- 390 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hakkın kursisi..
Materyal nesne olarak kullanılan paranın bir güç haline gelebilmesi için rekabetin doğal şartlardan uzakta yapılması gerekir.
Gücün sosyal sınıf birliğini dengelemeden önce düşünülen gücü kutsal varlıklarla yarışılması ve yansıtılması gerekiyor;mamafih teoride daha parlak bir rekabet yoktur.bu rekabeti oluşturan kutsal kapital sermayedir.
Kapital sermaye:doğal ve ilkel kapitalizmin bağrında çürümüş bir lisanı halkadır.
Bu halkada başı dik baba yürüyüşleriyle otoriter boşluğu faydalandırmak içindir.
Otoriter:demokratik bir anlayışa ters ve de büyük bir sıçrayışa engel oluşturan bir dünyadır.
Güçlü konumda olan korku yayarak teslim olmasını istediği bir gerçeklik varsa o da bencillik felsefesidir ki kelime söyleyerek daha büyük görünüm kazanma çabasıdır.Bu çabada varlığın kanıtı sosyal otoriter boşluğu yok etmek amacı ile;kazanç noktalarını doldurma ve yeni bir boşlukta kendini arama kaynaklarına dönüştürmedir.
Sosyal kanalda en iflas edici portre içinde durum değiştirmek için kendi yanlızlığını yutarak başka piyasalara döngü döndürme lobisini kazanma peşinde gitme arayışıdır.Bu durumda yarışın daha fazla mal getirisi olduğu tezi çürütülür.doğal ve ilkel yaşama geri dönüp tekrar hep beraber hizmet ederek üst düzey frekansla da yönetilmesini engellemektir.
Bu frekans tanrısal mekanizma da materyal meta tanrının çoğul dünyasında izlediği yol olmuş.
Yeni bir dünya yaratmak için yol izlenecekse eğer bu tanrının yolunu körüklemek ve yerine başka yollar yaratmaktır.bilinen ana temayı gerçekleştirmek için gerçek olmayan santral düzeyde bütün tanrısal yolları tıkanıklığa uğratmak ;yine ilkel bir değerde yetiştirmek için düşünceyi yoğunlaştırmaktır.
Bu değer dostdoğru yol ile izlenilmesi güç durmayan bir yol olması itibariyle ;gerekli birtakım değerleri tanrıya gösterek ona yarışır kalan değerde güzellikler sunmaktır.
Allah’ın gözünde herkes kimsesiz bir çocuk ,herkes yanında gezdirir koltuğunu da kafesini de..
Ve Allahın kimsesizliği sonsuzluğundan büyüktür...
Gerçek yaşam modeli dünyanın gerçek kimliğindedir.bu kimlik dört tarafı bütün milletlerin birarada olduğu Kabe i şeriften bir parçadır..
Gezgin imgeler ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.