- 503 Okunma
- 1 Yorum
- 4 Beğeni
Masalsız
www.youtube.com/watch?v=zKCVz3WPE4E&t=60s
başlangıç I-
kitapların içlerinden çıktığım o günlerden birisiydi. dışarda alabildiğince fırtına vücut teknelerini hortumlara katıp gidiyordu. insanların gözleri kaçıp bir dağın arkasında uykuya yatmış kaçak bir filin kalbine girmişti...
ara anlatım*** gökyüzünden bakmak bu olsaydı masalsızca dedim kendi kendime.. kendimi kendime ısmarladığımda oluşmuştu benim çocuk krallığımın kanlı ay ritüelleri.***
başlanıgıça dönüş
hiçbir şey görülmüyordu etrafta. sadece kendilerini işgal eden dilsiz ordularının çocukları vardı çöl’süz okyanus kenarı iç evlerinde. evlerin kulakları artık bacalardan yol alıyordu, gökyüzü krallığına. kalbimin yüz küsür yaş aralıklarında arkama dönüp baktığımda dünya sandalı batmıştı...
kayıp kıtalar sahne gibi cesetlerdi
peki ben şimdi neredeydim ??
adım hala benim miydi ???
ya çocuklarım onların gerçekten anneleri miydim ???
şu an nefes alan kimdi ???
sahi benim doğuşum nerde gerçekleşti ??*
rahmin içine düştüğümde ben istemiş miydim oraya düşmeyi ???
hangi ten güzergahında büyümüştüm ???
gelecek belliyse neden yaşamam gerekliydi???
insan hep kendine çıkarmış baba dediğimde
göğün göğsü üstüme düştü, babam ölmemiş olabilir miydi ???
kaçmak gerekiyordu aklımın derin insan olmayan yanlarından. kırmızı fay hatlarını yeşil yağmurlara dönüştürüp çıktım kendimin içinden. birazdan martha ve jose dirileceklerdi kalbimin iki sokak ötesinde ki ölü konçertosunda.
pul jartiyesinde akılsız ordular korosu eşlik edeceklerdi masalsız sağır kuşlar ülkeme. ardıma bakmayı unutmuştum, iki kıkırdamanın belini kırdığım o yağmurluğun altında titrerken...
*yağmur üşümüştü* tıp kı kalbimin üşüdüğü gibi..
neden melezdim ??*
ben kimdim ???
--------------------------------
------------------
---------
---
--
-
hiçlik göğü...!!!
[ smiley 28 ] [ smiley 28 ]Ana Karakterler:hiçlik
Masalsız Yazısına Yorum Yap
"Masalsız" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
29 Haziran 2022 Çarşamba 15:34:21
Son zamanlarda okuduğum ender güzellikte bir yazıydı sayfada kaleminizden değerli yazar.
girişile, gelişmesiyle, sonucu bitirişiyle, derin imgelerle beslenerek, okurunu okurken sorgulatan, düşünceye sevk eden tazıyla efsane bir yazı olmuş.
günümün yazısı kesinlikle budur.
nice saygılar
nice tebriklerimle.