- 397 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
bir iki üç TIPma
Hani nasıl bir devire denk geldiysek artık ,o tarih kitaplarında rastladığımız göçlerin,savaşların yüzünden değişen, zaman acılarının tam ortasında bir yerdeyiz, günün her saati , sürekli okuduğum,izledigim haberler yüzünden içimde acıdan gittikçe çoğalan bir çığlık var,ama o çığlık kendi içimde erimek zorunda gerçek acıyı yaşayanlar çoluk çocuk evini barkını hatta sevdiceğini ,eşini bırakıp yollara düşenlerin hakkı...
Kim suçlu, kim değil tartışması elbette benim harcım değil ama en iyi savaş bile haksızlıktır,en çokta çocuklara yapılan bu vahşeti başka nasıl izah edebilir ki insan oğlu /insan kızına ?
Bu güzel gezegende yaşamayı hak etmeyen tek canlı insan demiştim, sözümde kalıyorum.
Daha dün sarkılarını dinlemeye doyamadığımız ünlü şarkıcı, ki benim gözümde artık o bir katil, sokak köpeklerini öldürme fetvası! verdi kendince, sokak köpeklerinin saldırısına uğrayan insanları düşünerek !!!, köpeklerin yine insan eli ile kurtların ehlileştirilmesi sonucu ürediğini bilmeden..
yazık bence çok yazık, azıcık beyin olsa kafalarının içinde ya da olan beyni uyuşturmaktan cok düşünmek icin kullanmayi deneseler ...
üzgünüm desem değişen bir şey yok,olmayacak da...
Bu arada tüm doktorların tıp bayramı kutlu olsun
Dilerim bu kabus dolu günleri onlara layık görenler bir an önce yok olup giderler..
itibarı en çok zedelenen bu meslek grubunun tüm kalbimle yanındayım...
Aralarında çürük elmalar olabilir ama onlar tümden çürümüs insanlara biraz daha hayat bağışlamak için var güçleri ile çalışıyorlar, biliyorum...
Onlara her daim ihtiyacımız olduğunu,gereken ve sonuna kadar hak ettikleri saygıyı göstermemiz gerektiğini asla unutmayalım...
...
YILDIZ
Ana Karakterler:
doktorlar
bir iki üç TIPma Yazısına Yorum Yap
"bir iki üç TIPma" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.