- 177 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Din değişir sünnetullahtır değişmeyen
Din değişir sünnetullahtır değişmeyen
Savunma için hendek kazılsın dedi Selmanı Farisi yani savunma sana-i kur dedi ta o gün Selmani Farisi ama Arablaşmayı yeterli gördü eskiler...
"At besle dedi"Kur’an yani günüm için nükler üret emridir bu...at eşek güce güç katmıyor polise bile yetmiyor günümde...sünnetullah yani savunma arzusu ruhu ölmemeli mü’minde...müşrikin malı makamı canı haram dedi Bedir aslanları ve Melekler o gün Bedirin ruhu belli ta o günden beri...zararlının malı makamı canı helaldir der sünnetullah ...melek fıtrat...masum fıtrat...melek akıl masum akıl masum gönül masum gönlün gözü bunu görür kulağı ise duyar...Aç afrikalının malı çalınırken susma der melek vicdan ...ama korkak vicdan "sana dokunmayan yılan bin yaşasın"der...
Evet...din bölgesel ve tarihsel değil deme sünnetullah bölgesel ve tarihsel değil de...ayetlerin ruhu tarihsel değil ama emirleri tarihsel ve bölgesel ayetlerin ruhu değişmezdir sadece...Din değişir sünnetullahtır değişmeyen cüz’ü dinin yani DNAsı dinin.esmadır sudur eden.nesh-mensuhtur EL_HAKİM sıfatının suduru...
Uslubun kimliğindir...hz İbrahim tebliğinde çok şedididi çünkü Nemrt hakkediyordu sert tebliği...kırıcı tebliği putları kırdı hz İbrahim ...yerlerde srüdü putları put satarken put bile sat melekliğini bozmadan İbrahimliğini bozmadan der Bu kıssa..
Uslubun kimliğindir...hz Musa yumuşak oldu emredildi yumuşak tebliğ ona çünkü onu besleyen büyüten bir firavun kibar davranışı hakkediyordu kibarlıkla tebliği hakkediyordu...
Bazen incit gönlü...ve her yaratılanı...zarar vermesin artık diye...incit yık kır...Yıkmak bazen israf değildir peygamberimiz mesc-idi dırarı Allah kavimlerin mekanlarını yıktı...hırsızın elindeki mal makam zararlı...
Din değişir ve değiştir neshet EL_HAKİM neyi ehven-i şer kıldı ehveni şeri seç gününde...asrın idrakine haykır İslamı yani sünnetullahı...islam sünnettullahdadır...ayette hadisde icmada kıyasda arama...hacılık mekkede değil ...dedi Yunus Emre...Osmanlı yarı yarıya arabtı ekmel değildi dinleri fen ve teknolojiye ekmel hizmet etmediler.deneye tecrübeye iştişareye din demedi..
Evet...
Dervişlik dedikleri Hırka ile taç değil/ Gönlün derviş eyleyen Hırkaya muhtaç değil/ Hırkanın ne suçu var Sen yoluna varmazsan /Vargıl yolunca yürü Er yolu kalmaç değil
Gönlü fıtratı melek et...yani derviş et...melek etmediysen fıtratını aklını gönlünün gözü yoktur kulağı yoktur ama meleklerin çok güçlü gözleri ve kulakları var azreil ine girse alacağı canı görüryor ve inlemesini duyuyor...gönlünü melek et...fıtratını nefsini melek et..öldür şeytanını yani hz Adem kini ölmeli şeytanın...nefisle mücadele bu büyük cihad bu...
Ve
Hararet nardadır sacda değildir
Keramet baştadır tacda değildir
Her ne arar isen kendinde ara
Kudüste Mekkede Hacda değil
Sakın bir kimsenin gönlünü yıkma
Gerçek erenlerin sözünden çıkma
Eğer insan isen ölmezsin korkma
Aşığı kurt yemez uçta değildir "der Hacı bektaşi Veli...
Melekliktir mü’minlik melek ölümden korkmaz çünkü ölmez...ölümden korkan mü’min olmadığı için korkar...cihad meleğin işi ölümden korkanın başaracağı iş değil cihad...
Evet...El-Hakim sıfatı bu arab İslamını Arab uygulamalarını nesh eder...Arablaş yeter diyen uygulamaları nesheder esma ilmi.sünnetullah..
Evet...Günümün İslamı izzetsiz din..9 yaşındaki kızla evlenilir Kadın cihad etmez çalışamaz cuma kılmaz.devlet işi yapmaz bu izzetsiz din...sabah namazına kaldırmayan din ne dünyayı cennet eder ne ahireti...
Evet...Güçlüyü yenemeyen dine İslam deme İlahi din deme Mekelileri iranlıları yendi Romalıları korkuttu İslam izetli din.günümde izetsiz...
Allah vekil deme Allahın kapıdan bacadan kovduğu kişi...Karpuzu dilimle almaya başladık domatesi de dilimle alacağız...ev kirasına % 300 zam yapana Allah acımaz.Sömürgeciyiz..Mirasda da...
Din değişir sünnetullahtır değişmeyen
ayeti keçi bile yer ama sünnetullahı hiç bir yaratık bozamaz...denizi kirleti her yaratıla zarar var ama sünnetullah korundu KUR’AN değil korunan sünnetullahtır...Kelam olan da o dur...Kelamını varlığa yazdı Allah onu silemez hiç bir güç ama KUR’ANI her şeytan akılı bozar...eski vahiyleri bozdukları gibi...ama kitap haline geldi Kur’an sadece varlıkta değil kitabda da korunuyor...İstismaya açık imtihan dünyasında her şey istismara açıktır...sadece metni kitabla da korunuyor...kainat kitabı da var yani sünnetullah dediğimiz kanunlar var...onlar değişmezlerdir...tefsir fıkıh fıkırdar öyle bozulur ki şeytanı sevindiri meleği üzer...işte mürşidler müşrik diyenler var ellerinde ki Kur’an onlara zarar veriyor...
Evet...Din değişir sünnetullahtır değişmeyen
Tasaffuf bizim elimize geçince düzeldi hindistanlının elinde eksikliğe hadimdi...Kur’an da ilk 60 yıl ırkçıların elinde değildi sonra hep ırka hadim...ya fasrlıya ya Araba hadim...
Din değişir sünnetullahtır değişmeyen...el-Hakim nesh edici esmadır nesh etme hakkını aldık elinden ...din leş oldu..."Sa’ye sarıl hikmete ram ol"...diyen sese kulak ver...yarı hoca dinden etti...arab olduk kul olmalıydık...
Din değişir sünnetullahtır değişmeyen..nesh et ayetleri hadisleri icmayı kıyası israiliyettı tefsirden çıkarmakla yetinme dinin ekmelini ara ilahisi ekmelidir...sünnetullaha esmaya uygunudur...ayet metinleri değil ayetin ruhunu gör ve işit gadisin icmanın kıyasın metnini değil ruhunu gör ve dinle...
Hayber zararlının malı makmı canı haramdır...diye haykırıyor ta o günden beri duyan yok...zararlılardan korktuk..."“Ölüm bize ne uzak bize ne yakın ölüm. Ölümsüzlüğü tattık bize ne yapsın ölüm” der... Erdem Bayazıta kulak ver...Afrika korkaklığı sebebiyle sömürüldü...asimile olduk cihadı terk ettik cihadı terk etme asimile ederler KULUK YOK OLUR...namazda değil ki kulluk namazın kalır ama kulluğun yoktur ...
Mü’min melekse eğer melek ölmez...acıkmaz susamaz...rızkına kefildir Allah...Melek etmeyen Kur’an "eksik dindir...Melekliği koru şartı bu Kur’anın ... ve her işi helal say der Kur’an...evlen der öldür ...der..dünyaya paraya tap...para put değildir...Allahı tanıyana...oğul inancı bile zararsızdır Allahın ululuğunu farkını görebilene duya bilene...şirk belası yoktur şeytan belası da yoktur her şey zarar acizdir melek olana...melek olmayana dünya ve para zarar verir ancak...şirk melekliğe ermeyene zararlı... melekleşen papazlara "oğul inancı zarar veremez...cennetlik o papazlar ve onlar incille müjdelenen hz Muhammedede imandadırlar...melekleş şeytan ve şirkten kurtul...melekliğini koru günahtan kurtul hz Adem tek zelle işledi günahtan kurtulmak mümkün der Kur’an bu kıssa ile...günahlar melekliğini korumayanlara zarar verir...
Evet...“Ölüm bize ne uzak bize ne yakın ölüm. Ölümsüzlüğü tattık bize ne yapsın ölüm” diyen, şair, yazar ve düşünce adamı Erdem Bayazıta kulak ver...
İşte Erdem Bayazıttan bir şiir...anla erdem Bayazıt olmak nedir...
BULMAK
Bir an kayboldun gibi! yaşadım kıyameti
Yoruldun ama buldun ey kalbim emaneti
Yeniden su yürüdü dalıma yaprağıma
Bir bakışın can verdi kurumuş toprağıma
Çiçeğe durdu kalbim içtim parmaklarından
Göz çeşmem suya erdi sevda kaynaklarından
Bir aydınlık denizin sonsuz derinliğinde
Yüzüyorum gözünün yeşil serinliğinde
Bir ışık bir kelebek biraz çiçek biraz kuş
Yeni bir ülke yüzün ellerimde kaybolmuş
Soluğum bir kuş gibi uçuyor ellerine
Kapılıp gidiyorum saçının sellerine
Gözlerinden göğüme sayısız yıldız akar
Bir gülüşün içimde binlerce lamba yakar
Bir kurtuluştur o an çağrılsa senin adın
Sesin ne kadar sıcak sesin ne kadar yakın
Tabiat bir bembeyaz gelinlik giymiş gibi
Yüzüme kar yağıyor sanki elinmiş gibi
Sensiz geçen zamanı belli yaşamamışım
Sensizlik bir kuyuymuş onu aşamamışım
Bir yol buldum öteye geçerek gözlerinden
İşte yeni bir dünya peygamber sözlerinden
Ölüm bize ne uzak bize ne yakın ölüm
Ölümsüzlüğü tattık bize ne yapsın ölüm
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.