- 279 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allahın varlığını isbat zor değil...
Allahın varlığını isbat zor değil...
Allahın varlığını isbat zor değil...Esması sudur ediyor...ateşin dumanını görüyoruz...
Allahın varlığını isbat zor değil...
Nükler silaha yenildik dünyayı kaybettik şeytana da yenilirsek ahireti kaybedeceğizHabil gibi Hz İbrahim gibi hz Hüseyin gibi öl...Şehit ol...
Rusya nükler silahım var dedi Ukraynaya girdi.ABD nüklerim var dedi..Afganın ve bir çok ülkenin parasına el koydu. Fark var mı...
Medine Vesikası oluşturmalıyız günümde de...
ABD ye Rusyaya Çine tehdit mümkün değil...nükler silahları var çünkü.Nükler silahı olan bir ülkeyi tehdit etme der her akıl.yani akıl...ve nakil...
Allahın varlığını isbat zor değil...
Allahın va’dinden dönen peygamber bile olsa acı onu buldu der Kur’an...mesela habil Kabilin taşıyla öldürüldü der...ekmel değildi Habil der yani...acıya sabırla ekmelliğini korudu...hz Eyyub da hastalığa sabrıyla ekmelliğini korudu...Tek ekmel hz Peygamberimizdir...Kur’ana göre...Evliya sandıklarımız da Kur’ana göre ekmel degiller sadece ekmelliğe adaylar...azimliler...örnek değiller yani...Örnek tek...yani örnek sadece peygamberimiz...en az acı tadan o...ekmel olmadığımız derecede acıya mahkumuz çünkü Allah adl sıfatlı...acıyı hakkettiysek o dostum demez...dost değil der ekmel değil dostluğun der...hz Eyyubu bile hastalıkla sınadı...ekmel dostluğun neresinde diye...acı hz Eyyubu da buldu..hz Musayı da buldu...ama müşriki bekliyor büyük acı yani cehennem...acılar ekmelleşmemiz içindir en az acıyı efendimiz çekti...çünkü ekmeldi...acı-ödül var bu sistemde...ekmelleşmeliyiz...
Adam diyor ki acı varken Allah nerede...ama acı olmasa Allah aklına gelmeyecekti...
Günümüzde de... ‘’Dünyada bu kadar sıkıntı varken, kimse bana Allah’tan bahsetmesin. Bizler O’nun umrunda bile değiliz.’’ der olundu...Acıyla darlıkla imtihan da Allahı hatırlatıyor..kimimiz yitirdik ama bu imtihanı...
Evet...Allahı suçlar olduk Şeytanın oyununa geliyoruz...Adem ve Havva da Allahı suçlamıştı...ilk suçlayanlar olmuşlardı..., o çok sevgili meyveyi yediklerinde, günah onların bedenine girmedi. Günah, dünyaya girdi sanki.Temizlemelisin önce dünyayı eline alınca...malının ve her şeyin zekatını ver önce...ve önce herşeye oruçlu ol...Önce her şeye secde ettir namazlan...Hacca git Kabeye bağla dünyayı önce...Şehadetle Rızaya bağla dünyayı önce...evet... Bu nedenle dünyada bulunan her şey de, ilk günahtan nasibini aldı. O günden bu güne değişmeyen şeylerden biridir insanların şeytanın oyunlarına gelmesi...Şeytanı yenmeyen İslam ümmetinden değil...şehadet yetmez...ama Tevbe yeter...bozdukça tevbeni tevbe et...şehadetinde tevbedir bozdukça iman tazele...
Nüklerin yoksa rolün habillik...asimile olmam ölürümde asimile olmam de...
Hakketmediğimizi yaşamayız... neden mi acı çekiyoruz. neden mi dünyada pislik, zorbalık, sapkınlık, öfke ...var.Cennette bile şeytana yenildik...hakkediyoruz acıyı...
Adl sıfatlıdır Allah nükler silahımız olsaydı habilliğe mecbur kalmazdık...evliya sandık nükler üretme emeği olmayanı...sıfırla çarpılacak amelleri...o evliya sandıklarımızın...
Hendek savaşında aç susuz hendek kazdı peygamberimiz...ekmel insan tek o...Örtüşmelidir evliya dediklerimiz onunla...Kur’an HABİL ekmeldir demez...Kur’anı kabul oldu der...şehitliği de kabul oldu der...ama ekmeldi demez.Kabile mağlup oldu der...şeytanı yenmek yetmez Kabili de yener ekmel insan...Kur’ana göre...ekmel insan tek Peygamberimizdir...Hz İbrahim de ekmel değil...ama muvahhit...Ekmel Allahın kanunlarını uygulama gücüne erişir dünyada...Peygamberimizdi ekmel...hz İbrahim ekmellik yolundaydı...Hz Musaya ASA verdi kabilini yendi hz Musa...hz İbrahime ne asa ne de gemi verilmedi...sadece ateşi söndürüldü...hakkı bu...Hakkettiğini yaşar yaradılan...şeytan da hakkettiğini yaşıyor...Allah şeytanla hz İbrahimi bir tutar kuralları açısından...hz İbrahimin ateşini söndürmesi şeytandan farkındandır...hakkedişindendir...Adl sıfatlıdır ve adl sıfatı esması sudur eder...şeytanı da hz İbrahimi de aynı terazi de tartar Allah...Kabili de habilide...kabilliği de habilliği de...Habilin elinden dünya alınır...şükrünü yapmadı çünkü...Kabil dünyaya şükürde ekmeldi...habil ahirete şükürde ekmel...ikisine de şükürde ekmel olan ise peygamberimizdi...Miraç ekmel haliyle ona sunuldu...Hakkeden hakkettiğini dünyada da ahirette de yaşar...dünyada da hz Musadan daha ekmel bir ümmete kavuşturuldu...İşte ayet...İsrâiloğulları, “Ey Mûsâ! Onlar orada bulundukları sürece biz oraya asla girmeyeceğiz. Sen ve rabbin gidin savaşın; biz burada oturacağız!” dediler./Mûsâ, “Rabbim! Ben kendimden ve kardeşimden başkasına söz geçiremiyorum. Artık bizimle bu yoldan çıkmış kavim arasında sen hükmet” dedi.(Maide/24-25)
İmam belli...yaratılanların imamı belli...ne habil ne hz İbrahim ne Musa imam değil der Kur’an hz Peygamberimizdir tek ve rakipsiz imam...acıyı en az tadan o...İmtihanı büyüktü ama acısı küçüktü...Habil Kabilin taşının acısına katlandı hz İbrahimden ise ateşin acısı kaldırıldı...
Yahudi kavmi ve peygamberleri de acılar çekti...Allaha va’dinden sık sık döndüler tevbelerini bozdular diye...evet...arz-ı mev‘ûd (vaad edilen topraklar) adıyla da anılan bu yerler Kitâb-ı Mukaddes’e göre Hz. İbrâhim ve onun soyundan gelenlere verileceği Tanrı tarafından vaad edilmiş olan (Tekvîn, 17/8) bugünkü Filistin toprakları olup burası “içinde süt ve bal akan ülke”dir; bütün memleketlerin süsü olan vatandır (Çıkış, 3/8). Sınırları Akdeniz’den Fırat’a, Sînâ yarımadasının güneyinden Lübnan’ın kuzeyine kadar uzanır. Bu topraklara ebediyen mirasçı olmanın birçok şartı vardır (Hezekiel, 20/6-26; Tesniye, 32/29); bunların başında Allah’a verilen sözün yerine getirilmesi gelmektedir. Diğer taraftan ilâhî emirlere uymak, peygamberlerin yolunu izlemek, hak ve adalete riayet etmek; garibi, öksüzü mağdur etmemek, suçsuz kanı dökmemek uyulması gereken kurallar arasındadır. Eğer İsrâiloğulları Allah’a verdikleri sözü tutmazlarsa arz-ı mev‘ûddan mahrum kalacak ve lânetleneceklerdir. Nitekim yahudiler Hz. Mûsâ döneminden itibaren tarih boyunca Allah’a verdikleri sözü unutmuş, ahdi bozmuş ve O’na isyan etmişlerdir. Eski Ahid, onların Tanrı’ya isyan edişlerinin hikâyeleriyle dolu olup bu isyan ve günahları yüzünden yahudiler, milâttan sonra 70 ve 135 yıllarında Romalılar tarafından Filistin topraklarından atıldıktan sonra hep o topraklara dönme hayaliyle yaşamışlar, zaman zaman mesîh iddiasıyla ortaya çıkan kişiler de bu duyguyu tahrik etmişlerdir. Siyon dağı ile sembolleşen siyonizm hareketinin ana hedefi de yahudileri, vaad edilen bu topraklara tekrar kavuşturmaktır. Günümüz İsrail Devleti’nin siyasî yayılmacılığının temelinde de, arz-ı mev‘ûdla ilgili dinî motif bulunmaktadır (bilgi için bk. Abdurrahman Küçük, “Arz-ı Mev‘ûd”, DİA, III, 442-444; Ömer Faruk Harman, “Arz-ı Mev‘ûd”, İFAV Ans., I, 161)
Allahın varlığını isbat zor değil...
Acıyı kaldırmak onun elinde hidayet onun elinde tek bağımsız o...tek kaynak o...tek sahib o tek özgür o...
Evet...şöyle denilmiş..."İslam alimlerine göre Allah inancı zorunludur...fıtratın gereğidir...fıtratı gereği mıknatız toz demirleri kendine çeker...ya öyledir..."
Allahın varlığını isbat zor değil...mi zor...sadece esması idrak edilir kolayca
Esmasını idrak mümkün ama zatını idraka muktedir kılınmamışız...İşte ayet..."Gözler O’nu idrak edemez, hâlbuki O gözleri idrak eder. O en ince şeyleri bilir ve her şeyden haberdardır."(En’am/103)
Allahın varlığını isbat zor değil...
Kur’anın gerçek olduğunu isbatla Allahın da varlığı anlaşılsın...İşte ayet..."Kur’an’ın gerçek olduğu kendileri için apaçık belli oluncaya kadar onlara çevrelerinde ve kendilerinde bulunan kanıtlarımızı hep göstereceğiz. Rabbinin her şeye tanıklık etmesi (onlar için) yeterli değil midir?"(Fussilet/53)
Kur’an bu günün müslümanı için değil...nerden mi belli...günün müslümanına oruç tut namaz kıl sakal bırak arada da mevlit okut dese yeterliydi...O Allahın kitabıdır bütün varlıkları tanıtır o...bütün metotları emelliği öğretir o...Habili de eleştirir o...musayı da hz Muhammedi de..."Amadan yüz çevirme"der...Ekmel ilim gizli Kur’anda...esmanın suduru gizli...kehanetlerin hangileri doğru kur’anda ara...arz-ı mev’uda ekmel olmadıkça yahudiler erişmeyecek der Kur’an...eleştiri yahudileri de peygamberlerini de...ilkeler öğretir ekmelleşmek için...Hbilin kurbanını kabul ettim ama ölmesine izin verdim de der çünkü Taşa verdiğim gücü kaldırmam Habillik için ama Hz İçin ateşe verdiğim fıtratı değiltirdim bana tevekküledecek olan aldanma habilliğine Kabilin taşı ile öleceksin...hz Hüsyin kerbelada Yezide mağlup oldu peygamber torunu da olsan acı seninledir...yağlı ekmekle asker toplayana veririm dünya galibiyetini öğren kuralımı ...Ukrayna ve Rusya yağlı ekmekle asker toplama yarışındalar işte...Örtüş Allhla örtüş kurallarıyla hz Hüseyin olsan bile dünya zaferi kaçar senden...Hz Peygamber en ekmel insandı hendek savaşında hendek kazdı...örnek tek o...evliya diye birilerini örnek almayalım örtüşelim Allahla...Örtüşelim kurallarıyla...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.