- 247 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sünnetullah şaşmaz...
Sünnetullah şaşmaz...
Firavunların adları değişir ama Musalara kin duyamazlar...
Sünnetullah şaşmaz...
Evet...sünnetullahı bilsen katılırsın bana...
Esma tecelli ediyor ...tarih bin kere tekerrür eder Gaybı bilmek için kahin olmak gerekmez...Kur’an kıssaları sünnetullahı öğretti basiretli kılmak için insanı...Şeytan olursan eksik olursan ceza seninle yoldaş..."Su testisi su yolunda kırılıyor..."Yaratılmanın başladığı günden beri...eksik ekmelle hiç bir ödül almadı şeytana yakışan hz Ademin emrine girmekti...girmedi...secde etmedi üstünüm dedi ama eksikti ve savaşı kaybetti hz Adem Tevbeye sarıldı cennetin anahtarı tek tevbedir ama ekmel tevbe ...nasuh tevbesi...pişmanlık ekmel tevbe değil hatta asiliktir çok zaman...çünkü hakkettim de.Pişmanlık yalnız kalmasın eğitsin seni eğitici pişmanlık ancak ekmel tevbedir...hz Adem zalemna dedi...eğitti kendini şeytanı gücünü hilesini öğrendi...Sığındı Allaha hiçim dedi şeytan beni yalnız bulursa yener dedi...Hz Musa musa oldu asa verildi hz Nuha gemi verildi...koruyucu olan Allah hakkedersen verir koruyucunu...bebeğe anne verdi o...sünneti belli...acizliğini belirt...Vehhabdır o...İşte ayet "çalıştığının karşılığı vardır"...musa olmaktır asanın bedeli o hediye eder sana ASA olursan Musa...Adem zalamna dedi...hiçim dedi .Sensizliği ile kavga etmektir Hiçlik...hiçliğin ekmel yorumu bu...hiçim demek asiliktir çok kere...hiçliğimi seninle gidermeliyim de...zayıflığımı senle gidermeliyim sığınmalıyım eksiğim dedin sığınmadıysan asisin Hiçim iddian şeytandan...Allaha sığınmaktır hiçlik şükür sabır değilse asiliktir o sabıır o şükür o hiçlik...SIĞIN neden hiç kalasın ki...hiçliğini anladığın an sığınmadıysan kibirlisin...sığınmak ne mi...esmaya kulluktur...değilse ekmel sığınma oluşmaz...sen Rakipsin Allaha hiçim desen de Rakipsin esmaya hadim ol kaynağa yönel Kibir ve rakipliğinle kavgan olsun...Hiçim diyen nice şeytan var...şeytan bile hiçim dedi ve sığındı ama ekmel siğınmadı tevvab sıfatına tenezzül bile etmedi...esmanın birine sığınmada ki eksiklik eksikliktir yani şeytan ile hallenmektir...İslam alemi günümde şeytan halli yani şehadetleri de eksik...Tevbeye bari sarılsalar...Osmanlı varken ne rahattık deseler okuyup tarihi...bari .Gazzeliler bile ekmel anlamda bu tevbe halli değiller kibirliler...Ah Osmanlı uğrunda şehitler verdiğin kavimler ve topraklar asimile oldu..."Beşer şaşar ama bu kadar mı şaşar...katiline bu kadar mı aşık olur...
Evet...vefasızlık diz boyu değil boğaza dayanmış...
Evet...Osmanlı yıkıldı Saddam o ölümü o gün hakketti...Kaddafi de..Gazzeliler de..suriyeliler de.Adnan menderesler de.Mukadder oldu bu ölümler...ADL sıfatlı Allah çünkü
Sünnetullah şaşmaz...
"Bu gün ot veren o koyunu kurban eder..."der sünnetullah sünnetullahları oku diye yaşanıyor tekrar tekrar bu olaylar hala gafilsin neden...
İrancılar ve Arapçılar Rusyanın Türkiyeye tehlike olduğuna inandırmaya çalışıyorlar.O tehlikeyi göğüsleriz Nato bile tehlike bize...Suriye meselesini ABD ile çözemedik düğüm oldu ya İranla çözülür mü hayır...hiç olmazsa Natoda kalarak rusyaya bir faydamız olsun ve suriye sınırımıza sahip çıkalım ...iki düşmanımız daha eklenmesin natoya ...Yunanistan eklendi yarın ermenistan da eklenir daha evet dersek suriyedeki karakol devlet de eklenir...engelleye bildiğimiz kadar engelleyelim natodan gelecek zararı...Natoda kalmamızı rusya bile ister ama İrancılar ve Arabçılar istemez...çünkü hayrımıza Nato şimdilik.
Ekmel araştırma ekmel düşünce ...kılavuzdur insana peygamberler somutudur bu ihtiyacın...Şeyhler de...ama şeyh sanılanlar eksikliğe çağırıyor bizi...Allah gani ama onalr fakirliğe çağırıyor...cihad için zengin ol der Kur’an..."NEFSİMDEN SIYRILDIM, BEN ALLAH OLDUM!" diyenleri de var şeyhlerin ama eksikliğe çağırıyorlar eksikliğe çağıran şeytandır der Kur’an...
Sosyal medyadaki bu konudaki tartışmayı ekliyorum yazıma...
A kişisi: Allahın ahlakı ile ahlaklanız ı nasıl yorumluyorsunuz?
---
B kişisi: Allah’ın ahlâkı Allah’ın Kur’an-ı Kerim ile bildirdiği emir ve yasaklardır. Allah’ın ahlâkı ile ahlâklanmak da Kur’an’a uymakla olur.
"NEFSİMDEN SIYRILDIM, BEN ALLAH OLDUM!" diyen birisi bu küfür sözünü mecazen bile söylese hakiki anlamda kâfir olur!
---
A kişisi: Hallacı Mansur da Enel Hak demişti.Fıkıhçılar yani şeriatçılar bu söz küfür sözü dediler öldürdüler.Şeriat tarikat hakikat marifet şeriat makamında olan biri enel hak dese bu küfür olur.hAKİKAT VE MARİFET EHLİ DESE KÜFÜR OLMAZ.Hakkın tecellileriyle doldum ve doydum demek istiyor.
---
B kişisi: "Hakikat ve marifet ehli dese küfür olmaz" diyorsunuz...
Allah Resulü Muhammed (AS) hakikat ve marifet ehli değil miydi de böyle bir sözü söylemeyi bilemedi?!
Resulullah diyordu ki: "Hakkımda, Hristiyanların Meryem oğlu İsa’ya yaptıkları aşırı övgülerde bulunmayın. Şurası muhakkak ki ben bir kulum. Benim için "Allah’ın kulu ve elçisi deyin." (Buhârî, Enbiya 48)
---
A kişisi: Hz.PEYGAMBER VE SAHABENİN VELAYETİ VELAYETİ KÜBRA,diğerlerinin velayeti velayeti suğra.Vecd ve istiğrak halinde ilahi aşkın sarhoşluğuna mağlup olup acizliklerinden küçüklüklerinden söylüyorlar.
---
B kişisi: Allah, sarhoş edici maddeler için "ŞEYTAN İŞİ PİSLİK" diyor, "Sarhoşken ne dediğinizi bilinceye kadar namaza yaklaşmayın" diyor, yani sarhoşluk halindeki kulunu huzurunda istemiyor...
Peki ya tasavvuf sarhoşu bir kulunu huzurunda ister mi?
Sünnetullah şaşmaz...
Evet...sünnetullahı bilsen katılırsın bana...
Ayetle sapıtanlar var...çünkü eksikle yetinmiştir...Kur’anın ekmel ilmin eksiği ile kendini alim sanan sapıtır...Tarikatlerde bir sürü sapık var çünkü eksiklik eksik ilim şeytanlığı sevimli kılar..."şeyhini uçurur ama şeyh horul horul uykudadır..."Şeytan da şeyhtir eksikliğe çağırır peygamber ise kemelliğe çağırır...siyahla beyaz gibidir sapıkla ekmelin farkı...sizi ayetle susturmaya çalışsa da susma ikna olma eksikliğe ayeti alet ediyor...hadisi alet ediyor dolandırıcı o...niyeti bozuk...ajandır...kendisine bir parti veya bir devlet liderlik teklif etmiştir...Eksikliğe çağıran Kur’anı yutsa hadisler getirse dolandırıcıdır liderliğin peşindedir...Nefsinden arındım dese de inanma nefsinden arınan ekmelliğe çağırır...Mehdi peygamberlerin izinde olacak şeyh de hz Peygamberin izindeyse onun ebu bekri vardır cihad için malını bağışlar...ama KISAS içindir savaşı...peygamberimizin bütün savaşları KISAS içindir...Nefsi için değildi...
Kahrında hoş diyen asiler de var şu( A kişisi )gibi anla bu sözü...Kahrı da hoş.cehennem de hoş.cehennem olmasaydı 70 yaşındayım en az 70 kişi öldürürdüm.Allaha havale ettim hepsini.hapis yatardım...
Dünya kaka diyen verin ben şöhretim için harcıyayım diyendir şeyh falan değil o...o şöhret aşığı...Evet...şeyh efendi ekmel şeyh ise şu düşüncede olmalı Dünya-ahiret işi ...ayrılığı değil önceliği vardır vahdet dinin de din ilmi önceliklidir ama tecrübe deney ilminin de kaynağı aynı...
Evet...Esmanın suduru amaç değil Şeytan amaç değil.eksik amaç değil elzem yani amaçı işaret eder.elzem yani amacı işaret eder...Yaratılan amaç değil amacı Allahı işaret eder...peygamber de olsa melek de olsa amaç değildir memurdur...Devlet nasıl memurun ihtiyaç duyduklarını veriyorsa Yaratılana Allah muhtaç olduklarını öyle verirki...işte Allah bu desen yanlış olmaz...ama sonra çocuğun elindeki balon gibi patlar...çünkü hiçti...yani memurdu...Uyanınca rüya biter...bu da sünnetullah...eksiğe kendi gücünü verir Allah ama tarihde o gücü başka yarattıklarına da vermiştir...Peygamberimize verdiğ gücü az eksiğiyle hz İsaya da vermişti...İsaya Allah dersek Hz Muhammede daha ekmel Allah dememiz gerekmez mi...memuru amaç sanma...binlercesi var...ama şükret annene şükrettiğin gibi...güneşe de teşekkür et...Ben şeytana da teşekkür ediyorum...beni yanıltamamışsa...ama şükür Allahın hakkı o korumazsa hz Ademi yanıltan beni yanıltamaz mi hiç...Memurlara yaratılana tesekkür et...güneşe de teşekkür et...ama Allah Şekur olduğu için...Memurlar yaratılanlar Allahın iradesiyle sana fayda verdi...annen de annene "öf" dememekle övündün ama namazdır şükür... annene sevginle övünme Allaha sevgin yoksa...namaz kılmıyorsan yani...anneni verse kıtlık verse annen de çaresiz kalırdı...annenin başarılarında Allahın desteği var...Allahı çok çok sev. yani namaz da şükürdür de namazını kıl...
Sünnetullah şaşmaz...
Evet...sünnetullahı bilsen katılırsın bana...
Esma sudur edince Kabil habil devri binlerce kez tekrar yaşandı ahir zamanda da yaşanır...11 eylül olayı Çinin küresel oyunculuk başlangıc tarihi.Habil-Kabil,eksik-ekmel kavgası ve Mehdi deccali öldüreceği gün yaklaştı..
Evet...Müşrikin masal sandığı Kur’an esmanın sudurunu tanıtır.ilerisi-gerisi,eskilerin-geleceğin masalı sanma.esma anası Kur’anın da ve bütün ilimlerin de ama esmanın suduru eksik ilme de yani elzem ilmede sebeb olur öncelikli ilme de...Öncelikli ilmin de eksik ilmin de anası yani sebebi esmadır...her eksik ilim şeytanı şeyh seçmektir...şeyhin olsun ...tevbe için eksiği görmen gerekir...eksiği bilmeyen ekmeli aramaz...eksik yani şeytan eksiği görüp ekmeli aramamız içindir...dünya için çalışma diyenler düşmanlarının ayakları altında binlerce kez ezildi...sünnetullahtır bu..."dünya için çalış...sabah namazı için uykuyu terk ettiğin gibi dünya için de terk et...eksik bıraktığın yerden yaralanacaksın boş bardak havayla doludur aslında şeyhin ekmellik olsun Mehdin çalışkanlık olsun cihad olsun kavga olsun...ama Mehdi de var...şeyhliği hakkedenler de çok mu çok...üzmeyelim onları...Kahrolursunuz kıymetlerini bilmezseniz...öğütlerini almazsanız...sünnetullah belli eksik insanlarla istişare etme şeyhlerle istişare et kalrolmaktan kurtar kendini..."Ulu sözü dinlemeyen ulur kalır..."sünnetullahtır bu...Allah peygamberini Arablara gönderdi kıymetini bilmeselerdi...hepten yok olurlardı ve Kur’anın kıymetini bilmeyenler yok olurlar...reçete belli sünnetullah belli tecrübe ehlini dinle uzman kişilerle istişare et..."Ulur kalırsın başını duvarla vurma..."
Aynısı yüz milyar kere tekrarv tekrar yaşanmıştır esması sünneti öğretiliyor işte...ama ders alan yok...ama ders alınsa tarih tekerrür etmez...Kabiller var ey Habil dünyaya kaka deme güçlü ol başındır bedeli dünya için çalışmamanın...Sünnetullah belli esma belli...Kur’an belli ama Kur’anı budama...
Sünnetullah belli...Evet...Allah hakketmediği halde cennete koydu Ademi sonra şeytanı musallat etti.Cennetin kıymetini anlasın diye dünyaya gönderdi...ADL sıfatlı O...sünnetine uy Adem sevimlisiydi Allahın ekmel fıtratlısıydı ...ama hakketmedin dedi cennetten çıkardı ...bedel öde...hakket değilse otel müşterisi gibi atılırsın...ama kendi evinden atan olmaz bedel ödersen otelden de atan olmaz "Bedel öde" der bu kıssa...sana...M Akif de"Verme der bu cennet vatanı "Bedel öde "der...ekmel akıllılar sünnetullahı bildiklerinden mürşitdir...her saha da çırak usta ilişkisi şart...ey Şeyh düşmanları
Evet...şöyle de...Allahın bilinmesi amaç ve Kutsalımdır.hırsızlık sandığını yaparım kutsalım için.eylem hal fikir ve inançlarımın duygularımın anası
Evet...Esmadan başka ilim kapısı yok.Esmanın izin verdikleri var vasıta ettikleri var amaçladıkları var.Allahın bilinmesi amaç ve Kutsal...
"Al "Ol "dedi yani esmasına sudur et dedi.Kur’anda ilminin esmasının sudurudur.Yaratılan da.esmanın sudurunun eksiğini batıl say...şeytan eksik...hz Adem ekmel kabil eksikliğin sembolü habil kamilliğin şeyhliğin...peygamberliğin...Bir çok peygamber katledildi habil gibi öldüldüler çünkü bu dünyada ekmelliği seçeni öldüren yaratılmış...İslam ilerlememiz ekmelliği yakalamamız için ama zıttımız da yaratılmış ekmelleşmeyi seçmekten pişman olma dünyada cehennem yaşasan hz İbrahim gibi ol o ateş söner Bu da sünnetullahtır sadece hz İbrahime ait sanma dünyada ateşi seç hem dünya ateşini hem cehennem ateşini söndürmenin bedeli budur...Ateşi seçmektir cihad...ey tebliğle yetinen...
Evet...sünnetullahı bilsen katılırsın bana...Esmadır ayetlerin anası bana "sırat köprüsüne"inanma demek Mehdiye inanma demek ayetlere de inanma demektir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.