Kadının Fendi Erkeği Yendi( Yazı Kadın Dünyasına İlişkindir)
Kadının fendi erkeği yendi sözü, kadınların akıllarını kullanarak erkekleri kolay bir şekilde etki altına alabildiklerini, onları kontrol edebildiklerini, üzerinde tahakküm kurabildiklerini ifade etmek için kullanılmaktadır.
……………………
Buradaki incelik fent sözcüğündedir. Zeki ve kurnaz anlamındaki bu sözcük bu niteliğe sahip kadınlarca kullanıldığında erkeğin alt edilebileceğine, egemenlik altına alınacağına, üzerinde tahakküm kurulacağına yöneliktir.
……………………
Erkeğin kontrol edilmesi kadını hoşnut eder mi, kadın bundan mutluluk duyar mı bu da ayrı bir sorudur. Hiçbir kadın aslında kontrol edilebilen bir erkek istemez. Çünkü bu zayıflık belirtisidir. Kadınlar zayıf erkeği tutmaz. Her ne kadar sözüm geçsin isteseler de iradesiz, kimliksiz ve kişiliksiz erkekten hoşlanmazlar.
…………………..
Kimi tip kadın erkek gibi erkek ister. Tam erkek sever. Magandalık anlamında değil bu, nobran ve kabalık yönlü değil, dört başı mamur erkek anlamındadır. Oturaklı, sözünü sohbetini bilen gerektiği gibi davranan erkek tipidir kastedilen. Tercih noktasında çok azı bu yönlüdür kadınların ancak çoğu bu modelden sıkılır. Konuşkan yani ağzı laf yapan, üretken yani bir farklılığa imza atan, girişken yani cesur ve atak olan, eli cebine giden, jestten hoşlanan, gönül almasını bilen ve tüm bunlarla birlikte sempatik olandan hoşlanır. Kasılanın, tepeden bakanın, nakıslık edenin yeri yoktur kadının dünyasında.
Kemal GÜL
30.06.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.