- 209 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İslamımızda İslam yok
İslamımızda İslam yok
Fırka-i dâllenin ortaya çıkmasının sebebi Kur’ân-ı kerîme ve hadîs-i şerîflere yanlış mânâ vermeleridir. (Seyyid Abdülhakîm Arvâsî)
Âyet-i kerîmelere ve hadîs-i şerîflere kendi görüş ve akıllarına göre mânâ vererek, doğru yoldan ayrılıp dalâlete (yanlış ve bozuk yollara) sapmış fırkalar çoğaldı
Eksikliğimizle kavgamız yok...şeytan da eksik ve eksikliğinden razı...
İslamımızda İslam yok Kısas yok.Bedir yok bedir bir KISASTIR.Muhacirlerin mallarına el koyan müşrikin kervanına el konacaktı...
İslamımızda İslam yok
Cihad yok...cihad yoksa İslam yoktur...şirkle kavga et...müşrik nefsinle de kavga et.Müşrik mal benimdir der şükretmez Allaha...şükürsüz hırsızdır...Allah şükürsüze de verir ama kahrından verir...lütfundan vermez...
İslamımızda İslam yok
Allahın yolu doğru yol...ekmel ilmin ürünü bir yol...
İşte ayet...«Emrolunduğun gibi dosdoğru ol.»
İslamımızda İslam yok
Eksilttik sünnetleri de Ebu cehili öldürmek var peygamberin hayatında...hicret var müşrikle savaş var tebliğ var...Eksilttik ekmellikleri...hayatımızda...
Hadis düşmanı olduk icma düşmanı olduk kıyas düşmanı olduk ...ama İstişare tecrübe deney ilim kapısıdır der Kur’an...ekmel aklın ekmel vicdanın da düşmanı olduk...
Dört halife devrinden beri İslamda İslam eksik...
Evet..."Kur’an yeter"diyenler de şeytandan zararlı...ekmel tefsir ekmel ilim Allahın ilmini kucaklamak diye bir amaçları dertleri yok...
Ölçü esmadır...Allahın ekmelliği ekmel akıl ekmel ilim ekmel vicdan ekmel nefis ekmel özellikler sudur ettiği için Kulun eksik nefsi...ölçü değil
Evet..."Kur’an yeter"diyenler Kur’anla çelişiyor...Kur’an iştişareyi yani tecrübeyi deneyi bilgi yolu gösterir.Ekmel aklı mantığı vicdanı...
İslamımızda İslam yok
İslam Allahın ilminden ekmel ilimden nasibin kadardır...Bak Yunus Emre "Bana seni gerek"dedi çünkü yaratılan eksiktir..ulu değildir.
Her yaratılanın bir kusru var göklerinde mi evet...cennetle kıyasla bul.ahiretinde kusru olacak."Bana seni gerek"der ekmel arayan
İslam ekmeldir ekmelliği aramaktır insanın görevi...Allah ekmeldir ekberdir subhandır İslam esma ile örtüşmektir..."Kur’an yeter "diyenler Kur’andan Kur’anı kovuyorlar...esma ile örtüşme amaçları yok...ekmel akılla ekemle vicdanla ekmel tecrübeyle deneyle örtüşme amaçları yok işari tefsiri de tefsir kabul etmezler Budadılar Kur’anı bunlar...
İslamımızda İslam yok
İslam ekmel ilmin meyvesidir...yaratılan ise eksik...Nefis ne demek insanın eksik yönü...cahil yönü.İlim yok sa İslam yoktur...
Yaratılan ekmel olsaydı...ilahlık ilan ederdi...dünya eksik ahiret eksik ekmele yönleniyoruz .Dünya da adalet eksik Müşrik güçlü..
İslamımızda İslam yok
Fırka-ı dalle Kur’an hadis bilmeyen onların cahili değiller şeytan da Allaha ve ilmine uzak değil ama Ademe kinli...O kin yanılttı
Allahın ilmine esmanın suduruna ters bir tefsir ve fıkıh şeytan dinidir...Fırka-i dalle Kur’ana değil şeytana hadim...
fırak-ı dalle kim mi...İslâm Dininin belirlediği doğru yoldan, sıratı müstakimden ayrılan, ondan uzaklaşan, kendi heves ve arzularına uyan topluluklar, insan grupları veya kendilerine göre dini inançlara sahip partiler, zümreler demektir. Fırka-ı Nâciye’nin yani Cehennem azabından kurtulup saadete erenlerin takip ettiği, Yüce Allah’ın beyan ettiği, Sevgili Peygamberimizin gösterdiği yoldan ayrılıp kendi anlayış ve düşünce tarzına göre başka başka yollara girenler..."Kur’an yeter "diyenler de amaç bakımından Fırka-i Naciyeyle taban tabana ters...çünkü Kur’anla çelişiyorlar Kur’an iştişare tecrübe deney ilim kapısıdır der...Kur’anı budadılar...
İslamımızda İslam yok
Irkçılıktan kurtulamamışız...
Bedir savaşında ensarla muhacirler arasında kavga hortlarken "cahiliyeye mi döneceksiniz"buyurmuş efendimiz ırkçılığı men etmiş...ama camilerimiz bile ırçılık yaptı emeviden beri...
Korkalım Allahtan...İşte hadis...:"Kim benden sonra terkedilmiş bir sünnetimi ihya ederse (canlandırıp ortaya çıkarırsa), onunla amel eden herkesin aldığı sevab kadar, o kişi de sevap alır, hem de ötekilerin sevabından hiç bir miktar eksilmeden. Kim de Yüce Allah’ın ve Peygamberinin rızasına uygun düşmeyen sapık bir bid’atı (dalâlet bid’atı) icad ederse, onunla amel eden insanların bu yüzden hakettikleri günahları kadar o kişiye de günah yüklenir, hem de ötekilerin günahlarından hiçbir şey eksiltmeden" (Tirmizî, el-ilm, 16; Müslim, el-ilm, 6)
İslamımızda İslam yok
İslam ümmeti başından beri, bu İslamîdir diyebileceğimiz akide ve uygulamaların delilleri, ya da bilgi kaynağı olarak Kitabı, Sünneti, İcmaı ve Kıyası görmüşlerdir.
İslamımızda İslam yok
Parça parça olmuşuz...
‘Ama o geçmiş ümmetler dinlerini aralarında parça parça ettiler, her grup kendi yanındaki ile mutlu ve memnun oldu (Müminun/53). ‘Oysa sizin ümmetiniz tek bir ümmettir’.
Razi, bu ayette geçen ve ‘parça parça’ diye çevrilen ‘zübur’ kelimesinin kitap anlamına geldiğini söyler. Zebûr da buradandır. Sanki her grup dinin içinde başka bir kitabı kaynak edinmek suretiyle dinin parçalanmasına sebep olmuş
İslamımızda İslam yok
Ekmel aklı kovduk ...
Evet...Allahın özüyle özdeşleş...esmasıyla yani.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.