- 231 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Miraç peygamberin İmamlığına delildir...Ondan ekmel Kul mu var...
Miraç peygamberin İmamlığına delildir...Ondan ekmel Kul mu var...
Miraç bir manevi cami çizer hayale...o caminin büyük imamı hz Peygamberdir...Her gök yüzünde bir imam var...
Evet...Mealci olup ta kendisiyle çelişmeyeni yok...miracı anlamak ekmel tefsire sahip olmakla mümkün...Arabça bilen mütercimdir mealcidir...meal gücüne sahiptir ama esmanın tefsirine erişmeyen ekmel tefsire erişemez eksiktir onların ilmi ve meali...yeterli ilim yoksa miraç anlaşılmaz inkar edilir bir çok yönüyle...rüyadadır bu miraç diyen alimler bile var...
Evet...Necm/7-18ayetleri miraçla ilgilidir...peygamber aslında vahiy halinde hep miraç halindeydi...aslında peygamber hep miraç halindedir ve namaz halindedir...cebrail indi vahiy getirirken ama peygamber miraçda ekmel bir miraç haline erişti farkı bu diğer miraç hallerinden...ekmel miracı kastediyoruz bizler miraç gecesini yaşarken...ekmel miraç dünyada bir gece yaşandı isra olayı peygamberin normal halidir...ve gök katlarına bindiği buraka binme hali de peygamberin her halidir...sidre-i müntehaya kadar hep çıktı efendimiz ama miraç gecesi denilen gecede cebraili de geri de bıraktı ...sidre-i müntehadan da ileri geçti...melekler secde ettiler yani şahit oldular..onun en büyük imamlığına rüyada iken vahiy alırken de...şeytana da cinlere de imam o...bütün peygamberlerden de yakın Allaha onun yakınlığı en önde... peygamberimiz miraç halindeydir peygamber olduğu andan beri yani okumayla yükümlü oldu delilleri...miraç okuma halidir..."OKU emrini ekmel anlamalıyız kimse onun ekmelliğine okuyamada erişemez...Tefsirde erişemez..her alim Kur’anı okur her akıl okur ama ekmel anlamaya erişemez..ekmel tefsire erişecek hale miraca yakınlığa her alim her akıl her kalp her gönül farklı derecelerde ehil kılınmıştır...mezheb oluşmazdı bu eksik yeteneklilik olmasaydı akıllarda kalplerde...her insan Kur’anı anlar ama ekmel tefsiri anlayamaz...hz Musa bile hızır öğretmenine muhtaçtı...peygamberimizin hızıra da ihtiyacı yok hatta bir çok miraç derecesinde cebrailede ihtiyacı yok...ekmel ilim hibe yoluyla veriliyor o miraçta...işte o geceye o hale miraç demişiz biz değilse her hali miraç peygamberin Kur’anı en üst derecede öğrenmek anlamak isteyen miraç etmeli yani namaza sarılmalı...oruç zaten namazda var şehadet var haç var..kibleye kabeye dönüş var namaz kur’anı en doğru anlama halidir...o halden çıkmak münafıklığa kadar düşüşe sebebtir...namazımız miracımızdır yani...Kur’anı namazlardan sonra okursak daha iyi anlamak bizede hediye edilir...Kur’anı anlamak bir hediyedir her kesin payı farklıdır ...Allah payımızı artırsin istiyorsak namaz yani aşk hali ile okuyalım Kur’aı...asiler aşk mahrumlaı kalbi mühürlüler Kur’anla da sapıtırlar...aşk ehli olan aşkı namazı ekmelliğinde Kur’anı anlar..."Ayette kur’an açıktır beyandır "denilmiş bu şu demektir aşkın derecesindedir...Kur’anı anlama yetkin...Hadislerin yıldızlığına nuruna da sığınsak aşkımız ekmelliğinde ekmel anlayacağız...hediyemiz hakkettiğimiz kadar olacak yani...Kur’anı anlamak bir hediyedir...Vehhab sıfatının tecellisiyle ilgilidir kişiye mü’minlik nasip olmuşsa munafıktan ziyadedir hediyesi de aşık ise miraç halindedir peygamberlerin anladığı derecede bile evliyalar Kur’anın ekmel tefsirinden hediyelenirler...
Necm/13 . ayette cebraili inerken görmesi peygamberimizin miraçtaki yolculukla ilgili cebrailden de öndeydi bazı hallerde efendimiz normalde...ama bazı hallerde cebrailden gerideydi...eşleriyle olduğu hallerde ancak cebrailden gerilerdeydi...her an nefsinden konuşmazdı o...her an cebrailden yani öndeydi o...eşleriyle olduğu hallerinde bile esfeli safilinde olanlardan öndeydi...Farklıydı...evlilikleri ve evlilikle ilgili amaçlarında da esfeli safilinde olanlardan öndeydi...peygamberlik öncesinde de yüksek dereceli hallerdeydi o..o hiç aşağı hallere tenezzül etmemiştir her hali miraçtı her hali yakınlıktı ama miraç gecesinde bu yakınlık en ekmel derecededir...fark burda...
Necm/13 ayetinin manası ne mi... ekmel anlaşılrsa...hz Paygamberin çok halinin cebrailin miraç halinden ileri de olduğuna delil bu ayet...Uykusu rüyası bile miraçtı çünkü rüyada da vahiy geldi efendimize...rüyası bile cebrailin miracından gök sınırından yakınlık sınırından öndeydi efendimizin...o cebraile de imamdı çok zaman...o halleri cebraili inerken görmesidir...cebrailden çok yüksedeydi çok hali melekut aleminin ilerisindeydi çok halinde efendimiz... rüyalarda buluştu peygamber cebraille hep cebrail geldi sanma bazan peygamber indi cebraile yani melekut alemine ama Kur’an Allahtan indirildi...cebrail oradan getirdi...Levh-i mahfuz olmadan da doğrudan seselendi Allah peygamberimize tahiyyatı anlasaydın bunları anlardırn...13 ayeti de anlardın...Melekler şahit oldu levh-i mahfuzsuz kelamlaşmasına Allahın peygamberle...hatta Allahı görmesi yaşandı hz Musaya dayanamazsın denildi ama peygamberimiz dayanacağı ölcüde Allahı gördü..."Len terani" ifadesini de doğru anlamak gerekir...sınırlıdır miraca göredir Allahın görülmesi de miracı ala olan daha ekmel görür Allahı...gizlik daha çok kalkar...Örtüş Allahla...Miraç ve namaz Allahla örtüşme amaçlı hediyelerdir...örtüştüğün kadardır ilimden hikmeten Kur’anı anlamaktan ekmel tefsirden hediyen...namazın hediye kapısıdır ...terafihler çok çok berektli hediye kapılarıdır sünnet olması farzdan ekmel ve bereketli olmamasıdır şeklinde anlaşılmamalı...eksik anlamış olursun terafihleri küçümsersen...sıfırla da çarpar binle de çarpar yüz binlede çarpar Allah sünneti veya farzı...farzı kıldın ama sıfırla çarptıya Allah ...teafihi kıldın veya teheccüt kıldın milyarla çarpıldıysa sünnetten kazancın büyük olur...hz Osman malını tasadduk etti...ve hep daha çok veren var dedi...ve cennetlikle dünyada müjdelenenlerdendir...farzların kazancı büyüktür sanma adl sıfatı her ibadeti birle çarpse Allahın vehhab sıfatı binle milyarla da çarpar...bir köpeği çölde sulayan kadın cennetlik oldu...milyala değil tirilyonla çartı o iyiliği Allah çünkü vehhabdır sadece birle çarpmaya mecbur sanma Allahı ve Hakimdir sıfırlada çarpar..kilise oğul inancından tevbe etmezse amelleri sıfırla çarpılır yani sadece cehennemin iyi kademelerine eriştirir kilise ensuplarını...
İşte ayet..."O sübhandır.* Kulunu, Mescid-i Haram’dan* çevresini mübarek kıldığımız Mescid-i Aksa’ya* bir gece yürüttü. Ona ayetlerimizi göstermek için. Kuşkusuz O, Her Şeyi Duyan’dır, Her Şeyi Gören’dir." melekut aleminde de ki ayetleri de gösterdi Allah ona kıyamete kadar gaibden de haber verildi ona ..."Kara bayraklılarla ilgili hadisler var...mehdiyle ve mesihle ilgili de var...
Kur’anın ekmel tefsiri peygambere hediye edildi...cebrailinde önünde ilim de ve esmaya hadimlikta...sahabesinin her birini esmanın her birinin imamı olmaya yönlendirdi...yani şimdiki devletle kıyaslarsak bakanlık görevlerine yönlendirdi...kendisi komutan devlet başkanı idi...başkan idi hz Ömer adl sıfatına hadimlik de imam yani adalet bakanlarının imamıdır...hz Ali eğitim bakanlarının imamıdır hz Osman vmaliya bakanlarının imamıdır hz Ebu bekir sıddıklığın imamıdır...hz Ebu zer Gifari vakıf sadaka dağıtma başkanlarının bakanlarının imamıdır...büyük imam o peygambere bile imam o ...Yaratılmışların imamı o...Lam elif o...Allaha öylesine yakın...lam la elif gibiler Allahla...Elif olmasa diğer harler okunmaz olur...be te se derken hep elifle okunuyor...evliyalar da harfler gibidir meselkler de harfler gibidir bakanlık işleri de meslektir...Allaha muhtaçtır her bakanlık ...coronayla baş ettiyse Fahrettin KOCA Allahtan güç aldı...Şeytan da ben sana muhtacım dedi asisi de secdelisi de Muhtaç Allaha...yani Allaha muhtaçtı "Koca... "bağımsız tek Allah...KOCANIN K’i insansa O su o yani Allah KOCA Allah yardım ettiği için KOCA oldu..."sadece sana ibadet ederiz sadece senden yardım dileriz..."şeytanda okuyor bu ayeti..."seçdeli de hal diliyle...Hal diliyle ayet ve hadis okumayan varlık var edilmedi...Ağaç diyor ki hal diliyle çekirdek toprağa düşmeseydi ağaç bile olamazdın ...her eylemimde her halimde her fikrim de her duygumda sana muhtacım diyor insan ve fikirliler cüz’i iradeliler haldiliyle şeytan da bunu diyor ama ASİ varsın olsun cehennem eğri demiri de düzeltir...Taptuğun dergahından eğri ağaç bile giremezmiş..."eğriler ya Taptuğun dergahında düzelirler yada cehennem de ...doğrulmamak yok kaderde yani Külli iradede çünkü "Allah gizli hazineydi bilinmek istedi yarattı ...Kaderinde yaratılanın bilmek yani Allahın bilinmesine hadimlik var tebliğ var...müşrikler tebliğci kesilecektir cehennem de "Keske namaz kılalardan olsaydık "diyecekler...bizden ekmel tebliğci olacaklar orada neymiş uykuyu seçmek sabah namazını seçmemek...bize öğretecekler bizde mü’minler yani seyredecek ve şükredeceğiz namaz için uykuyu terk edişimize...
Miraç peygamberin İmamlığına delildir...
Miraçda melekler imamlığına şahit olacaklar der tahiyyat...ve "ayet ise "Ayetlere rahmetsin "demişti...İmam olmayana RAHMETSİN der mi Allah örnek kılar mı Allah imamlığa layıksın demek işte bu...Rahmetsinin manası ne mi sen alemlere imamsınd demektir...
Miraç ve Kur’an peygamberin İmamlığına delildir...Şeffaat makamına da ehildir peygamberimiz...çünkü en yakınına verir Allah esmasından en ekmel payı...en ekmel payı ilimden aldı Gaffar sıfatından da RAB sıfatından da aldı ve alacak ahirette...hz İsa RAB diyor kilise Firavun "Ben sizin rabbiniz değil miyim dedi ama şehadete bile ermekte geç kalmış biri o...peygamberimiz kırk yaşında seçilmeyi hakketti o makama hz İsada dünyada hakketi...Rab sıfatından da en ekmel pay kilisenin iddia ettiğigibi hz İsanın değil hz Muhammedindir...Esmadan pay dağıtıldı bilinmek istemesi için seçilen yol bu hikmet bu yolu seçti...Çünkü Allah Hakim şefaat makamını kullananlar ve cennetlikler şükürlerle Allahı anacaklar ve ekmel derecede bilecekler...şefaat makamı vermesi hangi hikmetmiş anla...BİLİNMEK istemesinden...zikredilmek istemesinden ...kur’anda çokçok zikredilmek istediği belirtilmiş zaten Allahın matematikle aydınlanmış nurlanmış akıl...bilinmek isteyen adl sıfatlı olmalı der adl sıfatı da ceza ve ödül vermektir...şeffat makamı ödüldür ödülü alan şükreder cennet nimetlerine erişenler şükredecektir...cehennemlikler ise sabredeceklerdir...sabır bir üst gücü razı etmektir ama ABD yi veya RUSYAyı razı etmek ise eksik gücü razı etmek olduğundan her zaman gerekmez...Allahla örtüştükleri yerlerde eylemlerinnde hallerinde fikirlerinde duygularında rusyayı da razı edeceğiz ama hayır da dediğimiz yerler olacak ABD kara denizi barış yeri yapacaksa buyursun gelsin ama savaş yeri yaptırmayız...Ukrayna söz dinleseydi bu musibeti yaşamazdı...onu da razı etmeye mecbur değiliz ama "çocuk bayramın yapan bir milletin çocukalrıyız...çocuklara kapılarımızı açmalyız...dünyanın her yerinden çocuklara kapımızı açmalıyız Afrikalı çocuklara da...Hayır diyebilen ancak Allahı razı eder...Dünya evinde müttefikine ülke evin de parti liderine aile evinde eşine hayır diyemeyen örtünemez namaz kılamaz oruç tutamaz hacca gidemez şehadet getiremez...zekat veremez...İşte nükler silahlı bir ülke olmamlıyız dememiz Allahtan başkasına secde etmemek için de elzem...saldırmak amaçlı değiliz ama el HAFIZ olan Allah bu günden sonra nükler silahı olmayanı korumaz...Hendek savaşında sahabe hendek kazmasaydı korunmazdı ...evet ey insan ...kur’anın bir çok ayeti ey insanlar der sadece mü’minlere ait değil ki Kur’an...ey mü’min sen de insansın müşrikten o yönünle farkın yok...dünyayı sevmezsen dünya da seni sevmez ama Habillik için hz İbrahimlik için ölümü seçenle dünya için ölümü seçen sömürmek için seçenle sadaka vermek için seven yaşlı annesine bakmak için çalışan dedi efendimiz cihad etmiş gibidir sevabta...sömürmek için Nükler üretenle Allahtan başkasınna secde etmemek için Nükler üreten bir mi...ey mü’min Allahın farklı gördüğü yerler var müşrikten Hafız sıfatı da seni farklı görüyor ama hendek kazmasaydı sahabeyi bile korumazdı...selmani Farisi kendiliğinden söylemedi bu teklifi ..ilhamla geldi bu bildgi sahabede ilham aldı evliyadan üstündü onlar çünkü...Kur’anı doğru anla EL HAFIZ sıfatını ve tevekkülü doğru anla...sahabe için bile kuralı aynı şeytan ve müşrik için de aynı Allahın...müşriki de yarattı ve seviyor senide sevmez asi olursan eksik ilimle hallenirsen eyelmelnirsen fikirlenirsen duygulanırsan...suçu hz Adem işlese cennetten kovar...sadece şeytan kovulmaz asi ve suçlu kim diye bakılmaz hakkettiğini yaşar mü’min de müşrik de...
Adam mü’min ama derecesi eksik mesela miracı inkar ediyor şefaati de evliyalığı da selaya düşman Habilbul denilmemeliymiş...Mevlit şiirine düşman ...bazısı şiire düşman bazısı müzik aletlerine düşman dişlerine düşman ol haram yiyor diye sana mı kaldı müzik aletlerine düşma olmak...
Evet...miraç ve isra tarihinde...yanio zamanın şartlarına göre mescid-i haram dan mescid-i aksa’ya bir gecede gitmek mümkün değil bu bir mucize miraç ta bir mucize Birine inanıp birini inkâr etmek akıl karı değil
Miracı hadisten tanımaya karşılar adamlar ...evet ...hadise düşmanlık şaşırttı işte böyle sizi... mantıklaştırır eksikleştirir ilmini de insanın aklını da ...insanlığını da...mühürler aklını da kalbini de mühürler...insanın hadis çarpmış onları kur’an da çarpacak ileride...
İsrayı da çok görüyorlar peygamberimize "KULU "der ayet...her hangi bir kul bu diyorlar ve diyorlar ki..."Muhammed as den söz ettiğini de nerden çıkartılar?"peygambere israyı çok görene Kur’an kendini anlamayı da çok görür...mühürlü bunların akılları aklpleri ilimleri şefkatleri bunlar savaşta zalimleşirler makamlara erişseler halkı sömürürler...aylıklarına zam üstüne zam yaparlar...peygambere israyı çok görenler kendilerine verilen aylıkları çok görsünler ilk önce...yani zalimler...Allah settardır hakketmeyenin eksisini artısı örtmez ancak hakkedenin örter tek ..yani esma da çarpmış bunları...yani esmanın sahibi olan Allah çarpmış bunları esmaya hadimlikleri kilise mensupları kadar bille yok bunların şehadetlerini de sıfırla çarpacak Allah bunların...
Evet suçluyorlar ekmel tefsiri...ne mi diyorlar işte iddiaları..."Kuran yetmez diyerek insi kitaplarını din kılıyorlar..."
"OKUMAK başkasına beynı kıraya vermemektir" sadece namaz hallilerin secdelilerin secde hallilerin miraç hallilerin ...kabeye ve Allaha en yakın olma halidir miraç...secde en yakınların okuması euzuluların eksik ilimden kaçanların okumaları faydalı...Tek onların okuması faydalıdır Para kazanmaları da ateş kazanmaktır eksik ilimlilerin ... kendi silahıyla kendini vurur bile eksik ilimliler eğitilmemişler..eksiklk hep zarar getirir aklı eksik bunların matematiksel zekaları mantıkları eksik kimyasal düşünemiyorlar...tarihin nuruyla okuyamıyorla Allahın esmasıyla nurlanamıyorlar eksiklikle okuyorlar en güzel okuyan peygamberimizdi en yakın o Allaha ve en yakın halli iken miraç halli iken okurdu ancak...besmaleyle okurdu yani...nedir mi besmeleyle okumak ...işte tamda bu miraç halli olmak ve sonra okumak..abdessiz okuma yapıyor bu beyinsizler...Evet bazısına zararlı okumaktır Kur’anı bile okumak bazı şartlarda okumak ve euzuyla oku Rabbinin adıyla oku ...dedi Kur’an...ilk şart miraç halliktir abdesttir yani euzudur yani okumak işinden önce okumaya hazırlan namaza hazırlandığın gibi hazırlan okumaya ibadettir oku...imkanlarını zorla oku sadakalar dağıtt dualar al okumadan önce yapılması gereken işler var der Kur’an zekat vermeyenin namazı kabul olmuyor ya zekat vermeyenin okumaları da boş...ve belki de zararlı...Allahsızca okudunuz Kur’anı...
"Miraçta oku"Miraç peygamberin İmamlığına delildir...İmamlık halinde oku...evliyanında nuruna mumuna yaklaş sonra oku...euzu öncelikli işidir okumaya hazırlık yap sonra oku...Önce miracı oku...mirac halli ol ve o rutbede oku mimbere dualarla çık ve o hazırlıktan sonra tebliğ et...vaazet...sosyal medya tebliğcisi...bu yazdıklarından da sorgulanacaksın...
Evet..Miraç peygamberin İmamlığına delildir...İmamlık halidir...o hep imamdı...hiç nefsinden konuşmadı ...hadisleri sev sonra sosyal medyada İslam tebliği yap...sela düşmanısın neden..bu halinle İslamda mısın ki İslam dairesine gir...secdeli ol teslim ol ekmel tefsire değilse fikir beyan etme ya ekmel tefsirden fikir tebliğ et yada sadece meal yazmakla yetin...neden ve ne cesaretle sosyal medyada tebliğe kalktın...ön hazırlığın eksik senin...ekmel tefsirden saptırma insanları ...sen meal yaz anacak o zaman yararlı iş yapmakla övün...şeytanlık bu yaptığın miracı olmayan şeytanlık mevkiinden vaaz eder tebliğ eder...çünkü...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.