- 780 Okunma
- 9 Yorum
- 3 Beğeni
Müslümanız! Ama nasıl?
Müslümanız. Ama nasıl?
Gündemde! "Rızka ulaşamama, rızkın uzaklaşması" sorunu var!
Rızkı Allahın verdiğini ve dağıttığını biliriz.
Rızk Onun garantisi altındadır. Can çıkmayınca rızk hep vardır.Biterse ömürde biter. Kimse kimsenin rızkını yiyemez.
Muhacir durumuna düşmemek için Ensar olmanın kıymetini bilir.
Hep ben hep bana demez.
RIZKIN azalması çoğalması ile insan imtihan edilir.
Müslümanların rızkı adil paylaşamama, koruyama, kardeş olamama sorunu var!
İnanan insan! Allaha karşı kulluğunu, yarattıklarına karşı tutumunu gözden geçirir. Gönüllere mi girdi? Kana mı girdi?Fitne haset peşinde mi? Dünyaya karşı doyumsuz bir açgözlülük mü var?Kibirin neresindeyiz? Yaratılana merhametimiz ve muhabbetimiz ne kadar?
Adalete Huzur ve refaha katkısı ne?
Düşünür tefekkür eder! Hatalarını! Allahın verdiğine kanaat eder şükreder. Zorluk ve sıkıntılarda sabır eder.
Sonunda mutlaka rahatlık vardır. Kuran ne söylüyorsa! Samimiyetle inanır ve uyar.
Sokağa baktığımızda insanlıktan çıkmış utanmayı unutmuş bir sürü "insana benzer yaratık"
Ahlak maneviyat DİP!
Yorumculara bak inancın kırıntısı yok!
Din iman para çıkar! Allaha taptığını sanan, secdeli de çok! Secdesiz de?
Komşuluk bitmiş. Komşu komşuyu soyma peşinde! Haram helâl çizgisi alışmış. Bir dairede yasal fuhuş! Öte de secdeli sadece buğz edebilen Müslüman!
Az maaşla geçinemeyen, halinin anlaşılmasından utanan yarı aç komşu.
Çevresinde israf eden mal yığan komşu!
Açgöz, sahtekar, haramzade! Stokçu merhametsiz!
Zengin patron ve esnaf... Çoğaldı...
Yalnız Allah’tan istemesini bilmeyen, ibadetsiz insanlık! Ve Hizmetten kaçan, ÇARPIK zihniyetli bir sürü, sözde din adamı arttı.
Nankör ve emeksiz hazırı ve seven tembel insanlık!
Bir ayaklı yürümeye çalıştırılan eğitim sistemi!
Halimiz vahim! Toplumlar helak edilmiş Azaba uğramıştı. Neden? Deyip! Kuran mealini bile okuyan Müslüman nesli azaldı!
İslâmı öğrenip yaşayamaz isek. Dünyaya adalet ve refah gelmeyecektir.
Biz çok mu iyi idik! İbadet yapmaya çalışırdık! Utanmanız vardı?
Akibeti bekleyen ahmak sürüsüne döndük.
Allah gafletten uyandırsın. Gelecek azaptan korusun. İNŞALLAH.
21.Nisan.2022
Ramazan
YORUMLAR
Mustafa bey,
Gerçekten İslâm hakkında bilgilenmekte samimi iseniz! Diyanetten yada tavsiye edilen donanımlı bir din alimi ile oturun görüşün. İslâm tahrif edilmeye çalışılmış içine hurafeler ve eskilere dair İslâm dışı örf adetler sokulmuş derken bunu söylüyoruz! İslâm canlı bombacılığı reddeder. İNSAN değerlidir. Katletmek SİYONİST yahudi ve haçlının yaptığı gibi kolay değildir. Şartları vardır Vebali ve hesabı vardır.
İNSAN! NEFSİ ile mücadele içindedir. İnansın inanmasın herkes sapıklık günahı işleyebilir. İrade kişinin kendisindedir. Akıl fikir neden vardır? Doğruyu aramak yapmak yaşamak için! Doğrusu iyisi çok olanlara cennet vaadi vardır Yüce Allah'ın C. C.
Makam ve kisveler ne olursa olsun.
Senin inancın sana benim ki bana! Artık mesajı kesin. Engellemek istemiyorum.
Dünyalık nefiste! Akıl ve fikir bel altıdır. Kendini hep rezil eder.
Allah hidayet versin ıslah etsin.
karadereli tarafından 23.4.2022 12:17:53 zamanında düzenlenmiştir.