- 867 Okunma
- 4 Yorum
- 6 Beğeni
KADIN...
Güven nedir bilirmisiniz...Tabi herkez bilir güvenin ne olduğunu basit bir soru...!!!
İnanin o kadarda basit değil...
Size güvenip sorgusuzca bir yola girenleri hayatta sizden başka herşeyini Ailesini kardeşlerini hepsini geride bırakan bir insana sahip çıkın...Sahip çıkamayacaksanız ümit vererek o insanin hayatını mahfetmeyin sakın...Bir kadın veya erkek sizin için vazgeçilmezdir...Lakin sevgiyi bir vakitten sonra bitti diye söyleyerek o insandan vazgeçerek ne zorluklarla o yola baş koyduğunuzuda bir düşünün...Yada bıraktığınız terk etmeye çalıştığınız kişinin sizin için ölümü göze aldığını hatırladınız mı...? Vebalini kimse ödeyemez sevmiyorum artık cezbetmiyor diyerek hatta seviyormuş gibi yaparak başka bir kişi ile görüşmek size kazandıracak...( Herşey aynıdır bir tek yüzü değişiktir )...Size eşiniz kadar yakın olabilecek mi...? Hayat menfaat olmuş artık Herne kadar yok desek bile...
Bazı insanlar hatta genelde kadınlar Ölümü göze alarak severler amma bizler anlayamayız...Kadın öyle güzel bir varlıktır ki insanı insan yapar toplar adam eder açlığa,o kadar ağır sözlere belki yediği Dayağa rağmen asla sevgisinden şaşmaz...Demem o ki Kadın veya erkek sizi seviyorsa sıkı sıkı sarılın...Unutmayın cennette bile ilk eşiniz karşınıza çıkacaktır...İnsan hayata güzel gulen insanlara nasıl kıyabilir ki...Gülen yüzlerimiz solmasın...Yüreklerde gam keder kalmasın...Sadakatiniz ve güveniniz daim olsun...
Bir yanlışım var ise affola...
ÖZKAN D...
SELAMET99
YORUMLAR
Çok güzel anlamlı bir yazı okudum kaleminizden,yürekten tebrik ediyorum