- 228 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah Kahhar…Kahrı da hoş…
Allah Kahhar…Kahrı da hoş…
Kahhâr; yenilmeyen, yegane gâlip demektir.
Allaha düşmanlarını kahreder…ama düşmanı kim mi…hz Ademi zellesinden dolayı dünyaya sürdü şeytanı da cehennemlik kıldı…kalpleri de mühürler…Hakkeden düşmanıdır Allahın…af dile hemen her günahından sonra…şükürsüz oldun…
Şükürsüz Allahın düşmanıdır…sabırsız da…Şehadetin kurtarmaz kahrından…peygamberleri bile tevbe için cezalandırdı…Tevbe et şükret…sabret…diyedir Kahrı…yani Allahın sopası var…çünkü beşer şaşar…
“Sopa cennetten çıkmadır…”terbiye olmamız için sopa elzem…İnsan kardeşine karşı hırslı olur mu oluyor…Ukraynaya Rusya diyor ki…ben Osmanlıdan kırımı aldım…Kırımı Türklere karşı koruyamazsın…Beni ağabey tanı seni ve kırmı koruyayım…Kardeşine karşı bu hırs ne…gizlesen de belli…Hasetliğin.Şeytan da hz Ademe karşı hırslıydı…Hz Adem şeytana secde ederdi Allah razı olsa…ama Allaha rakipti şeytan…önemlidir hırsın kime olduğu… Allaha asilik değilse güzeldir hırs…ama şeytana secde asiliktir…şeytana hırs ise ibadettir…Osmanlıya o habilliğin sembolüydü…ona hırs Allaha rakipliktir…ey RUSYA…bu gün de ona hırslısın…ona öfken var…ama şeytan azabta olmalı…der geçeriz…biz Habiliz çünkü…bölgede habilliğin sembolüyüz hala…ve Allah yine bizimle…
Ah hatasız yaşasaydık…evet…asiliği seçiyoruz ve burukluk yaşıyoruz…Kahhar çünkü Allah…
Dünyaya tapmak sandık…Habillik Bedir amaçlılığa mecbur…değilse habib olan bir peygamber niye savaşı seçsin ki…Kabilin elinden nükler silahları almaktır Habilliğin yaşaması…mazlumu nasıl korursun nükler silahlar kabilin elindeyken…
Kahrı da hoş…çünkü hz Adem tevbe etti…tevbe eden ekmelleşir…ekmelleştiği kadar tevbe eder…Osmanlının düştüğü hatalardan tevbe ettik…işte.
Hata olmasaydı tevbe de olmazdı…ekmelliğe koşu da olmazdı…Habilin başına gelenden ders alınmalıydı Kur’an neden o kıssayı zikretti ki…Kerbelalardan ders çıkartmalı ve verdiği emirleri yerine getirmeliydik….yezit yağlı ekmekle kendine asker topladı ama hz Hüseyin yalnızlaştı…Ah para…Napolyon ne demişti para para para…biz para düşmanlığını din sandık…paraya şeytan dedik….ama sebeb -sonuç öğretmenimizdir…işte din mazlumun yanında olmaktır…ama Nükler silahları olanlara karşı hangi mazlumun yanında olabildik…
Evet…para kazanmak da ibadettir de artık ve İmparatorluklar çoğalacak… zaruri oldu çok kutupluluk…Dünya beşten büyük de ve …Kırım demeye devam
Silahlanacağız…evet…mazlumlar için silahlanacağız…Çin -tayvan …rusya -Ukrayna…Rusya-Nato…güçler bütün gerilimlerde müslümanlara muhtaç…Kırım demeye devam etmeliyiz…
Allah Kahhar…Kahrı da hoş…
Hastalık kutsaldır dedin …öl o zaman der Allah çünkü Kahhardır…
Fakirlik kutsaldır dedin …ama Allah kahhar…ezil yüz üstü sürün der Allah ve Sakarya nehri gibi sürünürsün ama sen nehir değilsin…kanın nehir gibi akar sürünmeyi seçersen…
Kahrı da hoş ama Rahmetine koşana kahrı hoş tevbe edene hoş ders alana hoş ders almayan cehennemi hakkeder…Atmam mı diyecek Allah…hakkettiğini yaşarsın..çünkü adl sıfatlı…Hz Adem az mı göz yaşı döktü…hz Yahya ağaçla kesildi…Habil öldürüldü dedi ders alman için…Nükler silahlı biri seni asimile eder…sömürür bile…Melekler mi gelir…Mehdi mi gelir…Azrail mi gelir …bekle görürsün…Tevbe edelim hatamıza…sınanmadan önce…ter dökelim barışta savaş bizim olsun…Allahın kahrı düşmanlarımızın üzerine olsun…
Evet…Allah Kahhardır…Hendek (Ahzâb) Gazvesi’nin zaferle sona ermesi münasebetiyle Hz. Peygamber’in, içinde galebe kavramının da yer aldığı şöyle bir şükran niyazında bulunduğu ifade edilmiştir: “Allah’tan başka tanrı yoktur, O tektir. Ordusunu onurlandırdı, kuluna zafer verdi, birleşik kuvvetlere kendi kudretiyle galip geldi” (Buhârî, “Meġāzî”, 29)
Evet…Allah Kahhardır… Kahhâr ile esmâ-i hüsnâdan “yenilmeyen, yegâne galip” anlamındaki azîz, “her şeye gücü yeten” mânasındaki kādir, muktedir, kavî ve metîn, ayrıca “iradesini her durumda yürüten” anlamındaki cebbâr, “mülkün sahibi ve tasarruf edeni” mânasındaki mâlikü’l-mülk isimleri arasında anlam yakınlığı ilişkisi bulunmaktadır.
Evet…Allah Kahhardır…Doksan dokuz esmâ-i hüsnâ içinde yer almamakla birlikte Kur’an’da ve hadis rivayetlerinde Allah’a nisbet edilen gālib kavramı anlam açısından kahhâra en yakın olan bir isimdir.
Evet…Allah Kahhardır…hz Ademde kurtulamadı kahrından şeytan da yani cüz’i iradeni iyi yönlendir…Allahın kahrı düşmanlarımızın üzerine olsun…Uzaklaştır Allahın kahrını …
Evet…seçimini hatasız yap…Paraya kaka demeyi de bırak…Nükler silahın seninde olsun artık….Allahın kahrı düşmanlarımızın üzerine olsun…Uzaklaştır Allahın kahrını …füzelerle nükler silahlarla…Şamanın davulu yetmez…
Allah Kahhar…Kahrı da hoş…ama Uzaklaştır Allahın kahrını …
Evet….Allahın kahrı düşmanlarımızın üzerine olsun…Uzaklaştır Allahın kahrını …Nasıl mı uzaklaştıracaksın sabırla şükürle hadim ol Allaha…aklınla malınla canınla hadim ol Allaha…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.