- 221 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sütten Yoğurda bir başka yolculuk
Önce bir sigara yakayım…
Gerçi benim yangınım yanında sigaranın yangını ne ola ki. Hikaye bu ya sizlere artık kalemimin yettiğince veya dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştığım. Sütten ağzınızın yandığında ettiğiniz tövbelerden tutunda yoğurdu üfleyerek bile yemediğiniz zamanlardan sonra dilinizin acısını unuttuğunuz yoğurdun gözünüze hoş görünmeye başladığı zamanları hatırlayın. Üzerinden onca zaman geçmiştir ve artık pişmiş, olgunlaşmış hatta demlenmiş olarak bilirsiniz kendinizi. Aynı hataları tekrar etmeyi bırak o yolun yolcusu bile görmezken kendinizi etrafını çevreleyen, benliğinizi sarmayalayan, ruhunuzu ele geçiren o duygunun çoktan esiri olmuşsunuzdur da ruhunuz bile sizi kandırmıştır. Artık çok geçtir ve kapıldığınız arkanıza aldığınızı sardığınız rüzgar sizin istikametiniz üzere değilde istediği yöne sizi çoktan getirmiş, dalgalarla boğuşturmuş, fırtınasında savurmuş, ayazında üşütmüş, sıcağında kavurmuş nihayetinde durgun sularına bırakmıştır bile. Yanaştığınız limana yurt gözüyle bakmaya başlamışsınızdır da gözünüz mü beyninizi kandırmış beyniniz mi gözünüzü kör etmiş bunu söylemek zor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.