- 197 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şeytan ne mi...
Şeytan ne mi...
Şeytan her yerde...Hz Ademi cennetten çıkarandır...Ademin yani insanın fıtratı eksik...Eksikliklerden yararlanandır şeytan...günümde de İngilizin ve siyonizmin parmağı var her olayda...Her ırkın bir kısmı onlara çalışıyor...Onlarla işbirliği içinde...Tahtı ele geçirmesi için onlara mahkumlar...Irklarına hükmetmek için onlara mahkumlar...Şeytan her yerde...yani temsilcileri...
Şeytan ne mi...
Şeytan her yerde...Kabilin aklında gönlünde eylemlerinde hallerinde fikirlerinde duygularında...Şeytan her yerde...kardeş kavgalarınde...iç savaşlarda...Miras paylaşımlarında ...eşlerin arasında evlarlarla babalar arasında...devletlerle halkları arasında...en ufak bir kıtlık olsa hortlayan şeytandır...fırsat vermeyelim şeytana...
Şeytan ne mi...
İlahlık sevdasında olmaklıktır şeytan...dünya avuç içi kadar oldu günümde ve şeytanın kıtaları dolaşmasını her gün seyreder olduk...Kabillik firavunluk kıtalar dolaşıyor...bir günde günümde...Dünyaya şekil veriyor şeytan günümde...Yeni dünya düzeni diyor her on yılda bir ihtilal yapıyor şeytan dünyada...
Şeytan ne mi...
Adem eksik şeytan eksik ...iki eksik bir bütün oluyor ancak...şeytana da ihtiyaç var...ve Güç verdi Allah şeytana da...Esmanın sudurunun sonucudur Ademin ve şeytanın varlığı...selam olsun şeytanını yenenlere...Zıtlar hikmetin yani HAKİM sıfatının sudurudur...İmtihan olmazdı şeytan olmasaydı...ve atalet olurdu imtihan olmayınca...günümde şeytan uyanıklığına sebeb bütün ırkların...her ırk yoğurdu üfleyerek yer oldu işte...Nükler silahı olan ırklar şeytanını yeniyorlar günümde ancak...zayıf ırklar zamanın şeytanlarına boyun eğmiş durumdalar...ve Mehdi bekliyorlar...acziyet içindeler...yani Habiller de birlik olmalı...kilise havra cami şeytana boyun eğmiş günümde...cami de habilleri cem etmiyor...kilise de havra da...Kabilliğe hadim her şey...
Şeytan ne mi...
Allah bütün meleklere Adem’e secde etmesini emrettiği halde, sadece şeytan secde etmekten kaçınmıştı...İşte hakim sıfatının suduru dün de böyle olmuştu...günümde de aynı..."Küresel çete"sömürüyor insanlığı her ırkta işbirlikçileri var...makamları malları onlar işgal etmişler...
Evet...
Böyle parsel parsel bölünmüş Dünya
Bir dikili daştan gayrı ne’m kaldı?
Dost köyümden ayağımı kestiler
Bir akılsız baştan gayrı ne’m kaldı?
Şeytan ne mi...
Evet...dün ...Şeytan kendi iradesi ile secde etmemişti... Yoksa -haşa- Allah’ın zorlaması ile olmamıştı...günümde de...taht uğruna ırklarına hainlik edenlerle dolmuş işte dünyamız...Taht onların mal onların oluyor...Irklarına hainlikleri ölçüsünde...
Şeytan ne mi...
Kabenin içine de girmiş put olmuş şeytan cahiliye devrinde...Bozguncular yeni dünya düzeni peşinde günümde de...Tahtlar mallear onların fakirlik acizlik bizlerin olsun istiyorlar...Hz Hüseyin yezide kaptırmamak uğruna halifeliği...malı gücü... şehitliği seçti...malın tahtın için şehitliği seç...habillik işte bu yezitler yeni dünya düzeni peşindeler günümde de...
Şeytan ne mi...
Şeytan devrim yaptı dün hz Ademicennetinden etti...Günümde de her ırkın ülkesinde bölgesinde ihtilaller var sınırlara saldırılar var güç güce saldırıyor...güçlerin kavgası var...Kur’an şeytan-Adem ilişkisini temsilen anlattı...adem kıssasını...bu kıssa günümde de yaşanıyor...uyan hak savunucuları...değilse tavuk kümesten çalınır...sabah kahvaltında yumurtasız kalırsın...
İşte... Hazine üzerindeki evin fakirleriyiz...Türkiye zengin olacak ama ne zaman o hazineye erişirse...Zengin topraklardayız çünkü...
Allaha dayan...işte...Avrupa neden mi üremedi...domatezi sayıyla aldığı için ...Biz "Allah rızka kefildir" dedik...
Adl sıfatının düşmanı sen Kur’anı anlayamazsın...evet...Kur’an Ehline apaçık...de.bana değilse suç bende..de çünkü ADL sıfatı körsen göremezsin de der...Çalışmansan fakirleşirsin de der...
Hikmete ram ol...Hikmet düşmanı sen Kur’anı anlayamazsın...Kur’an şeytanı tanıttığım gibi tanıtmış ama sen şeytanı da kur’an okusanda ekmel anlayamazsın...evet... Kur’anda namaz yok deme bende akıl yok de...ben hikmete ram değilim ...de...çünkü Allah ben HAKİMİM demiş yani Kur’anda hikmetli olan her şey var...
Hikmete ram olmadın işte...Nükler silahı olan ülkeye saldırılmıyor...Rusyaya hiç saldırılmadı o saldırdı hep ABDye de...İngiltereye de...işte." dünya beşten büyük de..."devamlı sana da saldırılmaz.Korkarlar...
Allah için sev her ırktan olanı...şeytana kaptırma hiç bir ırkın iyilerini de...AB güç değil artık Çin rusyayı desteklediği müddet rusyaya karşı birlik gösteremezler bireysel kararlar alırlar...Ukrayna yalnız...AB. "Allah için sevmekten "mahrum...çünkü.Evet "Allah için sevenler ümmettir"...diğerleri de karşı ümmettir...her ırkın habilini "Allah için sev"..."Allah için sevenler" ancak tek millettir...şehadetlilik yetmez münafıksa ya...Şeytanın avanesine "Küresel çeteye "kalkışanlar kardeştir ancak günümde ya korkaksa şehadetliler...güvenme şehadetlerine onların...her ırkın yüreklisini kardeş seç...cesurunu...ölümü seçenini...şehadetli münafıkları uzaklaştır kendinden...diyor bak sana tarih ...mantık akıl...çünkü kimyasal bileşimin ayrışımı da kolay olur...Tercih etme...Uhutta sıkıntı yaşattılar münafıklar...unutulmasın bu hiç...
Bilinçliler ümmettir tek...evet...Müşrikle münafık arasında tek niyt farkı var biri ekmele talip biri eksiğe kusura talip ikisi de esmanın suduru ve Allaha memur...
Hz Ali ile hz Muaviyeyi arab ırkçıları düşman etti...Irkçı kardeşine de sana da düşmandır...münafıktır çünkü...unutulmasın bu hiç...tekrar tekrar yaşanmasın artık...işte günümün münafıkları...İran ırkçı azerilere düşman mezhepte bir olan neden düşman olur ırkçı da ondan...
Ukrayna on yıl savaşırız diyor sanki rusya on yıl savaşamaz mı..Çin destekli Rusya AB ile bile onyıl savaşır..yani İki büyük onları savaştırı...
Şeytan ne mi...
Şeytan ne mi... ademliğe razı olmayan her kişi...sömürmekten haz alanları her ırkın şeytandır..."Küresel çete ile de diyaloğlarına ceza kesmezsek gör başımıza neler getirirler...Milli devletlerin önce kendi şetanlarıyla kavgası çok elzem oldu günümde...Cennetinden olursun şeytanınla ve dünya şeytanlarıyla kavgan olsun...kandırılma aman...halkına acı...fakirine acı..insanına acı...Zalimsin...kanma zalimsin kanarsan...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.