- 368 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye’nin Garantörlüğü
Daha düne kadar Türkiye’nin arabuluculuk yapamayacağını söyleyen batıcı liboşlor şimdi de Türkiye’nin garantörlük yapamayacağını söylüyorlar… Üstelik bu leş yiyici liboşları hükümet kendi eliyle besleyip semirtti. Hükümetin de bu duruma hazırlıklı olduğu pek söylenemez… Dış politika çizgisinin “yurtta sulh cihanda sulh” yeniden getirildiğinde Türkiye’nin barışı sağlama ve korunması konusundaki başarısı yazılmamış bir tarihi destandır. Hem Rusya’nın hem Ukrayna’nın Türkiye’nin garantörlüğü için yeşil ışık yakmasını görmezden gelen sömürgeci damarı depreşen batı ve uzantısı Amerika’nın nasıl bir ölüsevici olduğunun göstergesidir.
Neymiş Türkiye garantör olamaz ama Almanya olurmuş. Bunu söyleyen liboş un ünvanında proföser yazıyor iyi mi.
İkinci dünya savaşında tarihin ilk sistematik soykırımını yapan savaşan taraflardan galip gelenin diğerini hadım ettti barış anlaşmasının koşuldur Almanya ve Japonya’nın ordusuzlaştırılması. Ordusu olmayan bir Almanya nasıl garantör oluyor da Türkiye olamıyor bilen var mı? Ben söyleyeyim Rus işgali bahanesi ile yüzmilyar euro’luk bütçeyi meclisinden geçiren Almanya ya Amerika’nın önderliğinde yol veren Fransa ve İngiltere’nin Avrupa’nın savaş gücü olma yolunda ilk adımı dır. Böylesi bir bütçe ile Rusya’nın tehditleri arasında Ukrayna ikinci planda kalmalıydı. Çin içinde… bu işin bir adım sonrası aynı bütçelerin Japonya içinde geçtiği veya geçeceği anlamına gelir. Amaç barış değil amaç sistematik soykırımın devamı için safların sıklaştırılması… Ortadoğu kan gölüne çevrilirken gözlerini kapayıp kahve içen ölüsevici bir zihniyetin yeniden hortlaması…
Kıbrıs’ta barışı Türkiye’nin garantörlüğü sağlamıştır. İngiltere’nin sefasını sürüyor olması tamamen Yunanlıların görünmez işgalci olarak İngilizlerle iş tutması yüzündendir… Yunanlılar Alman işgalinden kaçarken Türkiye’den gördükleri misafirperverliği grek ismine yakışır bir şekilde hırsızlığa çevirme çabaları boşa çıkmıştır. Kıbrısta kimsenin burnu kanamıyorsa Türkiye’nin Kadir şinaslığındandır… Ukrayna’da böyle bir barış istemeyen batı Rusya’nın yeraltı yerüstü kaynakları için Ukraynalıları soykırıma uğratacak bir piyon olarak kullanmaktan geri kalmayacaklardır.
YORUMLAR
Şuraya okunacak bir yazı galiba düşüncesiyle geldim hakaret sıralaması yapılmış girişte pişman oldum.Niye hakaretsiz yazamıyorsunuz bilmiyorum ama okuyamadan gidiyorum. Belki gerçekten de bilgi vardı bilemem. Hiç hoş değil.