- 325 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
5 metrelik görüş mesafesi
Zaman epeyce ağarmıştı, tan vakitle koşarak ilerliyordu dolu dizgin tutuklanıyordu gece ve yollar serkeşce biat ediyordu sabahın hışmına atılan adımlar mevsimlerin toparlanmasını bekliyor hasta bir felaketle gelen dönüşümün hayra dönmesi için fecr imtihan sunuyordu bunun adlandırılması çok kuvvetsizce ve kudretini azaltıyor varlığımı tek başına adlandıramayacağımın siluetini doğrultuyordu tan... Eser bahşedici bahşettiği bütün doğruları kendisi biliyordu bahşettiği eserden gaybı intişamda zahiriliğini tek bir icadla desteliyor hizbin oluşturduğu bu eserin kısımlarıyla kendimle alakalı olarak telaffuzuma insani lisanımı bertaraf ediyordu. Nedensizce bilinmezde yuvarlanıyoruz kaderin bulunduğu mahfuzda korunur gibi her lehçemiz.
Tamamsız bir duruma evet diyoruz bel ki bu bizi aşağılayacak kadar viran da edebilirdi tutunulacak bir tercumanım var ise bu nüzulu arşda tamamen şer’ beyan edilip hakikati kürsüde intikal ettiren bir durum gibi içerleniyordu bu iskanı halim.
Neye niyet neye kısmet her bir harkulade donanıma fazla enstrümansal çeviri gibi kulaklarım çınlıyor tamamen hayat notalarına kendimi imgeliyordum bu tek taraflı bir şey beni duymadan yardım nasıl gelebilir kürsüyü bahşetti tam paralelin kısımlandırdığı bölümde abad edilen durumunu belirle tut ki oradayım hayatımda ölümümde Senindir. Yanına varacak kadar kutrumu çapsız izole etme nazarın ihtişamından nasipsiz et Allahım.
Evet yakınlık tamamen sınır taşına davasız belki durumu icraat etmek daraltıcı. Burada ferahlatıcı bir düzen var oysa, vacibül vucud da ki bu akd edici eser sahibi bizleri sahiplendirdiği bir müşgülüyatla her an savunmasız bırakmayarak bizleri donatarak dünyadaki ecelli ölümü, sanatı ebedi İlahi, bizleri ebediyete taşıyan Cenabı vacibül vücud Hakim olandır...
Şüphesiz ki, milletim üzere, Allah’ı bir tanıyıcı olarak yüzümü yeri ve göğü yaradan Allah’a çevirdim.
Çok bariz darıldım emaneti aldın ahali, de ki benden çok utanıyorum!
O ne sarp yokuş o ne geçit sırattayım sanki:Yolcu yok hancı yok uçuyom sanki birden sis bastı Orhangazi... beş metrelik görüşü tuttuk gözlerimizle...Ya Allah Bismillah. Hadi de bakam vardık evcağızımıza...
Bayram yolculuğu ()
Bursa/Kocaeli
05/04/2022
Çarşamba
05:30
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.