- 1001 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Hocalı Katliamı ve Aydın İkiyüzlülüğü
26 Şubat HOCALI katliamı/Soykırımı yıldönümü geçti..
İzleyebildiniz mi basın-yayın organlarını?
Çevrenizde, okuduğunuz gazetelerde, izlediğiniz TV kanallarında bir hassasiyet tespit edebildiniz mi?
Sivil toplum kuruluşlarından ne haber?
Ben mühendisim, cep telefonuma her kıytırık tepki için bir etkinlik,bir eylem bir panel bir söyleşi duyurusu mesajı geliyordu meslek odamızdan? Bugünlerde hiç bir mesaj gelmedi?
Barolar birliği, ilerici aydın devrimci sendikalar, insan hakları dernekleri, barış dernekleri ses getirecek bir eylem yaptılar mı HOCALI katliamını lanetleme anlamında?
Aydın yazarlarımız, eli kalem tutanlarımız neler yazdılar çizdiler peki?
"Hepimiz Ermeniyiz", " Hepimiz Hrantız" diye bağıran meşhur yüzbinler neredeler peki? Katılan, destekleyenler için 613 Azeri kadın, çocuk ,erkek ,Hrant Dink’ den daha mı az değerli can taşıyorlardı?
Azeri, Türk Müslüman kimlikleri nedeniyle değil de?
Düşüncelerinden dolayı mı katledilmişlerdi?
Kimliklerinden dolayı katl, düşüncelerden dolayı katlden daha az mı tepki gerektiriyor?
Her eyleme koşan Bergamalı bir Hopdediks grubu vardı? Onlardan da ses çıkmadı,Taksim meydanında çizgili pijama şovu yapmadılar ne hikmetse??
Azınlık cemaatleri, temsilcileri, gazeteleri bu arada AGOS gazetesi de yaşadıkları toplumun hassasiyetlerine saygı anlamında HOCALI soykırımı ile ilgili duyuru, bildiri açıklama, eylem haber, makale şeklinde tepkilerini ortaya koydular mı?
Orhan PAMUK, ödülünü geri alırlar diye mi HOCALI soykırımı yıldönümü nedeniyle basın toplantısı düzenlemedi acaba?
Elif Şafak manşetlere çıkacak bir tepki uçurmuş mu medyaya?
Peki Ermenistanda niye bizdeki kadar demokrasi, insan hakları savunucusu "Hepimiz Azeriyiz, Hepimiz Müslümanız" diye haykıracak üç beş kişi dahi çıkmıyor "İnsanlık" adına eylem yapacak?
Bu duyarsız insanlar için mi yüzbinimiz birden haykırmıştık "Hepimiz Ermeniyiz " diye???
Birileri bizi işletiyor galiba..
Fena halde hem de..
erol başçı
YORUMLAR
83 çocuk 106 kadın 613 kişi bir gecede ermanistan kuvvetleri tarafından ağır makinalılarla tam anlamıyla katledilmiştir..26 şubattda abdi ipekçi parkındaki mıtıngı uzakdan gördüm..bıraz dınledım insanlığımdan utandım..duyarlı kalemınızı tebrık ederim..kalemınız daim olsun..azerbaycan halkına tekrar başsağlığı dilerim tepkısız toplum istemıyorum..