- 409 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
ZALİM+MAZLUM= SEÇİM SİZİN
“Zalimce hissedip düşünürseniz zalimi, mazlumca hissedip düşünürseniz mazlumu oynarsınız bu hayatta. Seçim sizin hayallerinizde saklıdır. Hayalleriniz ise kalbinizden beyninize giden damar yolunuzda sürekli akıp gitmektedir. Kalbiniz hissettiğini beyninize göndermekte beyniniz ise aldığı hisleri işleyip size ilim ve bilim dünyasının kapılarını açmaktadır. O halde kalbinize değer verin ki iyi olanı hissetsin. Beyninize değer verin ki iyi olanı işlesin; kendinize değer verin ki hayatınız size iyi olanı sunsun. Ellerinizi burnunuza götürdüğünüzde kan kokusu değil, çiçek kokusu beyninize ulaşsın.”
(Özdeyişlerimden)
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih:17.02.2018- Cumartesi
Saat: 19.00
Youtube Görsel Linki: youtu.be/QwuCLGAIQQU
YORUMLAR
Yıllar yıllar önce okuduğum bir kitap aklıma geldi. " The Secret'" Kitabın özeti neyi düşünürsen onu yaşarsın düşüncesini kapsıyordu.
Aklımızdan geçenlere dikkat etmeliyiz. Hatta buna benzer bir söz daha vardı. Düşündüklerine dikkat et davranışa dönüşür, davranışlarına dikkat et alışkanlığa dönüşür gibi tamamını hatırlayamıyorum şu an.
Teşekkür ederim özlü yazınız için. Evet gerçekten niyet çok önemli. İlahi adalet bir şekilde vuku buluyor. Düşüncede bile kirlilik olsa gelip o sahibini buluyor.
Tertemiz, güzel yaşamlarımız olsun inşallah.
Teşekkürler paylaşıma.
Selam ve sevgiyle.
La Rocca Rukiye Baldede
Hocam Günaydın!
"ZALİM+MAZLUM" başlığı altında, bilimsel bir gerçeği; Çekim yasasını anlatmışsınız kısa ve öz!
Kuantum fizik ve Atomun altına inen bilim, Atalarımızın "Ne ekerseniz onu biçersiniz" atasözünü; ne düşünür doğaya ne gönderirseniz o size geri döner diye bilimsel özetlemiştir.
Bu, her şeyin enerjiden oluştuğu, bu nedenle yaydığın enerji türünün sana geri döneceği teorisiyle örtüşür.
Tebrikler hocam.
La Rocca Rukiye Baldede
Günaydın Rukiye hanımefendi, tüm âlemleri yaratan Yüce Allah bizlere sizin deyişinizle zalimce düşünmeyi değil mazlumca şüşünmeyi nasip edecek iradede versin. Ve bizleri hep mazlumca düşünenlerle muhatap olmayı nasip etsin.
ssforizmalarınız çok güzeldi.
Emeğe ve sanata saygımla esen kalın.
La Rocca Rukiye Baldede
Firavun+Musa= Konjonktür, Ast Üst ilişkisi, devran dönümü, İktidar muhalefet, vb.
İnsan tuhaf bir yaratıktır. Kan kokusunun kendisine muallim olduğu, çiçek kokularına öykündüğü.
Düşündüren sözel riyaziye için teşekkürler.