- 593 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNCEL MEVZULAR-ZAMLAR SAĞANAK GİBİ-GENEL SEÇİMLER YAKLAŞIYOR......
Her şehire Millet Bahçesi yapacağınıza birer fabrika yapın.Milletin evladı oğlu kızı damadı gelini işsiz.. Şeker fabrikaları satıldı şeker fiyatı tavan yaptı.Millet acından ölüyor,aldığı krediyi odeyemeyenler farkında mısınız bir bir kendini asiyor.
Bunlar Ahlat’a Saray yapıyorlar.Bakanlara villalar yapıyorlar.Bu Millet zamlardan bıktı,asgari ücret eridi çoktan.
Kimse korkmadan çarşıya pazara çıkamıyor eskisi gibi..Millet bahçesinde Millet ot mu yiyecek!!!Ya da Millet Bahçesinde insanlar ne getirip te ne yiyecek?
Bugünluk vatandaşa ...kaziklar!! Sigaraya 8 TL ZAM,Süt ve Süt Ürünlerine % 33 ZAM,Çaya % 40 ZAM
Şekere % 20 ZAM
LPG ye 40 Kuruş ZAM-Benzine 1.68 TL ZAM-Kahveye % 21 ZAM-Biraya 12 ZAM.-Rakıya 100 TL ZAM Geldi.
Vatana millete hayırlı olsun!!
Çayıda mı dışardan ithal ediyoruz..Artık söyleyecek bir şey bulamıyorum .Bir çayımız vardı.. Onu da aldınız bizden..
Çaya yaga şekere bir gecede yüzde 44 zam yapacağına her ay yüzde 4 yap.Kimse stokculuk yapmaz o zaman.Memura emekliye altı ayda bir zengine bir günde bu kadar zam olmaz!!
Milleti bu hırsız 3 harfli marketlere soyduran yetkililerde kusura bakmasınlar HIRSIZLARLA ortaktirlar!!
Uzaya çıkacağız üsler kuracağız derken naıl oldu da birden çarşıya pazara çıkamaz olduk!!
61 yaşındayım böyle milleti Allah ve Kitapla kandıran iktidar da görmedim,Böyle zam da görmedim.
Böyle yapilan zulme ses çıkarmayan uyusmus millette görmedim.
Kimse hikaye masal anlatmasın.1 ocak 2009 da 200 tl.ilk piyasaya çıktığında 130 dolar alınabiliyorken 2022 nin başında sadece 12 dolar alınabiliyordu.Mesele bu kadar basit.Nerden nereye gelmişiz bakın da görün.
Faizi düşürürseniz döviz yükselir.Dövizi düşürürseniz faiz yükselir.Üretirseniz hem faiz hem de döviz düşer.Bu iktisadi bir kuraldır.
Bundan tam bir yıl evvel 19 mayıs 2021 de lpg=4.14 Benzin=7.23 Motorin ise 6.59 tl.imiş.Şimdi ne kadar tam bir yıl geçmiş aradan lpg=11.40 %175 benzin=24.00 %232 motorin=22.13 tl.%236 artmış.
Peki benim maaşım ne kadar artmış.4170 tl.idi bir yıl evvel.Şu anada ise 5340 tl.alıyorum.Çok erimiş çok emekli maaşlarımız..Okalı bir zam yapılsa bile piyaslar durmuyor ki..
Neden mi hergün herşeye zam geliyor?Yılda 240 milyar tl.Günde 658 milyon saatte 27 milyon tl.Eski rakamlarla trilyon dışarıya içeriye faiz ödüyoruz da ondan ..
Halkın çoğunluğu at gözlüğü ile meselelere bakar ya da bakacak zamanı ve fırsatı olmaz.Dolayısıyla ne olup ne bittiğinin farkında değildir.
Bir zamanlar kasetim çıksın diye evini arabasını tarlasını satanlar vardı.Şimdilerde ise aman kasetim çıkmasın diye her şeye kulak tıkayıp aldırmayıp vatanı milletini satanlar var!!Nerden nereye..
Atla katırla öküzlerle karasabanla sürerek tarlalarımızı sürerek buğday arpa üretip fabrikalar yaptık yıllarca.
Bugün yaşanılan son 20 yılda o fabrikaları satarak Rusya’dan Ukrayna’dan buğday arpa saman alma durumuna nasıl geldik!!Birisi bunu bana açıklasın lütfen..
***
Millete el altindan bir korku salmışlar.Yazma konuşma görme üç maymunu oyna.Herkes bugunlerde yazma bunları kardeşim.Başına bir iş gelir bak Ha diyorlar.
Ne gelecekmiş başıma.Alırlar evinden ağzını burnunu kırarlar bak diyorlar.Kim kıracak kim goturecekmis beni.
Burası bir Hukuk Devleti değil mi yoksa?
Her zaman söylemez miyiz?Bu ülkede namuslular namussuzlar kadar cesur olmalı diye.
Öyle her olan bitene sessiz kalacak, ses cikarmayacak kadar karaktersiz değilim.!!
Bundan büyük bela mı olur.?Evime üç aydır 5 kg.yağ 5 kg.şeker alamıyorum!!Pazarın sonunu beklemek istemiyorum.
Markete gidip bende market arabasını doldurmak istiyorum.Çarşı pazar fiyatları el yakıyor.Uzaya çıkacaktık diyorduk bir zamanlar,şimdi pazara çıkamıyoruz!!
Emeklimiz bir bir acından ölüyor. Bu sene çoğu musluman kurban hissesine giremez diyorlar.Memleket 20-30 sene geriye gitti.Ecevit’i Demirel’i hele Erbakan’i bu Millet mumla arıyor.
Arabam var binemiyorum.Evim babadan kalma dairemiz var aidatını yakıt parasını ödeyemiyorum. Güzel ülkemiz var, para bulup ta gezemiyorum.Aracım yeni 50 lt.deposu 1100 TL.ye doluyor.
Bir İstanbul’a gidip gelsem 3000 TL.yakıyor.Yediğin içtiğinde yoldaki köprüler,yollar da cabasi.Ne alıyorum kardeşim 5300 TL.Yer misin, içer misin, gezer misin?
Emekli maaşımız bu şartlarda en az 10 000 TL.olmali ve piyasaya bir dur demelidir.Yoksa seneye sandıkta Vatandaştan bir Osmanlı tokadı yersiniz benden demesi!!
Bunları yazmak suç mudur?
***
Cumhuriyet kurulduğundan beri 57 Hükumet gelmiş bugüne kadar.Hepsinin bugune kadar harcadıkları para 713 milyon dolarmis.
Türkiye 1990’ da dünyanın en büyük 20 gelismis ekonomisine sahip ilke olmuş.2002’den bugüne kadar AKP 2 trilyon 631 milyar dolar harcamış.
Türkiye dünyanın 23.gelismis ilkesi olmuş.Bir tane şeker vb.fabrika yapılmamış 2002’den bugüne kadar.
Bu paralar ne oldu?TOKİ oldu yol oldu,Hızlı tren oldu,Marmaray oldu,Saray oldu.. .Betonla,çimenle,yeşille,her ile Hava limanı.Her ile bir değil iki üç Ünüversite yapmakla harcandı gitti..
Sonra Şehir Hastaneleri yapıldı,Geçmediğimiz köprülere zorla para ödedik,İstemeyerek de olsa vergilerimiz hep bunlara gitti..Devleti borç batağına soktular.
Hazine Bakanlığının borcunun yüzde 6 si dövizle.. Her kur artışında Devletin borcu da artıyor.2022’nin ilk üç ayında 2.746 milyarlık borç bir senede 3.trilyon 19 milyar TL.oldu.Kur korumalı mevduattan dolayı oldu.
272 milyar TL.fazize,Lonra Bankerlerine verilmeseydi .13 milyon emekliye bayram ikramiyesi verilirdi.Üstüne 6.5 milyon asgari ücretliye teşvik verilirdi.Üstüne petrol dogalgazdan alınan vergi sifirlanabilirdi.
Benzin mazot lpg bu kadar zamlanmazdi.Trakya’da 35 milyon dekar parasızlıktan ekilemiyor.Çifçimiz tarlasına atacak gübreye sürecek mazota ve ahırındaki ineğine yem parası bulamıyor artık!!
T.M.Ofisi eskilerde çiftinin karagün dostuydu. Şimdi zengin ithalatcinin karagun dostu oldu.Bizim ciftciden geçen yıllarda 2000 TL.ye buğdayı aldı ofis.Disardan beğenmediğimiz Ukrayna’dan 6500 TL.ye buğday getirdi.
AKP kimin dostuymuş artık bir zahmet görün.. Yaş çaya ne kadar zam yapıldı geçen gün Rize’de?.Kuru caya o kadar zam yaptılar hemence.Böyle Hukumetlik yapmak var mı?
Bir yerde esnafa çifçiye kaynak aktarılacaksa,çay buğday fiyatı verilecekse hemen mamul mallara aynı oranda zam yapılır mı?
Ama 20 yıldır gördüğümüz Türkiyede işler hep böyle yürütüldü.Eskiden Maliye gece yarıs depoları dolaşır aradaki farkı Hazineye irat kabul ederdi.Şimdi zenginin cebine atmasına müsaade ediliyor.
Bu resmen bir soygundur.Bu resmen bir zulümdür.Çaya yüzde 44 zam,Süte yüzde 30 zam!!Trafik Sigortası geri kalır mı?O da yüzde 25 zam olsun demiş 1 haziran itibariyle..
Ecevit’e Yazarkasa fırlatan esnaf arkadasım ne oldu öldün mü !!Ölmediysen yaşıyorsan ,erkeksen çıksana ortaya.!!.
61 yaşındayım böyle milleti Allah ve Kitapla kandıran iktidar da görmedim,Böyle art arda yapılan bir zam da görmedim.
Böyle yapilan zulme ses çıkarmayan uyusmus millette görmedim.Pes doğrusu..
***
TGRT Tv. bu akşam haberlerde resmen Genel Af istedi.Veya Şartlı erken tahliye olmalı diyorlar.Ecevit’te böyle yapmıştı 1974’ de ve seçimi kazanmıştı.
Ya bu sene güzün ya da seneye baharda erken bir seçim var..Seçimi almak için her yol mubah.Yok alamayacaklarsa da seçim meçim yok..
Seçim yapılacaksa.. Ona da biz karar veririz diyorlar..
20 senedir AKP iktidarı ile Adnan Menderes’in devrini inceledim.Vallahi bire bir aynı geldi bana göre.
Menderes Türkçe okunan Ezanı Arapça’ya çevirmiş.AKP Ayasofyayi yeniden camii olarak müminlere açtı.
Menderes’te memlekette bir çok Kilise restore etmiş.Akp’de Besmeleyle Kilise restore ederek açmış,
Ama nedense balyozla kepçeyle gece yarısı Kur’an Kursu yıkmış.!!
Menderes’de Turkiye’yi ABD nin altina atmış.İncirlik ve bir çok yere ABD usler kurmuş.
Akp ’de Iraki işgal eden ABD’ ye yataklık yapmış yol açmış.
Diyarbakırlı bir işadamı müsveddesi Irakı işgale gelecek ABD askerleri için Genelev bile yapmıştı unutmayalım.
2003’de CHP Mecliste bir oy daha verse ve Tezkere ciksaymis..140 bin ABD CONI si Turkiyeyi işgal edecekti.!!
Bu millet yatsın kalksın muhalefete dua etsin.Menderes 1959 da Fransa’da uçaktan düşmüştü..
Menderes’e Askerler 1960 da darbe yapmış.AKP ye Feto 2016 da başarısız bir Askeri darbe yaptı..
O da bu da ABD ve Israille müttefik olmuş bunlarda aynı değil mi?
Menderes Abd için Kore’ye asker yollamış şehitler gelmiş.Akp’de Suriye Irak Libya’ya ABD ye yardım için Türk askerini yollamış hiç farkı yok..BOP planı devreye girsin diye elbette...
BOP nedir dedim araştırdı.Büyük Ortadoğu Proesi açılımı..
BOP sadece üç harften oluşan Türkçeleştirilmiş bir kelime değildir! BOP uğrunda milyonlarca masum insanın (en az %90’ı Müslüman) katledildiği ve daha nicelerinin katledileceği asırlık bir Yahudi Projesi’dir!
Asıl hedef "BÜYÜK İSRAİL"dir..BOP için Türkiye’de nice darbeler yapılmış, terör örgütleri kurulmuş, on binlerce insanımız (içlerinde diplomatlarımız, üst düzey yetişmiş insanlarımız olduğu halde) teröre kurban verilmiştir!
Şahıslardan bağımsız olarak, geldiğimiz aşamada TÜRKİYE ile ilgili BOP safhası daha da derinleştirilerek devam ettirilmek istenmektedir.
Önce din ve mezhep çatışmasından (Alevi-Sunni), sonraları ise etnik ayrıştırmadan istenen sonucu alamayan BOP uygulayıcıları farklı bir yöntemle demografik yapının değiştirilmesine çalışmaktadır.
Bunu yaparken dini motiflerin yanında halkın gözünü yol, köprü, tünel, hastane vs gibi devasa fiziki yapılarla boyarken ekonomi tamamen dışa bağımlı hale getirilerek çökertilmektedir.
Ayrıca "Milli Üretim" neredeyse tamamen bitirilerek her çeşit ürün ithal edilmek suretiyle halkın gelecekte aç kalma riski artırılmaktadır.
Diğer taraftan "Beyin Göçü" hızla genç nüfusa sirayet ederek ülkenin geleceğinin teslim edildiği TÜRK GENÇLİĞİ göçe zorlanmaktadır!
Tekrarlamak isteriz ki; şahıslardan bağımsız olarak yönetimde olanlar ve yönetime taliplerin gidişata müdahalesi ancak halkın bu konudaki bilinçlenme derecesine bağlı olacaktır!
Yani halkın eğitimli olması "Bir OYUN Var!" ikazımızla ne demek istediğimizi harfi harfine anlayıp tepki vermesi gerekmektedir! Ancak bu şekilde gafletten uyanılmış, değerlere sahip çıkılmış olunacaktır...!
Menderes devrinde Abd süt tozu ve margarinle Türk çocuklarının genleriyle oynamış.Akp devrinde aşıyla jelatinle domuz eti ve zina serbestisi ile Türk çocuklarının genleri bozulmuş..
Daha neler neler.Bakalım daha neler olacak??Allah hayırlısını versin..
***
Kızlarda göbek açma diye bir moda çıktı. Bu modanın ilkokullara kadar yayıldığına şahit olunca üzüldüm. Twitter’da da gündem buydu. Bir anne paylaşmış..
19 Mayıs Bayramı için bizden para topladılar. Çocuğuma verilen elbiseye baktım, göbeği açık.. Bayramda çocuğumu göndermeyi düşünmüyorum, rapor alıp müzeleri gezdireceğim diyor.
Bizim de başımıza buna benzer bir olay geldi. Sınıf annesi kutlamalar için göbeği açık elbiseler almış.. Üstelik eşimin itiraz etmesine rağmen..
O da gitti, kızıma atlet giydirdi. Yedi yaşındaki çocuk tabii meselenin önemini kavrayacak durumda değil. Yine de annesini kırmamış, giymiş..
Eşim provadan kısa bir video gönderdi. Bütün kızların göbeği açık, bir tek canım kızımın kapalı.. İnanın bu satırları gözlerim dolarak yazıyorum.
Annesinin tavrı da beni etkiledi. “Bu çocuklar şimdiden açılmaya alışırsa normal gelmeye başlar. Artık kapalılığı ne sevdirebiliriz, ne de anlatabiliriz.”
Gerçekten çok haklı.. Onunla da gurur duydum. Avrupa’da doğmuş büyümüş, onların okullarında öğretmenlik yapmış bir insan söylüyor bunları.
Kılık kıyafetle eğitim-öğretimin ne anlama geldiğini bizden iyi biliyor.Ayrıca halk oyunlarını göbeği açık oynamak ne büyük tezat!Herhalde atalarımızın kemikleri sızlamıştır.
Göbeği açma modası haya ve edep duygumuzun yerlerde süründüğünü gösteriyor. Çok üzgünüm..
Yine bir resimde gördüm.Edirne 1966 yılı19 Mayıs gösterileri..Resimdekilerin bir çoğu ahirete intikal etmişlerdir.
Çok şükür bu edepsiz görüntüler geride kaldı.İnşallah bu türden toplu kutlamalar temelli kaldırılırda maddi manevi israfa son verilmiş olur.
Muslumanin iki Bayramı vardır.Ramazan bir de Kurban Bayramı.. Onca yıldır bu şenliklere harcanan paralarla neler yapılmazdı bir düşünsenize.. Bir de boşa geçen zamanı bir düşünün.Ne yararı oldu bunların ülkemize..
Anadolu’da 1940’ lı, 1960’ lı yıllarda kız çocuğu olan aileler en çok 19Mayıs törenlerinden korkardı. Kızlarını soyacaklar ve herkesin önünde teşhir edecekler... Halk arasında Baldır bacak Bayramı denilirmiş yeni öğrendim.Aman Allahım..
Tek çare, kızları İlkokuldan sonra okutmamaktı.İşte bu yüzden Anadoluda kızlar okula gönderilmedi.Yine bu yüzden dinsizler donsuzlar çocuklarını okutup başımıza asker oldular Hakim oldular Savcı oldular Öğretmen Mühendis,Kadostrocu oldular Avukta oldular Ebe oldular artist oldular Yönetmen oldular.
Ondan sonra elli yıldır yüz yıldır hep şikayet edip durduk.Hastanelerde bayan Hekim aradık ama bulamadık.İstemeye istemeye erkek doktorlara hanımlarımızı muayene ettirdik.
Şerefsiz yönetmenlerin yaptıkları Muhteşem Yüzyıl adlı adilerin filmlerinde dizilerinde atalarımızın kemiklerini mezarlarında titretik.Bu günlere kolay da gelmedik.Allah dostlarının gözyaşlarıyla sulayarak yetiştirdik bu hafızları Kuran Kursu talebelerimizi,Hocalarımızı..
***
Dün bir eski resim karesi gördüm.Öğrenciler koca koca kızlar dizden 20 cm.yukarda oldukça müstehcen mini etekle yürüyüş yapıyorlar.
1960’lar Kars ’ta 19 Mayıs Törenleri..Herkes onların liseli ortaokullu ergen bacaklarını izlemek için gelmiş her tarafta durum aynı gençliğimden hatırlıyorum.
1992 de 19 Mayısta Karsta asteğmendim bendeniz on adet tüfekli hareketleri 180 kişilik askerlerimle Kiliseden Camiye çevrilmiş mabedinde yakınında olduğu Kars Stadyumunda sergilemiştik. Ardından ben önde askerlerim arkada ayaklarımızı kırmadan yere vura vura Resmi geçit yapmıştık.Hey gidi günler..
Mini eteğin henüz icad edilmediği yıllar...Mini eteği Çorum’a o zaman görevde olan Emniyet Amirinin eşi getirmiş demişti bir arkadaşım.Cumhuriyetin Devrimleri zorla dipçikle ve topa tutarak yapılmıştır derdi rahmetli
babam.İngiltere’de bile o yıllarda mini etek bilinmiyordu
Türkiyede kıyafet Devrimi askerler ve memurlar öncüğünde yapılmış Vitali Hakko Avrupadan getirdiği eski foterleri memurlara taksitle satarak çok zengin olmuştur.Bunun gibi heykel büst işini yapan ecnebiler köşeyi dönmüşlerdir.
Aksaray müzesinde 10 yıl kadar evvel bir resim gördüm.Bu ortadaki lengeri foterli hoca Aksaray ilindeki Ulu camide 40 sene imamlık yapmış.
Fötr yahudi alameti mecburi,sakal hoca olana serbest.Devir laik Ismet Inonunun devri.Hocalar bile foter giymeden sokağa çıkamıyormuş.
Şapka inkılabında binlerce masum hocayı sehpalarda asmislar.Cumhuriyet idaresini Devleti yönetenler bu millete zorla kabul ettirdiler. İstiklal Mahkemeleri icat ettiler.Karşı çıkanı sehpalarda sallandırdılar.Rizeyi Hamidiye zırhlısı ile topa tuttular.
Rizeliler şapkada giyeriz,vergide veririz dediler teslim oldularMehmet Akif Mısıra kaçıp ta kurtulabildi.1.milyon insan zindana girdi meydanlarda halkın gözü önünde asıldı.
Ulucanlar Cezaevinden Hacı Bayrama kadar yol boyunca sehpa darağaçları kuruldu.İskilipli Atıf Hocayı yine bu Ulucanlar Cezaevinin bahçesinde kurulan idam sehpasında seher vaktinde Frenk Mukallitliği adlı şapka muhalifi eseri Şapka Devriminden bir yıl evvel yazdığı halde astılar.
Avrupalılar bize Cumhuriyeti reva görürken kendileri hala monarşi ile yönetilmekteler. Gaye Osmanlıyı yıkıp Halifeliği ortadan kaldırıp petrol sahalarını ele geçirmekti. Geçirdilerde..
***
“Avram Galanti ’’
İstanbul Üniversitesi profesörlerinden Avram Galanti yakın tarihimizde Sultan Hamid Devri’nden başlayarak 1944’lere kadar çeşitli dillerde yazmış, eserler vermiş çok kültürlü bir Yahudidir.
Yahudice ismi Abraham Galanti’dir. Hakkında bir makale yazmış olduğum için net söyleyebiliyorum, on üç lisan biliyordu.Fransızca vb. diller, bildiği eski diller yanında çok basit kalır: Eski İbranîce, Aramî dili, eski Ermenice gibi dilleri biliyordu.
Bu zât öleli kaç sene olmuş fakat hizmeti hâlâ sürüyor. Ne yazık ki Müslüman kesim onun hizmetlerinden yararlanamıyor.
Sabataycılar hakkında Fransızca iki büyük cilt kitap; Pakraduniler hakkında küçük bir eser yazmıştır.Kitaplarından 1926’da İstanbul’da basılmış, Arabî Harfleri Terakkimize Mâni Değildir adlı olanı çok dikkat çekicidir.
Osmanlıca yazının bizim ilerlememize mâni olmadığını 1926’da savunmuştur. O sırada daha henüz alfabe devrimi yapılmamıştı.
Ben bu kitabı bastırttım, bir ara iki liraya üç liraya verdik; daha sonra enflasyon dolayısıyla belki beş liraya satıldı..
Fakat on beş senedir bitiremedim. Sadece 1500 nüsha basmıştım. Müslümanlar kitap okumazlar, bu sebeple düşünceleri de biraz dumura uğramış vaziyettedir. Kütleyi kastediyorum.
Böyle bir kitap 50’li yıllarda çıkmış olsaydı 10.000, 10.000 bir yığın baskı yapılmış olurdu.Çünkü o zamanki insanlar Osmanlıcanın önemini algılıyorlar ve idrak ediyorlardı.
Geoffrey Lewis isminde bir İngiliz araştırmacı bundan on sene kadar önce İngilizce çok acayip bir kitap yazmıştı.
Kitabın başlığı Türkçe olarak Trajik Başarı: Türk Dil Reformu idi. Türkçeye tercüme edilmesine rağmen tabii yine alan ve okuyan olmadı… Bugün, toplumumuzda yaygın olan vaka dedikodudur.
Kültürle ilgili okumalar artık istisnanın istisnası hâline gelmiştir. Profesör Galanti, Müslümanların yapamadığını yapmıştır.
Dil devrimi hazırlıkları sürerken, bu adam cesaretle Arabî Harfleri Terakkimize [İlerlememize] Mâni Değildir diye kitap çıkartmıştır.
Sonra bir İngiliz Yahudisi (ismi Lewis olduğuna göre o da Yahudi), Trajik Başarı: Türk Dil Reformu adıyla bir kitap yazdı. O da Türkçeye çevrildi, yine pek ilgilenen olmadı.
Çünkü Müslüman kesimin okuryazarları nadir istisnalar dışında artık kitap okumuyorlar. Bizde şifahî kültür denilen bir antik kültür hâkim durumdadır.
Pakradunilerden bahsetmiştim. Pakraduniler Türkiye’nin çok önemli bir realitesidir. Türkiyemizde birkaç çeşit kripto halk vardır. Kripto demek iki kimlikli ve kendisini gizleyen demektir. İşte Sabataycıları herkes biliyor. İsimleri diyelim ki Naim, Vedat gibi Müslüman ismidir.
Öldüğü vakit genellikle Şişli’deki Teşvikiye Camii’ne getirirler. Serveti müsaitse Zeytinburnu Mezarlığı’na gömerler ama Müslüman değildirler.
Harry Ojalvo isimli yaşlı bir Yahudi Aksiyon dergisinde bunların nüfusunun 1.5 milyon olduğunu söylemişti.
Uzman adam. Pakraduniler’e gelince; bunlar sır içinde sırdır. Katmerli esrar… Üç kimliklidir bunlar.
Birinci kimlikleri Müslümanlıktır. Oruç tutarlar, cuma namazına giderler, çocuklarını Kur’an kursuna gönderirler.
İkinci kimlikleri Ermeniliktir. En alt üçüncü kimlikleri ise Yahudiliktir. Profesör Abraham Galanti’nin Pakraduniler hakkında yazdığı kitap küçücük Fransızca bir broşürdür.
Bütün İstanbul kütüphanelerinde arattım bulamadım. Nihayet Ankara’da Genelkurmay Kütüphanesi’nde bir nüsha bulabildik.
Bir de Berlin’de Prusya Kütüphanesi’nde de bir nüshası var; oradan da bir öğrenci, bana filmini çekip göndermişti.
Şimdi bu kadar akademisyen var, bu kadar asistanlarımız, doçentlerimiz, profesörlerimiz, yazar çizerlerimiz var; bir tanesi, iki tanesi otursun bu konuda bir araştırma yapsın fakat yok efendim.
Ben bu ufuksuzluktan şikâyetçiyim doğrusu. İsim vermediğim için de çok rahat konuşabiliyorum. Ali Bey bunu yapmıyor, Veli Bey bunu yapmıyor, Ahmet Bey yapmıyor dediğim vakit kavga çıkar.
Ama anonim konuşuyorum. Abdullah Öcalan’ın asıl ismi Artin’dir. PKK’nın arkasında Yahudiler ve gizli Ermeniler vardır. Bu da gündeme getirilmiyor, yüksek sesle konuşulmuyor.
1984’ten, 85’ten bu yana her gün “PKK’nın sonunu getirdik, inlerine girdik, efendim PKK’yı bitireceğiz” deniliyor. Hâlbuki 1984, 94, 2004, 2014, 2018 olmuş, hiç bitmiyorlar bunlar.
Çünkü biz içimizdeki düşmanı tanımıyoruz. Pakraduniler hakkında fazla konuşursanız başınıza kiremit düşebilir. Onu da haber vereyim size.
Haklarında bir şeyler yazmışlar fakat ilmî araştırma yoktur. Ortada biraz malumat var; onları derleyip toparlayıp magazin şeklinde yazıp köpürtüyorlar.
Hâlbuki Pakradunileri araştırmak için İbranice bileceksiniz, Ermenice bileceksiniz, Fransızca, Almanca bileceksiniz, sonra da dünya arşivlerini, kütüphanelerini karıştıracaksınız.
Polonya’da bile küçük bir cemaat hâlinde Pakraduniler varmış... Fakat Türkiye’dekiler, -sır çok basit kalır-, sır içinde sırdır. Şunu da belirteyim ki bunları düşmanlık edilsin diye söylemiyorum.Fakat bu kadar esrarengiz, bu kadar güçlü bir cemaat iseler, bunları tanımamız lazımdır.”(1)
Uyu uyu yat uyu.Artık Uyan Ey Türkün evladı.Yattıgın yetmedi mi! !Kimlerin bu millete iyilik, kimlerin kötülük yaptığını göremeyen kardeslerim nolur ölmeden evvel gerçegi görün.
Öbür tarafa gidince herkes sevdiği ile beraber olacak. Unutmayalım bir daha da dünyaya dönüş yok..
KAYNAKLAR:
1.MEHMED ŞEVKET EYGİ, Müslüman Bir Münevverin Portresi, Sayfa: 322-323
17.05.2022//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.