- 277 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ebu bekrin parası ne mi...
Ebu bekrin parası ne mi...
Secdeli paraydı...Ebu bekrin parası
Fransa Afrikada paralı asker kullandı hep...Arab parası neden asker olmuyor...Petrol parası Hz Ebu bekrin parası değil neden...
Fransa Afrikayı sömürmemeli artık...ARABIN parası ne işe yarıyor...şeriatle yönetilmek yetmez insan olmak kul olmak için...
Secdeli paraydı...Ebu bekrin parası ve halifeliği de secdeliydi...ama Arabın şeriatçiliği liderlerinin zengin ediyor sadece...Afrikadaki aç müslüman dert değil onların şeriatleri için...Hatta vefalı da değiller...yıllarca Osmanlı onları haçlılardan korudu...ama tarihten vefa görevi de çıkarmıyorlar...
Evet...Bize Allah dost ve o negüzel dost...işte..Amerika montröyü delmek istiyor...ya Rusya Ukraynaya az da olsa girerse veya hükümeti değiştirirse Amerika Karadenizden kaçar...
Evet...Secdeli paraydı...Ebu bekrin parası
Evet..secdeliydi halifeliği de Ebu Bekrin...
Evet...Yıldızdı hz Ebu Bekir güneş galaksisine aitti...O peygamber güneşinden ışık aldı...enesini yok etti...Sıddık ol...Arabların şeriatçiliği yetmez peygamber güneşine yıldız olmaya...zaten vehhabilik Allahta yok olan ekmel mürşidleri müşriklikle suçluyorlar...yıldızları taşlıyor onların camileri...Afrikalının derdini dert bilmiyor onların camileri...
Arab tarihden beri birlik olamadı cami mi onları barıştıracak...hele hele diğer ırklarla hiç cem olamadılar...yani paraları zekata gitmedi tahtları fetihleri çatı olmadı diğer ırklara...
Arab baharı ile daha da dağıldılar...Tebuk seferi peygamber zamanında kaldı tebükün ruhu günümüze erişmedi ...Roma yani batı parmağında oynattı onları tarih boyu...çünkü tebük ruhu öldü...
Evet...Tebük ruhu ne mi...Osmanlının haçlı seferlerini durdurmasıdır...Amerika insansız silahlarıyla Karedenize inmek istiyor...Fransa bile paralı askerle gelir mi Karadenize gelir...zaten akdeniz için Yunanı hep kışkırtıyor...Kabil taş attı dün bu gün de kabiller taş atıyor füze atıyor...insansız silahlarla geliyor canları kıymetli...
Günümde de Tebük ruhu yaşatılmalı...çünkü saldırı var...Amerikanın Karedenize inme hayali varsa...Uzak doğu kardeşimdir derttaşımdır demeliyiz artık...bölmek amaçlı çünkü Amerika ve AB ...bizi...Arabı kopardı...bizden İranı da koparır mı koparır...Kara denize inmezse Hazara iner mi ermeniyle ...İranla inmek ister...ama Allah bizimle ve rusya hele dur diyor ikisine de...Hendek kazıyoruz dün peygamber kazmıştı hendeği...Hendek ruhu kıyamete kadar elzem...BEKA için...
Hendek ruhu nedir...Bedirde Kabilin elinden taş alınmadı...ve uhud kaçınılmaz oldu ama kervan basılsaydı uhud ve hendek yaşanmazdı taşı yoksa Kabilin cani tatlı...zaten tek dünyaları var...çünkü ahirette cehennem var onlara...
Hz Nuhun gemisi olsa hendek ruhuna gerek yok...Kabiller helak olur biz kurtuluruz...uzaya bir gemimiz yok dünya hayatı önemsiz deme...ey şaşkın müslüman...ırzın canın bağımsızlığın olmadan dinin olmadan ezanın olmadan ahireti de kaybedeceksin...
Evet ...Paranı Ebu bekir gibi Allaha kurban et...canını Ömer gibi Allahta yok et...evladını hz Ali gibi Allahta yok et...Allahta dirilsin evladın Allahta dirilsin canın Allahta dirilsin paran istiyorsan Allahta yok et...uzakta dünyada yok edersen dünyada kalır cehennemde kalır ...yani uzakta kalır...Uzakta kalan zararda kalır...seçimin yaklaşmak olsun yok olmak olsun secde olsun teslimiyet olsun Allaha...
Hz Musanın asası yok ki elimizde denizler emrimize girsin bütün sihrbazlıklar hileler bize mağlub olsun...Müşrik öldürür...veya asimile eder köleleştirir...Ezan aşkın varsa savaşı seç...Cami aşkın varsa savaşı seç...Allahta yok olmayı seç barış budur tek...Allahla kavgadır diğer barışlar...Peygamber kavmiyle kavgayı seçti...bedir uhud hendek bu...Diğer ırklarla da kavgayı seçti...Tebük bu...yazılan mektuplar bu amaçlıydı...Yunus Biz gelmedik kavi için derken Ene savaşını seçme der...Peygamberi eleştirmedi Yunus bu sözleriyle...Biz geldik kavi için çünkü Allahta yokluğu seçen ekmel olmayanla savaşı seçmiştir der mantık...şeytan ekmel değil kilise değil havra değil cami değil...Habillik için ekmellik için savaşı seç...değilse sömürülsün...yani asimile olursun köleleşirsin BEKA mı sömürülmek...ölüm daha iyi din özgürlüğü yoksa...
Evet...ölüm daha iyi din özgürlüğü yoksa...
Hz Ebu bekrin parası din özgürlüğü içindi...günümde Arab var ama Ebu bekir olanları hani..Ömer olanları Hz Ali Hz Osman olanları hani...Arab ha var ha yok...
Evet...Hz Ebu bekrin şeriati din özgürlüğü içindi HABİLLİK içindi...İnsanlık için ortak çatıydı...günümde şeriatler de halifelikler de Habillere ortak çatı değil...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.