- 927 Okunma
- 4 Yorum
- 6 Beğeni
ZAMANI GERİ ALABİLSEM...
Bazı tanıdığım İnsanları takip ediyorum hayata bakış açılarını Hayatın bilmediğimiz sırlarını Hayli zamandır dinliyorum anlattıklarını hayata bakış açılarını Bir kadın vardı yüreği çok güzel
Bir sözü vardı etkilemişti beni Zamani geri alabilsem öyle bir şansım olsa inan evlilik denen kapıyı açmazdım diye bir sözü vardı Düşündükçe anlamak anladıkça hak vermemek elde değildi gerisini sormadım o sözü kafi idi aslında bulunduğumuz şuan ki durumdan farklı değildi...Dışarıdan bakınca insanlar ne kadar mutlu huzurlu görünüyor bizlerde dua ediyoruz Rabbim huzurunuzu daim eylesin diye...Evlatlarım için çabalıyorum çabalamaya çalışıyorum der gibiydi...
Büyük Üstad NAZIM HİKMET’in...Bir sözü vardı...(Yürekli bir kadının başı, yüreksiz bir erkeğin omzuna ağır gelir...)
Ne kadar güzel ifade etmiş üstad... Seven sevdiğine neden üzer niçin zulmeder...Halbuki kadınlarımız bizlere Allah’ın emaneti değilimdir...Erkeklerimiz gibi bazı kadınlarımızda var beğenmeyen kendini yüksek mevkilere layık gören...Yazık çok yazık... Ölümlü dünya bu gün var yarın yokuz belki vakit var iken yanında olanlar kıymetini bilsin...Kimseler üzülmesin dışlanmasın...Onca seneve emek verilerek yapılan evlilikler bir çırpıda silinip gidiyor...Ne geçmiş kalıyor akılda nede onca mazi...Son nefesimiz tükenmeden hayata gülen ve güldüren gözler ile bakalım...Saygılarımla...
ÖZKAN D...
SELAMET99
YORUMLAR
Kişilerin aç gözlü oluşu, saygısızca her kişi de haklarının olduğu fikri ve bunu kendilerince 'aşk' kılıfında yeni yerlere getirme çabasıyla, zamanla ne sevgi ne de saygı evliliğin temelinde yerini koruyabiliyor.
Dilerim sevginin sadakatin ve huzurun anlamını hissedebilen yüreklerin bir arada olabilmesi temennisi ile.
Kaleminize sağlık.