- 463 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Sizin Allahınız eksik...şeytan da eksik...
Haramları eksik helalleri eksik...dini eksik...öğretileri eksik...ilmi eksik esması eksik...
"Şekeri düşmüş" birine namaz kıl demekbile haram...deme Allah belirler ...Allah da ilimle belirler..Ekmel ilim ekmel tefsir de belli...
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Yahudinin Allahı yoruluyor...
Kilisenin Allahının oğlu var...
Sizin Allahınız ekmel tefsire karşı...ekmel ilme karşı...ekmelliğe karşı...ekmelliğe kavgalı...ekmel Aklı kovuyor ekmel gönlü dövüyor...mantığı eksik...vicdanı eksik...
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Taptığınız ayağımın altında...devlet oluşturamıyorsunuz manisiz...galib gelemezsiniz VEHHAB değil Latif değilse Allahınız...Benim Allahım Vehhab Latif...tevekkülüm onun Vehhablığından ve Latifliğinden...O adl sıfatının hadimi olmazsam cezalandırır...adl sıfatı mü’min müşrik ayırmaz...
Evet...Muhyiddin-i Arabi hazretleri, büyük veli ve müctehid idi. Konya’ya gelip, Sadreddin-i Konevinin üvey babası oldu. Nakil ettiği bilgilerin hepsi, birer vesikadır. Devlet ve mevki sahiplerinden çok hediye gelir, hepsini fakirlere dağıtırdı. Beş yüzden fazla kitap yazdı. Cahiller, buna zındık dedi. İbni Teymiyye gibiler kâfir dedi. Âlimler, ârifler ise, veliy-yi kâmil olduğunu anladı.
Evet...Osmanlı Sultanı Yavuz Selim Han Şam’a geldiğinde;Muhyiddin-i Arabi’nin vefatından önce ayağını yere vurarak, "Sizin taptığınız, benim ayağımın altındadır" buyurdu o yeri tespit ettirip, orayı kazdırdı. Orada küp içinde altın çıktı.
Evet ta hz Hüseyinden beri parası olmayan devletleşemiyor...Yezid yağlı ekmekle devşirdiği askerlerle hz Hüseyini...bile yendi...Habili de taş sayesinde yendi Kabil...Peygamber bile zekatları kalbi İslama ısınacaklara verdi...çünkü insanın zayıf noktalarını bilen böyle yapar...
Evet...İnsanın Kuran-ı Kerim de geçen Altı Zayıf noktası: 1-İnsan çok zalim ve cahildir. 2-İnsan acalecidir. 3-İnsan menfaatine çok düşkündür. 4-İnsan haris ve cimridir. 5-İnsan kıskaç ve hasetçidir. 6-İnsan zayıf yaratılmıştır...
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Allah cennet vaadetmiş ...ama Yunus Emre "Bana seni gerek seni"demiş...benim Allahım Yunusun Allahı...Firavunda "Musanın rabbine inandım" demişti...zor süreçten sonra demişti bu sözü...
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Günah süreklilik gösterince ilah ikilenir...şirk başlar...Dünyayı sevmemek nankörlüktür...rıza için sevmemek de şirktir...zaaflarınla kavga et...kamilleş...
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Ekmel ilme ekmel tefsire erişemeyenler şirkte kalırlar...Peygamberler Allaha iman öğretmedi zaten bilinen bir şey bu...Allahın esmasını ekmel bir şekilde öğretti...Hz İbrahim fanilere Allah deme dedi..."Ben doğup batanlara inanmam"...dedi...Hz Peygamber Allaha eoğul veren kilise ile kavga etti...Allaha yorgunluk veren havra ile...ve Allaha yardım ettiğine inanılan putlarla...Allah puta ve yaratılana muhtaçsa eksiktir...
Evet muhtaçlık yaratılanın hali eksiklik şeytanın hali...asilerin hali...
Esması eksik olan ilah yetersizdir...esma okumaları ekmel birinin özelliklerinin sudurunu haykırıyor...
Esması aynaya düştü...yani yaratılana...Oku ... Sizin Allahınız benim Allahım değil...de Muhiddin-i Arabi gibi...
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Parasız devletleşmiyor ümmet...ırkçılık zaafını da paranın gücü yeniyor...Osmanlı zengin olsaydı ümmet dağılmazdı ve İngilizin vaatlerinin cazipliği olmazdı...Parayı sevme diyen ümmet dağılmaya mahkum müşrik teklifleri ile...İnsanın zaaflarını bil ve karşıla ki sana asker olsun müşrike kaptırmamak için paralı ol zengin ol...İnsanı tanı önce...
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Benim Allahım Gani zengin olmadan devletleşemem derim ...derin devlet zenginlerin olduğu yer...ve zenginlik gerektiren iş...
Allah GANİ sıfatlı çünkü el -melik olmak için GANİLİK şart...Zenginler kurdu tarihde kurulan devletleri ve ekonomileri çökünce devlet el değiştirdi...Kural bu...Siyasi başarı parayla da ilişkilidir...sadece yetenek yetmez...insanın zaafı bunu gerektiriyor...hz Hüseyin zengin olsaydı halifeliği yezit kapamazdı...desem kuralsız söz etmiş olmam...Allah EL MELİK: Melik Bütün Kainatın Tek Sahibi ve mutlak hükümdarı. Emir sahibi olmak, maddi ve manevi güçlü olmak için El melikin sudurunu oku...hz Musaya asa verdi Firavuna karşı zafer kazanıldı ama hz İbrahimi Nemrut ateşe bile attı...İman gücü ateşi serinletmeye yetti ancak...yani Vehhab sıfatı hz İbrahime de bir hediye sundu ama Nemrudu yenmeyi hediye etmedi...bil ASAnın kıymetini der bu Kur’an kıssaları...
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Benim Allahım el Kuddüs...ben günahlardan emin olmama ve günahlardan temizlendikçe şükrü bir görev bilirim...
Evet...Allah EL KUDDÛS: Kuddus Hatadan, gafletten, aczden ve her türlü eksiklikten pek uzak, pek temiz ...Günahlardan kurtulmak ve kalp temizliği için Küddüslük şart...şükret kalbini temizlemeye güç yetirince...günahlardan günahlara sevgiden...hatalardan kurtulma gücüne eriştiğine ...de...
Allah’ın 99 ismini ve sırlarını bil...ona kul olman için zengin olman şarttır...ya fakir ...fakir zengine yetişemez mi...şehit olursa belki...İlme adarsa kendini belki...çünkü esmanın sırlarına terstir fakirlik ve hastalık...ekmelle erişmek eksiklikle olmaz...fakirlik ekmelliğe engeldir...hastalık da...
Sizin Allahınız hz Nuhun Allahı da değil...
Gemi yaptı...teknolojiye sarıldı...teknolojim yoksa bu şartlarda es-selama hadim olamam dedi yani ona bunlar vahyedildi...sana şeytan konuşuyor...Arıya bal yeteneği vahyedilmese böcekkadar ancak kıymet görür...kıymet verilmezdi ona...Allahtan doğru hak vahyolursa hataların azalır...
Evet.Allah ES SELAM...ona ayna ol...yani hz Nuh gibi gemi yap...veya asa iste VEHHAB sıfatlıdan...gelmiyorsa bir şey topraktaki tohum gibi gizle kendini...bak badem ağaçları zamansız çiçek açınca çiçekleri meyve olmuyor...Kullarını selamete çıkaran o... onun özünü öz edin ki mazlum ırkları büyük felakete götürme,çobanlık öz ister...kurttan korkan sürüyü zaten koruyamaz...hani silahın ...etrafına toplama mazlum ırkları...Cennetteki bahtiyar kullarına selam veren o...o ancak cennete erdirir...ulaştırır...selamet özlü liderlerin başarısıdır...Korkulan her şeyden korunmak için bu öz elzem...Kimi kurtardın ki her yeri batırdın ...sen batırıcısın...Osmanlı da ekonomiyi batırmıştı...ve yıkıldı...uzman kadrolar elzem ekonomi için...
Hz İbrahimle olman seni asrın Nemrutlarının ateşinden korumaz...Ama ASA musayı korudu...gemi Nuhu korudu...der Kur’an...
Bu varlıkta esmanın kanunları geçerli...mezheb kanunları geri bıraktı işte.esmanın ruhunu asrına taşı..Hz İbrahim müşriki yenemedi...Müşriki yenmek için hz İbrahim olmak bile yetmez diyor işte Kur’an...ama asa varsa Musa firavunu yener diyor Kur’an...Kuralları öğretiyor Kur’an...bozma...korkaksın bozarsan...korkaka deve kuşudur başını soksa kuma güvende sanar kendini...
Sizin Allahınız hz Eyyubun da Allahı değil...
Hz Eyyub şafi sıfatının gereğine uydu şifayı aradı...sen "Fakirlik kutsal "hastalık kutsal" diyen ölmemi isteyensin...
Coronadan emin olamıyorsam sen devlet değilsin...Allah EL MÜ’MİN. Mü’min Gönüllerde iman ışığı uyandırano , kendine sığınanları koruyup rahatlatan o ...Kötü hastalıklara düşmememi sağlayıcı imkan suna bilecek misin bana...ve vatandaşlarına..yeteneğin var mı...paran hastanelerin...yolların...ve diğer imkanların...sana devlet demem bunlara bağlı...Çalışıp çocuklarını doyurmayana baba mı denir...babalık güvenilecek özlülük gerektirir...
Sudur eden esmadır sudur edecek olan da esmadır...geleceğe ne hazırladın...bak Gazzelilere dedeleri hiç bir şey hazırlamamış...düşmanı onu asimile etti bile...Tevbeye sarılmazlarsa şehadetlerini bile Allah sıfırla çarpar...kanaatim bu...
Esmaya uyumlu özde olmayanı ümmetten sayma...bir damla zehir bir tas suyu zehirler Mürtedin hakkı ölümdür...Her şehadetli mü’min değil...münafıkta şehadetli...müşrik de...mü’minlik farklılık ister esma özlülük ister...ümmet sarayında sağlam tuğla kullan...tekrar yıkılır değilse...
Sizin Allahınız benim Allahım değil...ey vahdet-i vücutculuğu doğru anlayamayan...
Ben de vahdet-i vücutcuyum ama Allahım demiyorum...Nur sıfatının suduruyum esmasının aynasıyım diyorum...yani kulum diyorum hiçim...
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Siz kardeşime düşmansınız...Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Ramazan buluşma ayıdır...Şükür...Suudla buluştuk keşke Mısırla da buluşsak.ümmetle buluşsak arabulucu olsak küslere...Barıştırıcı olsak
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Sen dostuma düşmansın ... sen sevdiklerime düşmansın...sen asimile edersin güçlenirsen beni...Sizin Allahınız benim Allahım değil...
İran enerji satan her ülkeye rakip olur...Ve bombalar enerji tesislerini...Türkiye arabulucu da olsa...Iraka-Azerbaycana da...
Evet... sen asimile edersin güçlenirsen beni...Sizin Allahınız benim Allahım değil... Almanyaya fransaya enerji satmamalıyız iç işlerimize karışırlar çünkü.silah üretip satmak seçimimiz olsun."at besle"der Kur’an...
Sizin Allahınız benim Allahım değil...
Evet...sen asimile edersin güçlenirsen beni...Sizin Allahınız benim Allahım değil...Gıda ürünleri dolandırıcıların elindeyse fakirin sofrası daha da fakirleşir...
Ticaret müşrikin elindeyse faizi nasıl kaldırırsın...sanayi dolandırıcıların elindeyse ordun ve belediyelerin ithal yapmaya mecbur...
Ekmellik iddia etme...mürşid de değilsin hz Peygamberin sahabesinin her biri bir esmanın neferiydi...örtüşmüyorsun o ekmel mürşide...camilerimiz de örtüşmüyor cemaati de örtüşmüyor onun mescidinin esma özlü cemaatine...
Tayyi mekan tayyı zaman olanlarımız vardı...çünkü Allah mekandan ve zamandan münezzeh...rüyada ve görüntülü telefonlarda insan sınırlı da olsa tayyi zaman ve tayyi mekan işte...EKMELLİK iddia etme esmanın her biriyle özlenmiş bir müridin yoksa ey şeyh...sen peygamberle örtüşmüyorsun ...ruhbansız sen de...sadece ruhban ve Sizin Allahınız benim Allahım değil... hz Muhammedin Allahını razı etmek mi niyetiniz...esma özlü müridlerin neden yok ...asimile olmuşsun...
YORUMLAR
Senin Allahın suudla aynı mı? Şükrediyorsun buluştuk deyi de suud zaten yahudi! Suud dediğin bir ailenin soyadı, o aileyi oraya ben yerleştirip besleyip büyütmedim İngilizlerin maarifetidir.
Ümmet ümmet diyorsun da ümmetlik ırka bağlıyorsun bak senin ümmet dün İstanbulda travestilerin sokağına gidip "bizi eve alın diye alkış tutmuş, Türkiyedeki sığınmacı araplar buradan hareketle anlıyoruz ki senin taraf olduğun ümmet demek gaflerine düştüğün arap "götçü", (Allah bunu da onu da haram kılmıştır)
yine senin ümmet diye taraf olduğun afganlar bir kısmı dünyaya uyuşturucu üretiyor geri kalan kısmı da fakirliğinr çareyi kız çocuklarını yaşlı moruklara satıyor. Mecburmuş. Kız çocuklarını peygamberimizin döneminde diri diri gömerlerdi var mı farkı?
avrupaya enerji satabiliyorsan karşılığı maddidi ama suriyeye bedava elektrik veriyorsun paradını da biz ödüyoruz senin benimsediğin ümmet (!) Bu mu, sonra da o ümmet benim askerime kurşun sıkıyor, gelip yurduma halkıma tebelleş oluyor!!!
Al sana ümmet.
Sen insanları bölmeyi fitne sokmayı dini bütünlük sanıyorsun galiba, haddin değil, kaş yapayım derken göz çıkarıyorsun, girme o günaha. Siyaset ilimdir, bilmiyorsun, ticaret ilimdir bilmiyorsun, hitabet ilimdir bilmiyorsun, tarih ilimdir bilmiyorsun, bunca eksikle insanları felakete sürüklersin! Bu tür yazılar yazacaksan taraf olduğun fikriyatla beraber her şeyi de okumalısın o zaman analizlerini de sağlam yaparsın suud ailesini dini İslâm dahilinde saymazsın ki adamlar bütün dünyanın önünde bir insanı yok ettiler hem de Türkiye'de! Neyin özleminde olduğunun izahı yok. Neyse.
İslâmı övüyor musun över gibi yapıp sövüyor musun anlaşılmıyor! Bu gün İslâm peygamberi yeryüzüne dönse müslüman olduğunu iaddia eden insanları İSLAM'A davet eder. O nedenle senin dinin sana benim dinim bana.
"Lekum dinikum veliyedin"
Şu da var o özkemini çektiğin arap coğrafyasında devletlerin tamamı siyonist diye küfrettiğin güçlerin maşasısır ve senin zayıf anında tepene çullanmak için aportta bekler.Arap aşkınız sayesinde vatansız kalırsak siz çok mutlu olacaksınız bunu da anladık kanıksadır.Arap ırkı evvel ezel Türk düşmanıdır bunu da tarihten anlamadığınız için bilmiyorsunuz. Ya da tarihi size sunulan kaynaklardan okuduğunuz için diyelim ve geçelim.
Filiz Şahin. tarafından 3.5.2022 11:47:32 zamanında düzenlenmiştir.
Necati Kavlak
Hamdioruc'un makalesinden önce sizin yorumunuzu okudum.
"Sen insanları bölmeyi fitne sokmayı dini bütünlük sanıyorsun galiba" ifadenizi okuyunca, İçimden bir ses, iktidarın en tepesi bu işi kimseye bırakmıyor diye geçti içimden.
Sahi, Siyasal İslamcıların başında taç elinde iktidar asası ile tanımladığı, bir Kral 'mıdır Kâinatı yaratan Allah (cc)...
Kendimizi kandırmayalım Hocam.
Bizi Yaratan, Kâinatın sahibi Allah ile Tarikat, cemaat ve iktidar sahiplerinin Allah'ı aynı Allah değil.
Hz Muhammed;
“Müslüman, dilinden ve elinden (diğer) Müslümanların (emin ve) selâmette bulunduğu kimsedir. Muhacir ise, Allah-u Teâlâ’nın yasakladıklarının (kaçınıp uzaklaşan ve) hicret eden kimsedir.” demiş.
Günümüzde kim kimden emin? Müslüman geçinenler, Müslüman olmayan ülkelere gitmek onlarla yaşamak için kara bağrını kurşuna siper ediyor. EGE denizinde insan kaçakçılarının elinde denizde boğulmayı göze alıyor ve çoluk çocuk can verenler gazete manşetlerini süslüyor.
Yazı içeriğine katılmamak başka, gerçeğin çizilen altını kabullenmemek daha başka diye düşünüyorum.
Biliyorsunuz devir paraya secde edenlerin devri.
Bayramınız Kutlu olsun.
Selamlar.
Filiz Şahin.
Necati bey size de iyi bayramlar