- 200 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Para için savaş savaş için para...diyor günümüz müşrikleri...Kısas gerekir
Para için savaş savaş için para...diyor günümüz müşrikleri...Kısas gerekir
Evet..savaş için para...de...müşrikten farkın olsun...para hem çirkin hem güzel...Para için savaşma der Kur’an para çirkin demez Kur’an."Sapla samanı karıştırdık"müşrikle örtüşeceğimiz şeydi para aşkı...para leyladır "de...
Para için savaş savaş için para...diyor günümüz müşrikleri...Kısas gereği aynısını de bu farz...Kabillikle habillik dengesi şart..
Para için savaş savaş için para...diyor günümüz müşrikleri...Kısas gerekir
Kısasda hayat var...terk etme...
İşte ayet..."Sizin için kısasta hayat vardır ey akıl sahipleri! Umulur ki sakınıp korkarsınız. (Bakara/ 179)
Habil ve hz Hüseyin...Kısasdan kaçtı mı...hayır...asimile olmaktır kısastan kaçmak...Habil ve hz Hüseyin asimile olmaya kapıyı kapadı...hz İbrahim de...ateşe razı oldu asimile olmadı...
Habilden beri kısas var...asimile olursun kısası reddedersen...yani tükenirsin...işte ayet...(Tevrat’ta) onlara şöyle farz kıldık: Nefse karşılık nefis, göze göz, buruna burun, kulağa kulak, dişe diş ve yaralamalarda kısas vardır. Kim de (kısas hakkını) sadaka olarak bağışlarsa (günahları) için kefaret olur. Her kim Allah’ın indirdikleriyle hükmetmezse (onlar) zalimlerin ta kendileridir. (Mâide/45)
Terazi mantığı gereği farzdır kısas...sısas yapacak cesaretin yoksa korkaksın sabırlı sanma kendini...Evet...streteji gereği bir hikmet gereği değilse asimile olmaya kapı açarsın sabır ama kime sabır...bu sabır müşrike hizmet eder...müşrike hizmet eden bir sabır isyandır habilliğe yani Allahın emirlerine...
Sabır ve şükür ya asiliktir ya secdedir...Habilliğe hadim ol hz İbrahim gibi ateşe atılacağını da bilsen...
Adl sıfatının sudurudur kısas...ve bir hüre karşı bir hür ...der ayet...İşte ayet...Ey iman edenler! Öldürme vakaları için size kısas hükmü farz kılındı. Hür olana karşılık hür, köleye karşılık köle, kadına karşılık kadın (olmak üzere kısası yapın). Fakat kime de kardeşi tarafından (kısastan vazgeçilerek) bir şey bağışlanırsa artık (maktul yakınları diyeti) örfe uygun istesin. (Katil de) iyilikle ödesin. Bu, Rabbiniz tarafından (sizin için) bir hafifletme ve rahmettir. Kim de bundan sonra haddi aşacak olursa, onun için can yakıcı bir azap vardır. (Bakara/178)
Ayettin öğretisi çok...Laiklikte mürtedi öldürene de ceza verilir yani kısas rafa kaldırılmıştır...ama KISAS HÜKMÜ : En Adaletli Hukuk şeklidir.- LAİK-DEMOKRASİ HEVESİYLE,HİÇ KİMSE DEĞİŞTİREMEZ...Afyonlu dinde kısas da yok...Ne mi Afyonlu din...tefsiri İsrailiyattan temizlemekle yetinme afyondan temizle tefsiri...matematik mantığı yok afyonlu dinde...asimile olmuş dindir afyonlu din...şirk zehri ile afyonlanmıştır o din..."Erkeğin elinin kiridir" dedik erkek zinasına..."Ben yaşamadım kızım mini etli olsun dedik örtü kuralına da asiliğe ses çıkarmaz afyonlu din...Tasavvufçuyum diyor adam ama savaş karşıtı...yani cihad karşıtı...tasavvufu da afyonluluktan arındırmalıyız...Esma dini belli...ölçümüz belli yani...esmadan esmaya daldan dala geçerken birini nesh ederken HAKİM sıfatına hadimlik elzem kafana göre İsrailiyatı tefsirden kovmak da asiliktir...yani tefsiri ekmelleştirmek amacına ters davranışlar kimyasal mantıktan akıldan kaçmalar da şeytanın asimile ettiği bir dindir...müşriktir çünkü şeytan onlarla savaşmayan asimile olur bozguncu olur...Şİrkle kavga etmeyen meal veya tefsir asiliktir...o sabır sabır değil ettiğin o şükür şükür değil...bal gibi asilik...habilleri şirkle suçlayanlar...kimyasal zekan yok...veya hilecisin...hainsin asisin şeytansın...şehadetlidir çünkü şeytan...Kur’anı incele istersen...ekmel şehadet sadece hz Ademin şehadetidir der Kur’an ama şeytan şehadetsiz demez Kur’an ...sadece şehadeti RAKİPLİ...Şehadet edemez inanamaz şirksiz ...farkı bu hz Ademle şeytanın...asilikli şehadeti der Kur’an...Kur’anın "Şirksiz inanamaz "denilenlerindendir şeytan...şehadetsiz değil...
İşte ayet...cinlerin çoğu şirksiz iman edemezler bu kesin ...ya insanların..."Onların çoğu ortak koşmadan Allah’a iman etmezler."(Yusuf/106)
İnsanların çoğu cehennemlik olacak denilse de insanlığın çoğu sadece son zamanda yani ahir zamanda şirksiz inanmayanlardan olacaklar ateisler ve deistler çoğalacak..kilise bile şirke kılıf arıyor hep yani şirkten rahatsızlar...Havra da bir gün ırkçılığa kılıf arayacaktır...çünkü şirk onları da rahatsız ediyor...peygamberimiz zamanında hiristiyanlardan ve yahudilerden çok insan sahabe oldu...Ortak çatı belirdi ta o günlerde ama emeviler ırkçılıkla onları dışladılar...Ortak çatıyı Habilliği yıktılar...şirkli bir inaçlılığın kapısını açtılar tekrar...peygamber kapamıştı o kapıyı...emevi emeviye hizmet şartı koydu...sahabe kanı döktü...Hey gafil kan dursaydı o asırda dururdu...sakat beklentiyi terk et...Allahı Rakibine galip getirmeyi seç...Allah buna muhtaç değil ama sen muhtaçsın sömürülmemek için ve asimile olmamak için...
Nerelerde kısas uygulanabilir; sınırları var mı var...Hz Adem Kabili öldürmedi aforoz etti İnsan nesli azdı çünkü hikmetli ol esmadan birini seçerken ayetten hadisden fetvadan birini seçerken bu kuraldır...matematik mantığını kovma HAKİM sıfatına hadimlik bunda...Kimyasal zekanı kovma HAKİM sıfatına hadimlik bunda...Kilise kimyasal zekayı kovmasaydı hz İsanın dünyaya gelmesini anadan doğmasını ete bürünmesini vs...ZATTAN uzaklık olduğunu görürdü...Mürşitlere müşrik diyenler de aynı eksikliğin kurbanı...İlah sınırsız uludur benim gibi anadan doğma bir hz İsa eksiktir...yani emir kuludur...güneş nasıl meleklerce yörüngede döndürülüyorsa hz İsa da meleklerce desteklendi sadece...
Kısas, hayat hakkının ve canı korumanın gereğidir...Mürted asiliği seçtiği için incinmeyi hakketti...şeytan da aynı kural aynı anayasa maddesi gereği cehenneme kovuldu...
Mürted manevi yönümüzü öldürdüğü için kısas gereği ölmeli...veya susturulmalı...afaroz yani...
Cahiliye Arap mantığı şirk mantığı şöyleydi...Arapların bazı vecizeleri vardı. şunlar:a) "Bir kısım insanları öldürmek, toplumu diriltmektir." /b) "Öldürmeyi çok yapınız ki, öldürme azalsın." c) "Öldürme, öldürmeyi yok eder. Yani öldürmeyi en çok ortadan kaldıran şey, yine öldürmedir."derlerdi.
Şirk mantığı öldür der...kısas gereği aynı mantık onlara karşı bizim de hakkımızdır...İnananlar arasında da kısas HAKİM sıfatına hadimliğin Habilliğin gereğidir...Kabiller güçlüler güçsüzleri öldürsün demek olur aksi...günümde bu mantık geçerli...Kısasla yetinmez müşrik bir öldürsen bin öldürmeyi kendine hak sayar...kısas habilliğin gereğidir...Kabiller öldürmeyi kasaplığı meslek edinirler..."Kork Allahtan korkmayandan ..."Bir kurt aç gözlük eksikliğine sahiptir...ya müşrik fıtratı bozuklara müşrik der Kur’an mürşitlere demez...ama kimya zekasını kovar kabiller yani kedi yavrusunu yerken sıçana benzetir...Kabillik böyle şey müşriklik böyle bir şey...kan dursun deme durduracak caydırıcılığa ulaş...der tarihin aydınlattığı akıl...
Evet...habillikte Yokluk, menfi bir gayedir. Hayat ise istenen müsbet bir gayedir. Kabil yanmamak uğruna dünyayı yakar...her ırkçı Kabildir...bir ferdi uğruna dünyayı yakar...emevide habilliği yıktı Kabilliği kurdu...Kabil imanlıdır...Kur’ana göre...aöa şirksiz inanamayanlardandır...Arabın Kabilide ırkım ve Allah dedi...iki kırmızı çizgilidir müşrik...ama Habilin kırmızı çizgisi tektir..."sadece Allah için öldürür...ölüm makinası olmaz...zamanımızda ırkçı ülkeler ölüm makinalarıdır...bu makinaları caydırıcı gücü olmayan "ARA BULUCU" da olamaz...Yaptırımları hz Ademde Kabile uyguladı ama caymadı Kabil...Yezitte caymadı...hiç bir ırkçı yaptırımlarla caymaz der tarihin aydınlattığı akıl...
Evet...içine almış olduğu hayatî güzellikler ve maksatlar itibariyle çok önemli olan kısas, size farz kılınmıştır ki, korunabilesiniz, öldürmeden, kısası ihmal veya kötüye kullanmadan sakınıp, hayatınızı ve yaşama hakkınızı muhafaza edebilesiniz. Bu hayatta kötülükten sakınmakla ahiret hayatında kurtuluşa kavuşasınız.(Elmalılı H. YAZIR, İlgili Âyetin Tefsiri)
Kısas neyi mi gerekli kılıyor...Caydırıcı gücü...Allahın bu emrini uygulatmazlar gücün yoksa...ve bin adam öldüreni öldürmen suç sayılır...Keyfi için öldüreni de enesi için öldüreni de...Hz Ali savaşta yüzüne tüküreni öldürmedi...Habillik işte bu ama afyonlu din müşriklere köleliği öğretti bize...nefsimize köle olduk...müşriklere köle olduk...Allahı Rakibine galip getirmeyi seç...Allahı seçmen hz İbrahim gibi ateşe atılma sonucu getirir değilse...
Evet...Allahı seç yani habil ol ve Allahı Rakibine galip getirmeyi seç...Asa ile meleklerle ebabillerle gemilerle yer gök yani Allah seni destekleyecektir...CAYDIRICI GÜCÜN VAR MI FARZDIR BU GÜÇ çünkü cihad farz...Cihadın farzlığı ne anlamlar mı taşır...kelle Kesmekle yetinme caydırıcılığın olsun ki az kelle kesmekle problemi çöz...Caydırıcılık amacıyla kelle de kes...amacın caydırıcılık olsun ...Habillik caydırıcılığı seçmektedir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.