- 249 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Akl'etmek farkediştir 58
Mehmet efendi:gözüm görmüyor ölmüş musun sen,bir dükkana git uğra selamımı ilet,düşün kendini en üstün iradede ,bay bay et bana artık aramızda sayılırsın..
Yunus efendi:nasıl oldu neyim var kim ne yaptı bana iyi olduğumu sanıyordum,
Akif efendi:bir cühelaya uyup da erzak toplama bana sen lazımsın,bir yere gittiğinde selamlarımı ilet
Mehmet efendi: cevazı olmamış bir sürgün ile kendi ekmeğini yemek en güzelidir.
Akif efendi:başkasından ekmek çalmak ise öpulmeyi beklemektir.
Yunus efendi :niçin selamlarını iletiyorum,her ölü kendisine muhtaç değil mi herkes ameliyle gider.
Mehmet efendi:buluta bakarken sahipsiz hissetme diye kendini,gözlerim aydın olsun sen de aramızdasın..
Yunus efendi:neden gözlerin aydın olsun.
Mehmet efendi:su serpme yüreğime diye bir fena azgın varmış kendinden büyükleri küçük görüp oyalanirmiş.bir el gelir gelir siler süpürür lan seni ne bekliyorsun ölümden korkmak ayıp değil mi?
Yunus efendi:evet korkuyorum ama lafzımda gerçekte ne yazıldığını bilmiyorum kaderimde
Mehmet efendi:küçükte olsa kazaydı atladım,bir de sana sulanan çok komik gelecek sineklere aman da yüz verme haram malda gözün olmasın,ölümden de medet umma..
Akif efendi:sarayda bir yerde oturuyordum gölgenin altında ıslananlar çalakalem dövüyordu birbirini tam davalık ölmüş halde birbirini öldürmeye yanaşık gelmişti.birden bir atlı kavuştu onlara neden öldürmüyor kendini..
Mehmet efendi:birden elimi tuttu bir koza yalvarırım bırak elimi benden bir elin nesi var iki elin sesi...
Yunus efendi:neden siz ile ilgili sorularımı yanıtsız çektiniz?
Mehmet efendi:bir elin nesi var ikinci elden soğuma devam et..
Nur topu gibi bir çocuk sahibi ol nurundan anlayanlar dolaşsın burda...
Ben bana yapılanı haksızlıkla tecrübe ettim.ver selamı bakalım kim vurup öldürüyor seni.mavi bir elbise sana yakışmaz iyi bir ölüm korkusu herkese şart..
Yunus efendi:ölmek nedir
Mehmet efendi:kıyafeti zengin insanlara yakışır bu soru..
Akif efendi:sordum soruyu bir ince yolda
Su soğuk mu bakmaz mı insan
Mehmet efendi:serinken de zavallıyız.
Akif efendi:sen bilmece dizsen hopurmez insan kime ne ettim suçluyum
Yunus efendi:insan kaderi sucluyamaz.
Mehmet efendi:yüz suyu hürmetine seni de aramızda görmek ne güzel,birini sevmek için ölmek gerekmiyor.
Akif efendi:suya bak şu diri mi derim üstadlar benim yolum uzak
Mehmet efendi:açın halinden diri anlar mı..
Yunus efendi:açtım kalktım ceza mı buldum.
Akif efendi:ben uçtum teyyareyle ablama selam gönder
Mehmet efendi:bendesiniz.
Yunus efendi:sakın durulayım deme keskin oklara bir tane sevdiğim vardı,bunu altın sözlerinle kazan tek cissede beraatsin benden ölmeden önce ne yaşadın benle
İnsan tahkim ve muhakeme olur mu orada
Yunus efendi:bir önceki durakta indim bir sonraki durakta golgeliyim.sen necisin beni sorguluyorum beni sorgulama düşte düşün...
Mehmet efendi:korkmak ölümden önce iyidir.seni kendine getiren nedir.
Yunus efenndi:beni kendime getiren suçtur.ölü uyanınca güneşten bakmak kendine getirtmek suçtur.
Gezgin imgeler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.