- 183 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hak divanında belli olur...koş Muhabbete...Koş zatına...
Hak divanında belli olur...koş Muhabbete...Koş zatına...
Ruhbanlık keşişlik mi cihad mı ...hangisi çok kazandırır...Hak divanında belli olur...ehven olanı Allah bilir...Allah ruhban benim için evlenmedi demem der Kur’anda yani emrim yok der ama Allah için ruhbanlığı seçen kazanır...İbadet dini oldu ruhbanlık oldu keşişlik oldu dinimiz deme...rızası cihadda ama her cihad sandığın ruhbanlığa bile değmez...
Esması sonsuz değil...zatı sınırsız...ve sonsuz... sonsuz rahman mı .Kahrı da var kahrı sınırlar Rahman sıfatını yani sıfatları bağımlıdır bir diğerine ama zatı bağımsızdır...evet...sıfatları sınırla değilse zatını tanıyamazsın...Halık sıfatına hadim olacağım diye on kadınla evlenme Amişler gibi...keşiş gibi evlenmekten de kaçma zatından da kaçmış oluyorsan ...sıfatlardan kaçışın zatından kaçış değilse kaç sıfatından yani namazı terk et rızık uğruna...rızık garantili deme...Değil ...Namazı bile terk et zatından kaçış değilse yani rızık içinse...cuma namazını terk et ırzını korumak için...canını korumak için domuz etti ye...sıfattan kaç ama zatından kaçma...bir sıfatı diğeri için sınırla yani ondan kaç...ama zatından kaçma...ruhbanlık da güzeldir zatından kaçmazdıysan...domuz eti de helaldir ...zatından kaçmayı maçlamadıysan...cehennem yok haram yok zatından kaçmayana...ayette ruhbanlık suç deme ayet yetmez hadis yetmez zatından kaçma yeter ki...zatından kaçmaksa ayetten kaçmak da suçtur eksikliktir şeytanlıktır...Keşişlik şeytanilik değil...onlara da ihtiyaç var...de..zatından kaçış değilse ayete asi olmak zatına asilik değil hadis inkarı ve ayet inkarı küfre götürmez...zatından kaçma...şafi ismine hadimliği artır corona zamanında...yani sıfatların bazısına ağırlık ver şartlar gereği ayetleri hadisleri ezberleri...nesh et...sadece zatını nesh etme...esmayı bile nesh suç değil...bir Hintli doktora gitmez suç mu zatından kaçmayan için şafi isminden kaçmak...şafi isminden kaçmak zatından kaçmak değildir...
Mürşidler de yanılıyor...doktora git diyorlar...zatından kaçma desinler...Rızık garantili diyorlar...yunus emreye manevi sofralar geldi...gelmiyorsa bana rızık için namazı terk etmeye yetkiliyim ben...bırakın mürşidin öğüdünü...
Şeytan da mürşiddir...ama cehennemden kurtarmaz...dünyayı kaybediyorsam cehennemlik işleri de seçerim...çünkü merdivenin ilk basamağıdır dünya...onu kaybeden cehenneme yuvarlanır zaten...Kur’an da mürşid seçilmemeli...hz Peygambere mürşid oldu...ama.Bana olmaya bilir...yani zatından kaçmamak şartıyla Kur’anı at...şeyhleri de at...hadisleri peygamberi de at...ölçü zatından kaçmamaktır...ihtiyacın yok Kur’ana mürşide...zatına koşmaya muhtaçsın tek...
Rabıta hem şirktir hem değildir Kur’an da hem engeldir hem eldir...Kur’an da puttur...Zatından kaçma amaç bu...mürşit peygamber ve kitap şart değil...ölçüye sıkı sıkı sarıl...midenle bile zatına bağlanan evliya olur hiç namaz kılmadan bile...yani rızka hadimlikle yetinen bile evliya olur hiç oruç tutmasa da...zatına tutun bağlan ölçü bu...zatını sev Kur’anın ayetlerini neshet...hadisleri neshet...zatından kaçış değilse...Hadisi ayeti putlaştırma...keşişlik de putlaştırılır...Keşişlik yeter bana dersin mesela...ama zatından kopma keşişlik şart değil...miden ile bağlan zatına ama Allahın zatından kopartmasın miden seni...uçkurun koparmasın seni zatından...zatına uçkurda yaklaştırır bazen...yüz tane çocuk dünyaya bırakırsın ve keşişlerden daha kazançlı olursun...bir çölde susuz köpeği sularsın bu eeylem halatlarla zatına bağlar seni...Kur’an ip mi zatına bağlan ipse...ip sandığın eksikliğe de bağlar seni namaz denilen şeye bağlanırsın sanki zatına bağlanmış gibi avunursun ama cennete girmene yetmez namazın zatına bağlanmaksa namaza bağlan değilse hayatından neshet gitsin...
Zatına muhabbetle bağlan aşkta ikilik var muhabbette teklik var...ikilikten yokluğa çıkılmaz ...zatına muhabbet derecesinde bağlan değilse namaz zaten namaz değil...oruç da oruç değil hac da hac değil şehadette ekmel değil...muhabbettir ekmelliğin zirvesi...ibadet eksiklikte de bırakır muhabbet yoksa...Keşişlik yetmez muhabbete...Muhabbete yokluğa muhtaçsın tek...ayetlerin görevi belli...vasıta ise muhabbete ayeti sev değilse neshet...hadisi de...mezhebi de tarikati de...
Hak divanında belli olur...der Yunus emre
Namazım namaz sanan Hak divanında belli olur...namaz mı değil mi...
Hz Ömer Samed makamındaydı...Allahtan başkasına ihtiyaç duyma hz Ömer adl sıfatlıydı...adl sıfatından ayrılmadı hiç bir güç tagut baskısıyla...Samed makamına ermeyen baskılar karşısında adl sıfatından korkar...kaçar terk eder...
Zatına koş...esması da boş...keşişlik de boş mürşid de boş ayet de boş hadis de boş...zatı hoş...Kahrı da hoş lütfu da hoş zatı hoş zatına koş...aynadır esması da zatı ayna değil tek...Zatına koş aynaları put yapma takıntısız ol zatına engelleri at...zatına koş...namaz yeter dem zekat zamanındayız...namazdan öncele zekatı...zatını öncele tek put olur zatından gayrı herşey kork aynadan da zatına koş...Şüret mürşidin için de kur’an için de hadis için de mezheb için de tarikat içinde şükür zatına koşmandır...peygamberi öv ama şükür içinse..şükür zatına koşmaktır sabır zatına koşmaktır...zatına koş...esmasından bile kaç...tevazu ile koş zatına muhabbetten kıymetli şey yok...yokol zatında...önce makam makm zatına koş ve muhabbete er...namaz sayılı olmuş olmamış önemsiz ama muhabbete katkısı varsa namaz ve namazsın sayısı kıymetli...Kıymetli tek şey var muhabbet...koş Muhabbete...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.