- 199 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Evet...emanetçi çaldırmaz müşrike dünyadan tek bir şey bile...
Evet...emanetçi çaldırmaz müşrike dünyadan tek bir şey bile...
Çaldırdık...Aklımızı da çaldırdık...cesaretimizi de çaldırdık...biz nice emanetçiyiz...
Emanetçiyiz ama çaldırma yarışına girmişiz...Asrı saadetin güzelliklerini çaldırdık...Kur’anı da eksilttik ekmel tefsiri de çaldırdık...Kur’an insanlığın kitabıdır...Kur’an mü’mine ne der müşrike ne der...diye sor...kendine
Evet...Aklımızı da çaldırdık...cesaretimizi de çaldırdık...biz nice emanetçiyiz...Bu dünyaya sahip olmaya değil ama emanetçi olmaya geldik...emanetçi çaldırmaz müşrike dünyadan tek bir şey bile...
Evet...emanetçi çaldırmaz müşrike dünyadan tek bir şey bile...
Kur’an insanlığın kitabıdır...Kur’an mü’mine ne der müşrike ne der...diye sor..Dünya liderliğini mü’mine verdi...Allah der...mü’mine dünya cezası müşrik eliyle verilir der...
Kur’an insanlığın kitabıdır... Fıtratını ekmele yönelt der Kur’an ins ve ins’e...Sadece mü’minlere değil müşriklere de hitabı var Kur’anın...
Kur’an insanlığın kitabıdır...insanlığadır hitabı Ukraynaya günümde ne der Kur’an "hakketmediğin kinden kaç.ya Rusyaya mı ne der
Kur’an insanlığın kitabıdır...Kur’an mü’mine ne der müşrike ne der...diye sor...kendine
Bir çok ayet ey mü’minler diye başlar ve bir çok ayet ise ey insanlar diye başlar...Kur’anın haram ve helalleri hem müşrike hem mü’mine hitaptır...Ekmel tefsire erişemezsiniz bu gerçekleri göz ardı etmeyin...
Türkiye hz Yususf Azarbaycan ve Pakistan bünyamindir sembol yönüyle kavrarsan günümde...Kur’anda eksik yok günüme de ışık tutar...ekmel tefsire eriş...tefsirle yönünü belirle yani evet...Azarbaycana düşman olan Türkiyeye düşmandır...İran ırkçıdır şii de olsa Azerbaycana düşman...Arabları kucaklarız İrana düşman ol...
Evet...ekmel tefsire eriş...eksik akıldan eksik ilimden kurtul...işari tefsirine eriş Kur’anın...İşaret eder Kur’an günüm olaylarına da...Bünyamin yeri başkadır hz Yusufun katında...yani şöyle de...Rusya İrana düşmanlığı kadar dostum.Azerbaycana rusya düşman olursa rusyaya da düşmanım...İran suriyede çelme taktı.Azerbaycanda da...
Evet...emanetçi çaldırmaz müşrike dünyadan tek bir şey bile...İç -dış emanetleri çaldırdık ah müşriklere...İçimizi iç müşrik olan şeytana dışımızı dış müşrik olan kafirlere kaptırdık..hesabı sorulur...ağlanacak haline şükrettin ey müslüman...
Evet...emanetçi çaldırmaz müşrike dünyadan tek bir şey bile...iç dünyamızı da şeytana çaldırdık...içi kaptırdık önce dışı çaldırmamız bunu hatırlatıyor ...Allahın emanetlerini Rakiplerine çaldırdık...eyvah..
Aklımızı da çaldırdık...ekmel değil aklımız...eksiklik mü’minin özelliği değil...şirkli mi ki imanımız bizim de...
Aklımızı da çaldırdık...Kabede hacerül Esvedi öpmek için insanlar öldü...şeytan taşlarken de...
Aklımızı da çaldırdık...Ekmel tefsir için verildi...akıl...aklımız savaş açtı ekmel tefsire...
Aklımızı da çaldırdık...Cennette namaz var...bazı ilahiyatçılar yok dese de inanma...dünya meyveleri de var cennette...hem de en ekmelleri var...ama farz değil...İsteğe bağlı...cennet rızıkları olur da cennette ibadetler olmaz mı...aile hayatı bile var dünya ahirete de ayna...aynada olan gerçekte de var...ahiret ekmel halidir dünyanın...vücüdumuz da ekmel vücut orada...imtihan yok sadece orada HAKİM sıfatına aittir imtihan şartlar değişince nesh olur...ama esma nesh olmak...esmanın dünya şartlarında yürürlükte olanı var bazı şartlarda yok olurlar nesh olurla domuz etini yemek ölmemek içinse helal olur...nesh.mensuh ahirette de var...dünyada da var...ibadetlerin Farzlığı bazı amellerin haramlığı kaldırılacak cennette...
Aklımızı da çaldırdık...emanetlerin en kıymetlilerindendir akıl manevi göz o...çaldırdık bir avuç kaldı aklımız...milyonla çarparsa Allah ancak cennetten tat almaya yeter aklımız...deli zevk almaz çünkü...eksik alır yani hazzı da acıyıda eksikleştirmiştir deli...
Aklımızı da çaldırdık...Nükler silahı olmayanın aklı var mı...
Evet...Aklımızı da çaldırdık...emanetçiydik uyarıldık ama çaldırdık emanetleri...Nükleri olmayanın aklı yok der günüm duyabilsen...
Aklımızı da çaldırdık...Toprakların yani vatanların gökleri vatan değil nükleri ve füzesi olmayana...
Aklımızı da çaldırdık...İnsanlar birbirine benzer...Papazlar İstanbul kilisesi birinci rus kilisesi bilmem kaçıncı kavgasında...müslüman alimler de...Ukraynada çocukların sütü yok...ırakta da suriyede de bir zamanlar çocuklar sütsüz kalmıştı...
Aklımızı da çaldırdık...cesaretimizi de çaldırdık...Din adamlarımız çıkıp da şöyle demeliydiler.."çocuklara sahip çıkalım tek çocuk bayramı olan bir milletiz biz..."savaş konusunda konuşmaya korkar oldu dini müesselerimizdeki görevliler...
Aklımızı da çaldırdık...cesaretimizi de çaldırdık...biz nice emanetçiyiz...Osmanlıyı çaldırdık...birliği çaldırdık...insanlığı kucaklama imkanımızı çaldırdık...
Aklımızı da çaldırdık...cesaretimizi de çaldırdık...biz nice emanetçiyiz...biz müüslüman mıyız...teslim edemedik emanetlerini Allahın Allaha... bir çoğunu çaldırdık...müşriklere.iç zenginliklerimizi şeytan sömürdü...duygularımızı asimile etti şeytan ne zekat aşkımız var ne şehit olma aşkımız...ne maldan ne candan verdik Allah için...hep çaldırdık..mideye çaldırdık...gönül hazinelerini de çaldırdık...mide için böbreğimizi de sattık...sata sata...ne kaldı ki elde...mide uğruna sattık hep...
Ekmel tefsirden İşârî tefsiri çaldırdık...şeriatten hakikati çaldırdık..şeriatler de zararlı oldu artık ...adam 9 yaşındaki kızı rıza için değil uçkurunun rızası için alır oldu...
İslamdan tasavvufu çaldırdık...kireçli sudan yapılan çay tadında dinimiz artık...
Güzel müzikleri çaldırdık...mehderi çaldırdık çünkü cihadı çaldırdık biz...
Asımın neslini çaldırdık...
Bedir müşrikin elinden silahını çalmaktı almaktı ...Bedirin ruhunu çaldırdık...
Aile huzurunu çaldırdık...uçkur için oldu evlilikler ibadet ruhlu evlilikleri çaldırdık...
Mezarımızın içini çaldırdık mezar taşımız da çalınır bir gün...
İyiliklerimiz adetlerimiz güzel güvercinlerimizdi ...ÇALDIRDIK...
Ömrümüz varsa daha çok şey çaldıracağız...tevbeyi çaldırdık...eski hallere dönmeleri çaldırdık...eski bayramları eski dostlukları çaldırdık...
Allahsız kaldık..dualarımız da kabulolmuyor...güzel dualarımızı güzel ülkülerimizi yaşamın ruhunu çaldırdık...biz nice emanetçiyiz...
Evet...amacımız bile kazanmak değil...güzel amaçlarımızı da çaldırdık...
Beşiğimizi döşeğimizi çaldırdık çocukluğu gençliği çaldırdık...acı veriyor çocukluklar da artık...çocukların sütünü çaldırdık...oyuncağını çaldırdık...büyükler seccadesini çaldırmış...
Evet...Allahtan emanetti her şey kuluz sandık kendimizi ama çoğunu çaldırdık...biz eksik kuluz...aşksız kuluz...tevbesiz kuluz...tevbesiz kibirli demektir bil bunu...
Müslümanlar olarak bir birimize sevgimizi kaybettik...
Allahı kazanmak için gelmiştik kendimizi kaybettik...
Çaldırdık...Aklımızı da çaldırdık...cesaretimizi de çaldırdık...biz nice emanetçiyiz...
Savaşan, kaybedebilir. Savaşmayan, çoktan kaybetmiştir. der.Ernesto Che Guevara...biz müşrikle savaşmayı da çaldırdık...sömürücüyle müttefik olduk...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.