- 171 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ya Vafi...
Ya Vafi...
Ya vefalısın ya Hain...Hz İbrahimden bile razı olmazdı Allah ateşe yürümeseydi İbrahim...Allahın hükmü silinirken can derdine düşseydi hz İbrahiim...Hz Hüseyin Kerbelaya yürümeseydi deHüseyinden bile razı olmazdı Allah...Habil Kabilin taşını görüp şerrini görüp gücünü görüp kaçsaydı ...Habilden de...İmtihan ve ödülü öörtüşür...çünkü Allah ADL sıfatlı...
Ya Vafi...
Kısas yoksa vafi sıfatına asilik var...Hayır diyene hayır de...evet diiyene evet de...Kısas bu.silahlanana silahlan saldırana saldır...öldüreni öldür...Kısas bu..."Men dakka dukka"demiş arab...rahatsız edeni rahatsız et...huzur verene huzur ver...Kısas bu...kısas yoksa vefa yok hainsin...ırzını bile koruyamazsın madenleri sömürülen ırklar asimile ve sindirilmiş işgal edilmiş ırklardır...dedelerine hainler...Ayasofyayı açmaktır Vefa...silahlanana silahlanmaktır vefa...Kısas yoksa vefa yoktur hainlik vardır...silah sanayiini çökerteni çökert...Mallarını madenlerini sömürenleri sen de sömür...kısas yoksa adl sıfatına da asisin...VAFİ sıfatına da...cennet bekleme Allahtan şehadetin şehadet olsa adl ve Vafi sıfatına asiliği seçmezsin hz İbrahim gibi ateşi seçersin hz Hüseyin gibi Kerbelayı seçersin...
Ya Vafi...
Silah üretimine karşı olana Kısas uygularız...Onlar da üretmesin...de
Ya Vafi...
Tarikatler kısastan kaçtı...ve asimile oldu günümde...iki asırdır tarikatler kilise ile örtüşüyor.80 ihtilali mürşidleri avucuna aldı.kilisenin öğretisiyle günümde örtüşüyor öğretileri...
Ya Vafi...
İşte ormanlarımızı yakıyorlar...belki köylerde hayvan ve insanlarımız da yanacak...Kısas hayattır...öl hayat ol başkalarına hayattan kaçmaktır ölmekten kısastan kaçmak...
Ya Vafi...
Kısas ne mi esmaya asi olana asi olun...evet...Rahman sıfatı hurmetine ey esnaf ey fırınlar ey marketler gıda ürünlerinden kar almayın zekattır bu da...değilse ASİSİNİZ esmaya...Zalimsiniz zulmün askerisiniz Allahın Rahmanın askeri degilsiniz...cennet vermez Allah size...yalan sayar şehadetinizi bari ölmeden tevbeye sarılın...asiliğinizi atın üstünüzden...Rahman sıfatı hurmetine ey esnaf ey fırınlar ey marketler gıda ürünlerinden kar almayın zekattır bu da...değilse ASİSİNİZ esmaya
Evet...Serbest piyasa var...bir şey alırken market market gez.tilki gibi gez değilse pahalı alırsın.Hilelidir fiyatlar ucuz satanı bul...alma kısas bu sömürülmez kısas yapan...hiç değilse gez en uygun verenden al...sömürülenden razı olmaz Allaha sömürülmez Kısas yapan...zalimi besleme alma dediği fiattan pazarlıktır sünnet olan...
Kısassız tarikat afyondur...Tarikat afyondur...kısası kovdu aklı kovdu tecrübeyi kovdu kimya mantığını kovdu...Matematiksel bakışı kovdu.Afyonlaştı...
Kadını savaştan cihaddan kovduk...Kısas yapmalı kadınlar ...değilse Allaha razı olmaz o kadından...Kadını cumadan... camiden kovduk neden...camiyi kadınlar belki erkeklerden iyi savunacaktı...
Evet cüz’irademizdir bir şeyi faydalı zararlı kılan şeytan bile hem faydalı hem zararlıdır...yani zıtlara zararlı deme soğuk meyveleri koruyor depolarda ...soğuk zararlı deme sıcak da zararlı değil zararlı kılan irademiz bir şeyi yani zıtları...Yalan söylemek hem güzel hem çirkindir İrade niyet bunları zararlı ve faydalı yapar...Sevgi ile kavga da bütün zıtlar hem faydalı
Evet kısası devlet uygulamıyorsa fert devletin yerine uygular...tek kişilik devlet ol kısası terk etme...Kısası devlet uygulamıyorsa fert uygular...Kısası kovma.sömürülürsün köleleşirsin asimile olursun.Korkma ödül al Allahtan...Kısas yoksa adaalet yoktur hainsin zalimsin şehadetli zalim şehadetli hain...Allah katında tevben de yoksa cezalıksın...Kısası devlet uygulamıyorsa fert uygular...Kısası kovma.sömürülürsün köleleşirsin asimile olursun.Korkma ödül al Allahtan
Ya Vafi...
Vafi ismi ne anlama mı gelir? Yeter, tam. Sözünde duran, sözünün eri...Yani vefasız insan bozguncudur...bozuktur bozuk saat zamanı doğru söylemez ...sözüne itiraz et vefasızın...öğüdüne de...bozuk terazidir o doğru tartama
Vafi insanın özellikleri şunlardır...Dinamiksiniz. İlginç şeyleri yapmayı sevdiğiniz gibi hiçbir konuda risk almaktan kaçınmıyorsunuz. Hayatınızı çılgın ve eğlenceli yaşamak tam size göre. Rutin işleri yapmaktan hiçbir zaman zevk almıyorsunuz.
Planlı ve programlı kişiliğiniz sayesinde kariyerinizde her zaman iyi yerlere geliyorsunuz. Bunun yanında yardımsever tavırlarınız sayesinde herkes tarafından beğenildiği gibi yeni ortamlara da çabuk uyum sağlıyorsunuz.
Sakin bir kişiliğe sahip olmanız nedeni ile çözüm üretme yeterliliği çok yüksek birisiniz. Bu durum da sizin çevrenizdeki güvenilirliğinizi artırıyor. Kararlarınıza hep saygı duyuluyor.
Samimi olmanız ve samimi sohbetler yapmanız, her zaman arkadaşlarınızın ilgisini çekiyor ve bu durumdan hoşlanıyorlar. Doğal olmanız sayesinde herkes sizinle sohbet etmek için sıraya giriyor.
Ya Vafi...
Kısasdan kaçan korkaktır korkakdan Vefa bekleme...İşte günümde vefa İstanbulda bir semtin adı...baba kısastan kaçtıysa babalıktan da kocalıktan da kaçar vefasızdır o...vefasızdan arkadaş olma evlat da olma komşu da olma...Kısasdan kaçandan vefa bekleme...vladımıza kardeşimiize sıkıyı gördüğümüz zamna kaçmak geliyor aklımıza...işte suriyeliler kaçtılar dedelerinin mezarlarını bırakıp Türkiyeye...Vefasızdır korkak olan hz İbrahim gibi ateşten korkma Allahtan kork tek ikilenir o zaman Allahın...Tevbe et müşriksin ey korkak ey vefasız...
Suriyelileri kınayan kaçtılar diyenler sen de kısasdan kaçıyorsun kısasdan kaçan her nankörlüğe uygundur ama...Allaha da evlada da eşe de anaya da vatana da bayrağa da vefasız olur...kısasdan kaçan ...Vafinin özelliklerinin başında gelir kısasdan kaçmamak...korkusuzca Kerbelaya gider hüseyindir Vafi olan kişi...halifelik makamını korkup terk etmedi hz hüseyin ...vefalıydı hem Allaha hem ümmeti verdiği göreve kulluğa ve halifeliğe...güvenilir olur Vafi kişi...ırzını bile korumaz korkak...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.