere ödetmeden önce bir şans vermeliyiz... Çünkü hayatımıza giren insanlar zaten bir rol üstlenmiş, bize de bir öğretisi olduğu için seçilmiş ve gelmiş değil midir? O zaman bırakalım ve görelim bize ne öğretecek... Belki hayatımızdaki en doğru kişiyi seçmemize vesile olacak. Belki konuştuğu bir cümle hayatımızı şekillendirmemize, yol göstericimiz ışık olacak... Ve elbette bu akışta, kişi kendi ederini ve dahi yerini kendisi belirleyecek. Onunla beraber yola devam mı? Yoksa şöyle bir üstümüzü başımızı silkeleyip, sen! hoşça kal! Benim daha çokk yolum var deyip yola devam edeceklerimizi bulmak için doğru insanlara yanımızda yer açmak, için rolünü oskarlık oynayanlara teşekkür ederek, yanımıza solumuza deneyimlerimizi alıp yolumuza devam mı edeceğiz.
Tabi ki külli irade ve cüzi irade denen bir olgu var. Cüzi irade ile verilmiş karardan külli iradeyi sorumlu tutmamalıyız. Külli iradenin işlemesinden de kendimizi suçlamamalıyız.
Mamafih sevgi, kıymet ve sabır olmazsa olmazımız. Sevgi her daim ışığınız olsun.
RA’ diye DİRİ
YORUMLAR
Tebrik edem
Hakikatleri dile getirmişsiniz
Yüreğinize sağlık
Selam ve dua ile
İDRİS ÇETİN tarafından 3.7.2022 13:52:59 zamanında düzenlenmiştir.
Radiye Diri
Gerçekten de bir cüzi bir de külli irade var. Bazen en doğru sanılan birinin yaşamını zehir eden haline gelebilmekte. Ancak yazıda da belirtildiği gibi 'önceki deneyimlerimizdeki yanlış insanların diyetini, hayatımıza yeni giren kişi ya da kişilere ödetmeden önce bir şans vermeliyiz.'
Tebriklerimle.